نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه صور

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجمل افكار كروت الفلانتين 2014 -كروت حب -كروت تهنئه عيد الحب-كروت حمرا وقلوب

دلوقتي انا جيبلكو صور جميله قوووي لكروت الفلانتين الي بجد بتبقه مهمه جدا اختياره زي الهديه بظبط وكمان اكتر علشان بتبقه دي الي بنحتفظ بيها وبتبقه ذكره جميله لليوم ده ومهم جدا اننا نختار حاجات معبره وجميله ومختلفه كمان ودي دلوقتي بقه فيه منها افكار واحجام كتييير قوووي ومتنوعه وبجد انا كلهم بيعجبوني جدا وبحتار في الاختيار جدا بس اكيد الي بيحسم الاختيار الحاله والي نفسك تقديميه ايه سواء شكل او كلام موجود في الكرت معبر وبسيط وجميل وكمان ممكن كروت مضحكه ومجنونه انواع الكروت بقه في كروت اشكال قلوب ومكتوب بس فيها I love you وكمان كروت تانيه بتبقه مكتوب فيها كلام معبر جدا بتختاره المناسب ليكو والي نفسكو بجد تقوله في اليوم بتبقه جميله قووي واكيد الالوان احمر او روز وفي كمان كروت ممكن انتي تكتبي تطبعي فيها الي انتي عايزه بطريقه بسيطه في بقه كروت دمها خفيف جدا انا جيبهلكو هتعجبكو جدا وبردو هتبقه حلوه قوووي اننا نقدمها في اليوم ده ... كل عيد حب وانتو بتحبو بعض ودلوقتي اسيبكو مع الصور والافكار الجميله للكروت يارب تعجبكو ...

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "اجمل افكار كروت الفلانتين 2014 -كروت حب -كروت تهنئه عيد الحب-كروت حمرا وقلوب" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل واروع كروت تهنئه بعيد الحب 2014 - صور جديده بمناسبه عيد الفلانتين - كروت روووعه عيد الحب 2014
اجمل كروت تهنئه بمناسبه الكريسماس 2014- صور وبطاقات متحركه وثابته تهنئه بالعيد الميلاد المجيد 2014 Happy New Year
كروت تهنئه جديده و جميله جدا برأس السنه الميلاديه 2014- صور وبطاقات رائعه بعيد الكريسماس 2014 - كروت روووووووعه
كروت وصور وبطاقات معايده لشهر رمضان 2013- كروت تهنئه جميله جدا لشهر رمضان