نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفرقة الاولى جامعة طنطا يدخلوا

هاي ازيكم كلكم
انا معاكوا في الفرقة الاولي كلية تجارة طنطا
وانا بكره اكلية دي كره ومش بروحها خالصالا علي الامتحانات
ممكن تقولولي ايه الاخبار والنظام ايه بالظبط
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااي

المقال "الفرقة الاولى جامعة طنطا يدخلوا" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمد العيسوى
الكليه نظامها زى مهى ازبل كليه فى الدنيا زىمهيا زباله والدكاتره زى الزفت كفايه اخر مره الدكتور قال وحياه ابويا منتوا ناجحين وساب المحاضره ومشى ياريت تكلمينى على اميلى ونتقابل فى الكليه ونبقا اصحاب [email protected]
eslam2020
ياباشا انت لسه فى سنه اولى ومتعقد امال انا اعمل ايه اللى بقالى تلت سنين فيها ولسه فى تانيه
الدكاترة ربنا...... خلونى اعيد اولى ليه ماتفهمش م يعنى تبقى عامل كل حاجه ابحاث وشيتات وحضور وتسقط
لكن لو نفضت لده كله تنجح
والنتيجه السنادى زى الزفت والتقديرات ....
ربنا يكون فى عونكم مش اللى بيديكوا محاسبه محمد يوسف الله يرحمكم زى ماحصل معانا
محمد العيسوى
ياشباب الكليه دى جميله والله واحنا لو اتعاونا وكل واحد اقدم اللى عنده على فكره هنعدى كلنا اولها انا بدعوكم لان كل اللى عنده محاضره يكتبها ويجبها وانا اولكم وبوعدكم قريباوى هقملكم محاضرات الرفقه الاول فى كل المواد وربنا معانا واللى عاوز اى استفسار انا اميلى موجود يكلمنى [email protected]وانتى يااروه ياريت ترجى تنورى المنتدى تانى سلامى ليكم كلكم
emy ahmed
انا احمد معاكم فى الكليه الفرقه الاولى
هاى انا ايمى معاكم بردوا فى المخروبه كليتنا حبيبتنا كلنا بنحبها اكيد كل حاجه فيها حلوه الداكتره والطلاب بسم الله ماشاء الله بجد ان خايفه ممن كتر الكلام الحلو الى انا بقولوا عليها احسده ولا حاجه كفايه كده احنا لازم نعمل حاجه ياجماعه:
الراحل الوحيد
ايه يا جدعان انا من طنطا بس مش كليه انا مخلص الى عايز حاجه ييييييييييييييييييججىىىىىىىىىىىىىى
mattiaali
ازيكم يا شباب طنطا أنا محمد كنت فى تجارة طنطا دفعة 2007
على فكرة الكلية سهلة مش صعبة و نصيحه منى بلاش تشائم من أولها كده
انتوا بس أعملوا الى عليكم وسيبوا الباقى على ربنا و إن شاء الله الكل هينجح
ابو فادى
انا ابو فادى فى الكلية الى ميعلم بيها الى ربنة وانا اسمى اسلام ابو فادى صحابى الى مطلعينة علية يارب الى فى كلية التجارة ميزعلش ولا يدايق الكلية كل مدى ما بتزيد سوء بس دة نصبنال هنعمل اية على العمومربنا يوفق الجميع ونخاص الكلية دية عللى خير ان شاء الله دة اميلى الى يحب يراسلنى اهلان بية[email protected]سلام ياحلى شباب
egy_digi_boy2009
ازيكوا يا جماعة انا اسمى يوسف معاكوا فى الكلية التجارة طنطا الفرقة الاولى وعايز اتعرف على اصدقاء ممكن كمان علشان النتيجة حتبان امتى ممكن يا اروة نتعرف وتقوليلى التيجة حتبان امتى
egy_digi_boy2009
هاى شوشو انا معاكى ف الكلية التجارة سنة اولى ولو عايزة نتعرف ده ايميلى egy_digi_boy2009
shosho_mido
هاي ازيكوا يا جماعه ياريت اي حد عنده اخبار عن النتيجة يقول انا قلقانه اوي
حاتم الجمل
انا عموما طالب بكلية تجارة جامعة طنطا وداخل باذن الله السنة الجاية 3
لو حد عايز حاجة انا ممكن اشرحه بجد يعنى
وبدلا من الكورسات وتعب الدماغ
مفيش فايده
النتيجه ظهرت يا جماعه لكل طلبه تجارة طنطا
اروة
شكرا ياشباب على اهتمامكم انا اسفة اتاخرت عليكم فى الرد
starmody
هاااااااااااااااااااااااى يا شباااااااااااااااب انا عندى مشكله فى الكليه تجاره طنطا فرقه الاولى مش موجود جدول محضرات ل انتساب وهل ينفع احضر محاضراتى فى محاضرات الانتظام ارجو الرد
starmody
يا جماعه ارجوا الرد بسرعه علشان المحضرات اشتغلت بتاعت انتظام
مفيش فايده
يا برنس
تم الغاء المحاضرات لجميع الفرق الانتساب
وهتتعرض على القتوات التعليميه
ويوم الجمعه لو عايز تسأل دكتور على حاجه ف المنهج تروح الكليه
هتكون مفتوحه يوم الجمعه لطلاب الانتساب
لاى استفسار عن اى شئ ف المنهج
الكلام ده على لسان رئيس جامعه طنطا
starmody
تسلم يا باشا على الرد بس ممكن سوال ممكن احضر مع الانتظام ولا لا؟؟؟؟؟؟
مفيش فايده
ممكن
لان مفيش تشديد ف الكليه على الحته بتاعت الانتساب والانتظام
وده اللى حصلانهارده
ان فى طلبه انتساب حضروا مع طلبه انتضام
ف عادى لما تحضر
بس طبعا مش هتقدم لا شيتات ولا هتعمل ابحاث ولا اى حاجه
starmody
تشكررررررررررررررررررر يا باااااااااا شاااااااااااااااااا ربنا ميحرمنيش منك يااااااااااااااا رب
osama khaled
انا طالب جديد فى كلية التجارة جامعة طنطا مليش اصدقاء احب ان افعل صادقة اريد المراسلة على الايميل[email protected] رقم الموبيل 0171971722 و انا من الاسكندرية
starmody
اهلا بيك فى طنطا انا برده طالب جديد فى كليه تجاره و يا ريت نكون اصدقاء وده الاميل بتاعى [email protected]
محمدمحمودالذهبي
يا جماعة في مادة السلوك التنظيمي الدكتور ماستمرش 15دقيقة في المحاضرة
starmody
دا العادى بتاعه وبعدين دا دكتور ميت قبل كده تلات مرات ربنا يستر علينا والسنه دى تعدى على خير ادعوااااااااااااااااااااا قولواااااااااااااااااااا يااااااااااااااااااااااا رب
اسامة مجدى
هاااااى شباب انا اسامة فى كلية التجارة جامعة طنطا الفرقة الثانية اللى محتاج حاجة يا ريت يقولى اوك بااااااااى
الكينج محمد
انا محمد ومستعد للاجابة على اى استفسار وياريت اتعرف بكل الناس
الكينج محمد
انا محمد الفرقة الاولى وياريت اتعرف على بنت محترمة ومهذبة وجميلة
مونه
ازيكم يا حلوين عاملين ايه انا النهارده جايبلكم دعاء مهم جدااااا كلنا لازم نقولو وخاصة ان الامتحانات خلاص على الباب

اللهم قرب ورقة زميلى منى اامين وابعد عيون المراقبين عنى اامين واجعلنى اغش بتاءنى
مونه
alaa omar
سلام عليكم معاكم علي الهواء مباشره من كليه التجاره جامعه طنطا زميلكم علاء عمر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الفرقة الثالثة تجارة طنطا ياريت يدخلوا