نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اغنية باسم يوسف حليفي المجهول 28-2-2014 حلفي اللي يقدر يفهمنا برنامج البرنامج و كلام جميل كلام معقول اوبريت امريكا روسيا

اغنية حليفي المجهول باسم يوسف و كلمات الاغنية اللي يقدر يفهمنا 28-2-2014 برنامج البرنامج نرجع العلاقات وياه و كلام جميل كلام معقول اوبريت حليفي المجهول امريكا روسيا الذي يتم غناءه على اغنية فيلم قلبي دليلي ليلي مراد
[ALT="اغنية حليفي المجهول باسم يوسف و كلمات الاغنية اللي يقدر يفهمني 28-2-2014 برنامج البرنامج نرجع العلاقات وياه"]http://img833.imageshack.us/img833/9199/20136349356069458254845.jpg[/ALT]

كلمات اغنية حليفي المجهول باسم يوسف 28-2-2014

اغنية حليفي المجهول باسم يوسف في برنامج البرنامج اليوم 28 فبراير و تقول كلمات اغنية حليفي المجهول اللي يقدر يفهمنا نرجع العلاقات وياه اللي عايز يتعبنا و اهو انا اهو انا انا دب روسي كان عندي صواريخ كتير ملهاش عدد و دول كتير بعد 15 سنة و مفضلش منهم الا انا و دلوقتي بدفع التمن و حاولنا نرجع اللى كان كلام جميل كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنه لكن خيال حبيبي مش لاقية فيك حاجة منه و تتواصل كلمات اغنية حليفي المجهول برنامج البرنامج باسم يوسف في اسكتش كوميدي واحد يمثل امريكا بعد ان قام شادي الفونس بتمثيل شخصية روسي او بوتين و يتبادل الاثنين الاتهامات و يتنافسان في ابراز قوتهما و ميزاتهما حيث يدخل شخص امريكي يغني راب و يتحدث في اغنية حليفي المجهول باسم يوسف و شادي الفونس عن جايزة نوبل و غيرها من مزايا و حديث حول النجمة الحمراء على جاكيت بوتين للروسي و التي يستهر بها الاتحاد السوفيتي سابقا او روسيا اليوم
حلقة اليوم برنامج البرنامج من هنا
كلمات اغنية باسم يوسف و الفيديو يوتيوب و كلمات الاغنية اللي يقدر يفهمنا نرجع العلاقات وياه و اللي يقدر يدعمنا يقولنا اخرتها معاه
نفسي حليفي من غير ما اناديه وقت الزنقة معايا الاقيه
و ساعة ما ايدي ما تيجي في ايديه و احس بذاتي و انا اشوف عايز ايه
اهو انااهو انا و لا حد يدعم الا انا انا دب روسي و اتحاد سوفيتي من كام سنة
انا عندي العزوة و المدد صواريخ كتير ملهاش عدد كنا خمستاشر بلد مفضلش منهم الا انا
و انا جاهز ادفع التمن و ادي الجاكيتة مقدما نرجع العلاقات العلاقات معاً و نحتفل بحلفنا
و الامريكان ؟ ده كان زمان خلينا نرجع اللى كان كلام جميل وكلام معقول مقدرش أقول حاجة عنه لكن خيال حليفي المجهول حليفي مش لاقية فيك حاجة منه سيبك منه ده مفيش غيري أوباما ومكين وجون كيري جرى إيه يا واد يا روسي يا بتاع تشرنوبل من كتر السلام ده احنا كنا جائزة نوبل صواريخ مين يا حيلة ما تخليناش أغيظك أسلحتك التقيلة دي تحطها في ششش يلا يا صايص يا بتاع المعونة موقفكم اللايص خلاهم يعزونا أسلحة يعني روسيا وروسيا يعني الروس وسلاحنا بفلوسنا هانديكم لا بلاش تمشي وراه ده بيعمل عليك مؤامرة خد مني الكلام ده واد نجمته حمراء أنا هربيك ..هاتو ياشيكوفيتش بس لكن خيال حليفي المجهول حليفي مش لاقية فيك حاجة منه إعلامي عمال يزيد خرمت أنا ودني أتاريني لابس في حيط مستني اللي ينجدني
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "اغنية باسم يوسف حليفي المجهول 28-2-2014 حلفي اللي يقدر يفهمنا برنامج البرنامج و كلام جميل كلام معقول اوبريت امريكا روسيا" نشر بواسطة: بتاريخ:
ertuio
اغنية حليفي المجهول لباسم يوسف بذل فريق برنامج البرنامج مجهود لتنفيذها و استعراض كبير لم يقدمه منذ فترة في حلقاته الكوميدية الاسبوعية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انظر بماذا علق باسم يوسف على جهاز الايدز و رحيل صافيناز و رساله للاعلام و اغنية حلفى المجهول من غناء باسم يوسف .........
كلمات اغنية حليفي المجهول لباسم يوسف