نجوم مصرية
 • تسجيل الدخول
 • تسجيل عضوية جديدة

فيس بوك  جوجل بلس  تويتر 

كلمات أغنية دوام الحال لعمرو دياب "هدية عمرو دياب لجمهوره فى راس السنة 2014"

دوام الحال أغنية عمرو دياب التى أهدها لجمهوره فى رأس السنة الأعنية طرحخها عمرو دياب قبل ساعات قليلة من بداية العام الجديد وهى من أنتاج شركة روتانا وتعتبر أغنية دوام ىالامحال أحدى أغانى الألبوم القادم لعمنرو دياب والذى سيتم طرحه خلال عام 2014
الجدير بالذكر ان الفنان عمرو دياب أحى حفل رأس السنة هذا العام في بوخارست برومانيا

كلمات أغنية دوام الحال

دوام الحال من المحال كلام كتير اتقال ولما عشت لقيته سهل يكون حقيقة مش خيال
امبارح كنت بقول لو افترقنا تكون حياتى دى نهايتها والنهاردة بقيت بقول مش عايز حد قدامى يجيب سيرتها
معقول انا اشوف حياتى تبتدى بعد نهايتها امبارح كنت بقول لو افترقنا تكون حياتى دى نهايتها
والنهارده بقيت بقول مش عايز حد قدامى يجيب سيرتها معقول انا اشوف حياتى تبتدى بعد نهايتها

دوام الحال من المحال كلام كتير اتقال ولما عشت لقيتة سهل يكون حقيقه مش خيال
ولا كنت اقدر يوم افكر للفراق اعمل حساب ولا كان فى بالى حلم عمرى فى يوم وليلة الاقية سراب
امبارح كنت بقول لو افترقنا تكون حياتى دي نهايتها والنهارده بقيت بقول مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها
دي حقيقة واضحه عينيا متاخر شافتها
دوام الحال من المحال كلام كتير اتقال ولما عشت لقيته سهل يكون حقيقة مش خيال

المقال "كلمات أغنية دوام الحال لعمرو دياب "هدية عمرو دياب لجمهوره فى راس السنة 2014"" من كتابة: Google Plus   بتاريخ : بتوقيت القاهرة
عاجل
مميز
 ›  اسباب لذة الماء عند العطش الشديد
 ›  الاوقات المثالية لتناول الفطور والغذاء والعشاء
 ›  رجل هندي يأكل الطوب و الطين فقط !
 ›  اسباب و علاج الام الدورة الشهرية
 ›  اجمل صور و استايلات و رسومات الحنه

أخبار مصر    |   اخبار الفن    |   اخبار الرياضة    |   صور    |   بنات    |   الحب والرومانسية    |   العاب    |   طب وصحة

|   غرائب    |   عروض    |   اسعار العملات والذهب    |   موبايل    |   فيس بوك    |   تعليم

Shaymaa Sayed

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم
مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية دوام الحال عمرو دياب 2014 اغنية عمرو دياب راس السنة 2014
كلمات اغنية دوام الحال عمرو دياب 2014
كلمات اغنية دوام الحال من غناء عمرو دياب
أغنية عمرو دياب " معاك برتاح " من الألبوم الجديد "بناديك تعالى" 2011
كلمات أغنية كان طيب لعمرو دياب

احدث مواضيع المنتدى