نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو مخنوق أو متضايق أو حاسس بالملل والوحدة لو عندك أي مشكلة قولها وهنحلها سوا

كل شخص تواجهه مشكلات في حياته قد يستطيع مواجهتها أو لا فيبحث عن من يساعده لحلها ولذلك فكرت في عمل هذا الموضوع كي نتحدث جميعاً عن مشكلاتنا ونستفيد من خبرات بعضنا في حل المشكلات وكذلك نزيد الترابط بين أعضاء المنتدى وزواره إذا استعصى عليك حل مشكلتك يمكنك اخبارنا بها وسيساعدك الجميع في حلها بإذن الله اذا كنت تتساءل كيف أتغلب على الملل ؟ أو كيف أتغلب على مشكلاتي ؟ أو تساءلت كيف أتعامل مع الآخرين ؟ فاكتب لنا مشكلتك وسنتعاون معاًً على حلها فكل مشكلة ولها حل .

المقال "لو مخنوق أو متضايق أو حاسس بالملل والوحدة لو عندك أي مشكلة قولها وهنحلها سوا" نشر بواسطة: بتاريخ:
غريبة منسية
بما اني عاملة الموضوع ده علشان نحكي لبعض قررت أحكي لكم الأول
أنا حاسة بخنقة لأن أصحابي مبقوش فاضيين لي ولأني قفلت حياتي على 3 بس مش عارفة أعمل حاجة من غيرهم ومهما عاتبت فيهم مش بيتغيروا رغم انهم دايماً كانوا واقفين جنبي وانا واقفة جنبهم في أشد المواقف وأجمل أيام حياتنا قضيناها سوا أعمل إيه ؟؟
kakamo7a
هو دايما فى شخصيه بتكون عاطفية تهتم بالمواقف الجميلة و الايام الجميله و تفتكر فى الذكريات الحلوة النوع دا من الشخصيات بتأسرة الكلمه الحلوة و يتعبه عدم قولها جايز دا سبب اللى حاصل مع شخصياتك ال3 .

أما انك حسرتى حياتك فيهم فدا بالنسبة للنوع العاطفى من الشخصيات كويس لانهم مهما غلطوا بيحطوا راحتك و حبهم ليكى و عشره السنين قدام عينهم تخيلى اذا كان عشرة العمر كدا أومال الناس اللى من برا هيعملوا معاكى أيه

تقبلى مرورى
kakamo7a
انا أحكى بقى

هى بنت هاديه و خجوله حبينا بعض و أتعلقنا أووى ببعض بقت كل عمرى و على ما يبدو أنا كمان لكن الحلو ما يكملش لانها بسبب خجلها بقت انطوائية تقريبا مش بتتعامل فى حياتها الا معايا و طبعا لانها معندهاش تجارب حياتية ولأنها مش بتتعامل مع حد فهى شخصية صعب التعامل معاها جدا جدا صعب ترضيها و صعب تصالحها و صعب تفرحها رغم أنى رومانسى معاها جدا و هى بتقول عنى كدا دايما

أنا دولقتى مش مبسووط لان كل يوم خلافاتنا بتزيد و كمان لا دلع بيرضيها و لا حنيه و لا كلام حلوو ولا حاجة خالص دا أنا بتحايل عليها 3 ساعات عشان تقول بس هى ليه زعلانة فتخيلوا بقى بتفرح فى قد أيه

بس أنا كمان بقيت صعب لانى حسرت حياتى فيها يعنى تقريبا مش بنزل مع صحابى و أقول أكلمها ولانها غاوية شغل عبدالحليم بقيت كل يوم بروحلها لحد باب بيتها و أفضل واقف و تبصلى دا حتى أبن البواب بقى صحبى و دلوقتى أنا بقيت عاوزها معايا 24 ساعة فى اليوم تقريبا عاوزها مستبنيش غير ع النوم و دا مستحيل يحصل طبعا

- أنا مش عارف اغير نفسى بأنى اتقبل انها تكلمنى شويا و شويا لأ , فى نفس الوقت حتى لما بنتكلم كتيرر اووى بتبقى هى زعلانة من أقل حاجة و مش بتتصالح غير لما أقعد أحايلها بالساعات
غريبة منسية
هو دايما فى شخصيه بتكون عاطفية تهتم بالمواقف الجميلة و الايام الجميله و تفتكر فى الذكريات الحلوة النوع دا من الشخصيات بتأسرة الكلمه الحلوة و يتعبه عدم قولها جايز دا سبب اللى حاصل مع شخصياتك ال3 .

أما انك حسرتى حياتك فيهم فدا بالنسبة للنوع العاطفى من الشخصيات كويس لانهم مهما غلطوا بيحطوا راحتك و حبهم ليكى و عشره السنين قدام عينهم تخيلى اذا كان عشرة العمر كدا أومال الناس اللى من برا هيعملوا معاكى أيه

تقبلى مرورى
أنا فعلاً خليت حياتي مقتصرة عليهم لكن إنشغالهم المستمر بيسبب لي ضيق لأني مهما كان حجم الأشغال عندي يومياً بسأل عنهم
متشكرة لمرور حضرتك
غريبة منسية
انا أحكى بقى

هى بنت هاديه و خجوله حبينا بعض و أتعلقنا أووى ببعض بقت كل عمرى و على ما يبدو أنا كمان لكن الحلو ما يكملش لانها بسبب خجلها بقت انطوائية تقريبا مش بتتعامل فى حياتها الا معايا و طبعا لانها معندهاش تجارب حياتية ولأنها مش بتتعامل مع حد فهى شخصية صعب التعامل معاها جدا جدا صعب ترضيها و صعب تصالحها و صعب تفرحها رغم أنى رومانسى معاها جدا و هى بتقول عنى كدا دايما

أنا دولقتى مش مبسووط لان كل يوم خلافاتنا بتزيد و كمان لا دلع بيرضيها و لا حنيه و لا كلام حلوو ولا حاجة خالص دا أنا بتحايل عليها 3 ساعات عشان تقول بس هى ليه زعلانة فتخيلوا بقى بتفرح فى قد أيه

بس أنا كمان بقيت صعب لانى حسرت حياتى فيها يعنى تقريبا مش بنزل مع صحابى و أقول أكلمها ولانها غاوية شغل عبدالحليم بقيت كل يوم بروحلها لحد باب بيتها و أفضل واقف و تبصلى دا حتى أبن البواب بقى صحبى و دلوقتى أنا بقيت عاوزها معايا 24 ساعة فى اليوم تقريبا عاوزها مستبنيش غير ع النوم و دا مستحيل يحصل طبعا

- أنا مش عارف اغير نفسى بأنى اتقبل انها تكلمنى شويا و شويا لأ , فى نفس الوقت حتى لما بنتكلم كتيرر اووى بتبقى هى زعلانة من أقل حاجة و مش بتتصالح غير لما أقعد أحايلها بالساعات

لو اللي مضايقك زعلها المستمر فأعتقد إنها كانت بتعمل كده الأول علشان تكسب إهتمامك بيها بإستمرار ومع الوقت الموضوع أصبح برمجة لعقلها الباطن فممكن تلاقيها هي نفسها حالياً مش عارفة سبب تصرفها ده ولو عاوزها تكون دايماً معاك فلازم تاخد خطوة إيجابية وتتقدم لها ، وبالنسبة لان حياتك حالياً مختصرة عليها فقط فدي حاجة تقدر تغيرها الشباب يقدرو يغيرو الموضوع ده أكتر من البنات ممكن تتصل على أصحابك وتخرج معاهم لأن اختصار حياتنا كلها على شخص معين أو حتى مجموعة أشخاص متعب جداً
تقبل مروري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عندك مشكلة بخصوص الكمبيوتر او الانترنت قولها و الرد في اقل من 24 ساعة
لو عندك مشكلة هنا الحل
عندك نكتة قولها معندكش يبقى دور وقولها برضو
زعلان ؟ ،، علشان عندك مشكلة ؟؟؟.. ---->>>>