نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل أخبار وعروض شبكات المحمول

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

باقات اون لاين اكسترا للانترنت من موبينيل وكيفية الاشتراك بها

تقدم شركة موبينيل عرض من افضل عروض موبينيل للانترنت للموبايل
حيث قامت بإطلاق عرض جديد للنت ويشمنس باقا أون لاين اكستر
ذا كنت بتستخدم فيسبوك وتويتر وواتس اب و سناب شات كتير ، أو كان معظم استخدامك بالليل، أو عايز باقتك تبقى بلا حدود. فقط مع موبينيل لو كنت مشترك في باقات اون لاين أو في انظمة ستار مع باقة انترنت ، عندك فرصة تختار أي من باقات أون لاين اكسترا، و تضيفها علي باقتك الشهرية
1- باقة اكسترا Social
بس بـ 5 جنيه في الشهر هتحصل على 500 ميجا زيادة على باقتك الشهرية عشان تستمتع باستخدام فيس بوك، تويتر، واتس آب و سناب شات براحتك و لما تخلص ال 500 ميجا هيتم تخفيض السرعة الى 64 كيلو بِت في الثانية و هتقدر تكمل استخدام زي مانت عايز و من غير أي مصاريف اضافية حتى لو باقتك الأصلية خلصت.
2- باقة اكسترا شهر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس بـ 10 جنيه في الشهر هتحصل على 1 جيجا زيادة على باقتك الشهرية عشان تستمتع بانترنت كل يوم من 2 صباحاً و حتى 8 صباحاً و لما تخلص ال 1 جيجا هيتم تخفيض السرعة الى 64 كيلو بِت في الثانية و هتقدر تكمل استخدام زي مانت عايز و من غير أي مصاريف اضافية حتى لو باقتك الأصلية خلصت.
3- باقة اكسترا بلا حدود
بس بـ 10 جنيه في الشهر حول باقتك لباقة بلا حدود واستمتع بالإنترنت براحتك واتحكم في مصاريفك الشهرية . بعد انتهاء باقتك الأصلية هتستمتع بانترنت بلا حدود على سرعة 64 كيلو بِت في الثانية من غير أي مصاريف اضافية.

-----------------------------------
باقات اون لاين اكسترا متاحة لعملاء باقات اون لاين بدءاً من اون لاين 25 و عملاء الاشتراك الشهري المتضمن باقة انترنت.
يمكن الاشتراك في اكتر من باقة اون لاين اكسترا في نفس الوقت.
يتم تجديد الباقة في نفس تاريخ الباقة الاساسية.
لعملاء الكارت: يجب التأكد من وجود رصيد كافي لتجديد الباقة الاساسية و باقة اون لاين اكسترا.
سيتم تجديد الباقة الاساسية فقط في حالة عدم وجود رصيد كافي لتجديد الباقة الأساسية مع باقة اون لاين اكسترا.
يمكنك الاشتراك عن طريق الاتصال #100# او الاتصال بخدمة عملاء موبينيل.

المقال "باقات اون لاين اكسترا للانترنت من موبينيل وكيفية الاشتراك بها" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيفية الاشتراك في باقات كنترول للنت الجديد من فودافون
معلومات عن باقات منجز وكيفية الاشتراك فى الخدمة من اتصالات
تفاصيل حفل الفنان تامر عاشور فى شم النسيم 2013 وكيفية الاشتراك
تفاصيل عرض فودافون الجديد خصم على كل باقات الاشتراك الشهري من 30 الى 50 بالمائة الى غاية 7 فبراير 2013