نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توفيق عكاشة إللي مش هيقول نعم للدستور هنديلوا بالجزمة علي وشه و نقوله أنت عايز تبوظ البلد يا حمار

في تعدي صارخ من الإعلامي توفيق عكاشة علي حرية الرأي و الخروج أيضا عن آداب المهنة و التعدي باللفظ علي من يعارضه قام الإعلامي توفيق عكاشة في برنامج بالتلفظ بألفاظ قبيحة علي من يقولا لا للدستور أو الذي لم يذهب إلي اللجان حيث قال " كل واحد يعرف واحد لم يدلي بصوته يقلع الجزمة و ميقولوش عيب و ينزل علي بوزة و يديله بالجزمة و يقوله أنت وقعت البلد يا حيوان و اللي تعرف واحدة منزلتش تصوت علي الدستور تقلع الشبش و تنزل علي وشها و تقولها أنتي وقعتي البلد يا حماره و الحكاية مش حكاية إن الناس تروح و خلاص المهم الناس تروح و تقول نعم و أهم حاجة عدد الناس اللي شاركت في الاستفتاء علي الدستور " أهذا كلامه يقوله إعلامي تابع البقية في الفيديو
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

https

المقال "توفيق عكاشة إللي مش هيقول نعم للدستور هنديلوا بالجزمة علي وشه و نقوله أنت عايز تبوظ البلد يا حمار" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو ماذا قال توفيق عكاشة عن الجاسوسة فاهيتا و بيقول إنه هيدي للإعلاميين بالجزمة
شاهد بالفيديو توفيق عكاشة يعترف بتركيب 14 كاميرا لمراقبة إللي هيروح إحتفالية سفارة قطر و يقول فضيحة إللي خلفوه سودا
توفيق عكاشة يسب أبو تريكة بأمه على الهواء هضربك بالجزمة يابن الزبالة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة : أنا عايز أعرف بوستر أبو أسماعيل دخل البيت كيف