نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت 2015 جديده وقصيره ومضحكه مووووت هاتفطس من الضحك

لكل زوارنا الكرام من خلال وقعنا نجوم مصريه ولكل اصحاب الضحك والفرفشه النهارده جيبالكم مجموعه نكت جديده مضحكه جدا 2015 يالا شفوها واقروها وابعتوها لاقاربك واصحابكم وحبايبكم واليكم اجمل واجدد نكت مصريه 2015 اتمنى ان تنال اعجابكم

مره واحد نام حلم انه دخل النار لقى نانسى و هيفا واليسا هناك ،فصحى الصبح قتل نفسه ..دخل النار لقى ابو لهب و ابو جهل قالهم ايه ده فين هيفا و نانسى واليسا قالولو خش يا روح امك دى كانت اعلانات

مات بخيل وعندما قرأوا وصيته وجدوا فيها :”يجب ان ادفن عموديا بسبب غلاء الارض

مزيعة بتسأل واحد بتقولة ما هو الأسم الأول لأبوتريكة الراجل قالها ” صالح ” قالتلة لا قالها ” صالح ” قالها انا سمعت المعلق بيقول وفاول لصالح ابو تريكة

مرو واحد مرض ابنه الرضيع فاخده عند الدكتور…..فحكاله الدكتور:ابنك شرب حليب منتهية مدته….فرد عليه الاب:فعلا اليوم رضع من جدته

مره وحده سوده لبست فستان احمر قالت لجوزها دلعني الها يافحمه يامولعه

مدير شركه بيقول لموظف عنده انا عايز حارس قوى ومخيف جدا علشان محدش يسرق الشركه والحراميه تخاف فقاله الموظف انا حاجيب حماتى لان الشروط كلها تنطبق عليها

مرة واحدة سودة ماشية في الشارع واحد عاكسها قالها اموت في البيبسي راحت تفة عليه قالها و بتفوري كمان

حرامى دخل شقة ليسرقها فالقى واحد ومراتة فسال مراتة اسمك اية قالتلو مديحة قالها انا مش هقتلك علشان اسمك على اسم امى الله يرحمها وسال زوجها اسمك اية قلو ابراهيم وبيدلعونى بيقوللى يا مديحة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "نكت 2015 جديده وقصيره ومضحكه مووووت هاتفطس من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت 2015 جميله ومضحكه جدا - اجمل واحلى نكت فرفشه - نكت جديده تفطس من الضحك
رسائل حب وغرام ورومانسيه 2015 جديده وقصيره هاتعجبكم جدا
نكت جديده مضحكه جدا- نكت جميله تفطس من الضحك- نكت جامده مووووت
نكت رااائعه 2015- نكت جميييله ومضحكه جدا - نكت جديده هاتضحك لغايه ما تفطس على نفسك من الضحك.0
مجموعه نكت جديده مضحكه جدا هاتفطس من الضحك