نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو.. احمد حلمي يبكي بحرقة على الهواء وينعي شهداء سيناء ntArabs Got Tale

بالفيديو- أحمد حلمي يبكي على الهواء في ''Arabs got talent''
أحمد حلمي يبكي على الهواء: «صعب تسمع بكاء طفلة أبوها مات»
أحمد حلمي يبكي على شهداء العريش في «أراب جوت تالنت»
بكى الفنان أحمد حلمي، على الهواء، خلال حلقة اليوم من برنامج ""Arab got talent"، المذاع عبر فضائية "mbc مصر"، حزنًا على شهداء مصر من المدنيين والعسكريين، قائلًا: "أنا مكنتش جاي النهاردة البرنامج، وكنت مقرر كدة، بسبب اللي بيحصل في بلدي".
بكاء احمد حلمي بسبب شهداء سيناء,بكاء احمد حلمي بسبب الارهاب,بكاء احمد حلمي بسبب شهداء الجيش,بكاء احمد حلمي بسبب تفجيرات سيناء والعريش
وأضاف "حلمي": "أنا عايز أنعي الشعب المصري في كل الشهداء، سواء من المدنيين أو العسكريين، وعايز أقول قد إيه صعب تسمع بكاء طفلة أبوها مات، وقد إيه صعب ويهز بدنك ووجدانك، إنك تسمع شهادة بيستشهدها طيار في طيارته وهى بتقع، وصعب إنك تشوف دموع زوج على زوجته نزلت وهى شايلة ورد علشان تدافع عن الحرية".
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أنا مواطن مصري مدني، كان ممكن أكون واحد منهم في يوم من الأيام، وبرضو فيوم من الأيام كنت مجند في الجيش المصري، وعرفت يعني إيه إحنا خير أجناد الأرض، ووالله أنا فعلًا أنا مكنتش جاي النهاردة، لكن اللي خلاني أجي، هى رسالة من 3 كلمات من بنتي، بتقولي ربنا معاك يا بابا".

رابط مشاهده الفيديو
http://adf/x8Z6D

المقال "بالفيديو.. احمد حلمي يبكي بحرقة على الهواء وينعي شهداء سيناء ntArabs Got Tale" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الفنان احمد حلمي يبكي وينفعل علي الهواء بسبب شهداء الجيش في سيناء
بالفيديو .. شاهد عصام شرف رئيس وزراء مصر يبكى على الهواء
جوزيه يبكي بحرقة متأثرا بهتافات الجماهير في مرانه الاخير مع الأهلي