نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صعايدة من تاني ,اجدد نكت الصعايدة هتموتك من الضحك

من تاني اقدم لكم اجمل النكت المصرية و طبعا كالعادة عن الصعايدة ملوك النكتة
ارجو رسم ابتسامة صغيرة علي وجوه كل من يقرأ هذه النكت و ان تنسينا ولو جزء صغير من همومنا لبعض الوقت
*صعيدي زكي ومراته طلبوا قهوة في كافيتيريا بيقولها : اشربي بسرعة … قالتله : ليه؟ … قالها : لانك جاهله ومابتعرفيش تقري، مكتوب قهوة ساخنة ب 5 جنيه وقهوة باردة ب10 جنيه

*بلدياتنا فتح محل انابيب غاز فجّر اسطوانتين فى وسط البلد دعاية

*صعيدي واقف قدام المراية ومغمض عينيه …. مراته بتساله : بتعمل ايه؟ .. قالها : بحاول اشوف شكلى ازاى وانا نايم

*عيلين صغيرين ماشيين فالشارع لقوا قطة فالاول قال للتاني أنا هاخد القطة دي أربيهاالتاني قالوه ماينفعش كدة تجيبلك أمراض اغسلها الأول تاني يوم جه الولد بيعيط و بيقول لصاحبه القطة ماتت و أنت السبب أنت اللي قولتلي اغسلهاصاحبه قاله ماتت و أنت بتغسلهاقاله لا ماتت و أنا بعصرها

*واحد صعيدي بيقول لواحد ثاني: عيني اليمين واجعاني قوي يابوي وكل ماافتحها أشوف نقط سودا قال له: طيب شفت دكتور عيون ؟ قال له: يا بني آدم باقول لك شفت نقط سودا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

*واحد صعيدي بيدهن الحيطة قالوله حط جرنال تحتيك قالهم لأ أنا كده طايل كويس

*واحد صعيدي راح للدكتور بعد ما كشف عليه قاله اطلع اعمل اشاعة, الصعيدي ركب الاسانسير لقاه كله مرايات افتكر هو ده جهاز الاشاعة فقلع ملط و وقف مستني , شوية ممرضة بتفتح الأسانسير شافته راحت مصرخة , قالها :يالهوي سرطان؟

*المدرس طلب من التلاميذ كتابة موضوع عن مباراة شافوها في كرة القدم .. كل التلاميذ مشغولين بالكتابة الا عوضين الصغيَر .. كتب جملة واحدة وقعد: ‘بسبب الامطار تأجلت المباراة’ .

المقال "صعايدة من تاني ,اجدد نكت الصعايدة هتموتك من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:
مؤمنه بالله
اهني حضرتك علي الموضوع جميل وجديد
topics
اشكرك علي المرور,نورتي الموضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمد نكت عن الصعايدة هتموتك من الضحك
احدث واجدد نكت الصعايدة 2012 - نكت صعايدة تموت من الضحك " متجددة "