نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو أديب يواصل توقعاته ويتحدث عن التفجيرات المتوقع حدوثها غدا فى اعياد الميلاد

الاعلامي عمرو أديب مقدم برنامج القاهرة اليوم على اليوم التى تتبع شبكة قنوات اوربت المشفرة تحدث فى حلقة الامس برنامجه وواصل توقعاته بشان التفجيرات والحوادث الارهابية التى تقع فى مصر فسبق ان تنبا عمرو اديب بحدوث تفجير كبير وبالفعل حدث تفجير مديرية امن الدقهلية وتلاه حادث مفاعل أنشاص بالشرقية واستمر اديب فى توقعاته واكد ان هناك احداثا خطيرة ستحدث ليلة رأس السنة وقال اديب ان معارضين السلطة فى مصر يكرهون الاقباط ويتوقع ان يقوم بعمل ارهابى لينكدوا عليهم على حد قوله
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحول الاقلام التى تتهمه بانه يعمل مع السلطة فرد قائلا: "لو انا موالس مع الامن هقولكم اني عارف من قبلها العمليات اللي احنا ناويين نعملها؟ ابقي غبي .. انا بحذر للناس .
وقال: انا عارف انتوا عايزين تقتلوا مين الايام الجاية والبلد كلها عارفة وواقفة علي صوابع رجليها عشان محدش ينكد علي اخواننا .. عارف انتوا تاركم مع مين .. بتكرهوا الاقباط عمي .
انا مش غبي .. انتوا اللي اغبيا واحنا اللي شايفينكم وعارفين بتكرهوا الناس ازاي .. بتكرهوا الناس في المنصورة وفي الشرقية بتكرهوا "المنوفية" و "القاهرة" .

المقال "عمرو أديب يواصل توقعاته ويتحدث عن التفجيرات المتوقع حدوثها غدا فى اعياد الميلاد" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسائل عيد الميلاد جديده 2014- مسجات تهنئه عيد الميلاد -اجمل رسائل لاجمل اعياد الميلاد
صور الفنانات الجميلات يحتفلن بموسم اعياد الميلاد
رسائل اعياد الميلاد بمناسبة السنة الجديدة 2010