نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندي مشكله . ساعدوني : كل ما اتعرف على واحد مادوم علاقتنا اكتر من اسبوعين

انا كل ما اتعرف على واحد مادوم علاقتنا اكتر من اسبوعين بحس بملل من الشخص بحب التغير بعديها احب شخص تاني واترك الاول ويصير نفس الشي معي يعني الي اتعرفت عليهم كتير
وفي الاخر تركت الحبيب الاخير واتجوزت واحد ما بعرفه ولما اجوزت بديت امل منه واحب اني ارجع متل اول لاني مش متعوده اظل على واحد بس الي منعني اابني اني احب غيرو بحبو كتير ما بقدر اتركه وما بحب اطلق بس بدي حل اني انسى حياتي الاولى مع اني ما حكيت مع اي شخص بس في شباب بحبو يتعرفو علي بس بحاول اني ما احكي معع حد لاني بعرف انو حرام وهاي خيانه بس ساعدوني ادا بتقدرو

http://forumsworldwomen.blogspot.com/

المقال "عندي مشكله . ساعدوني : كل ما اتعرف على واحد مادوم علاقتنا اكتر من اسبوعين" نشر بواسطة: بتاريخ:
احزان غزل
الحل الوحيد هو قرات القران والصلاة وابعدى تماما عن النت الغى النت من حياتك لاان طول ما النت فى حياتك قد هتخونى زوجك بدون ما تشعرى وحاولى تغير من حياتك ابحث عن اى شى يشغل الفراغ التى انتى فيه
ولازم تفكرى ايه اللى بيخليكى دايما تملى اكيد فى سبب لو عرفتى السبب اكيد هتحلى مشكلتك بنفسك لاان بجد مشكلتك صعبة جدا
واخير اى شاب بتتعرفى عليك عن طريق النت او اى مصدر اخر فكرى كويس ليه عايز يتعرف عليكى وخاصتنا لو يعرف انك متجوزة وقتها هتكونى فريسة سهلة له
danalove
تسلمي كتير على الرد الحلو النت عنديي مش مشكله ما بصاحب حد انا على النت لاني بعرف مشاكل النت
جون مصر
يااااااااااااااااااااااااه مشكلة سهلة وبيسطة وان شاء الله فى خلال يوم واحد هتنسى حياتك القديمة
بص يا ستى
انتى بتحبى التغيير بس مش تغيير نفسك لا انتى بتحبى انك تكونى زى ما انتى واللى حوليكى يتكيفو عليكى انتى
فهمانى المهم فكك من الرغى الاوفر بتاعى دة انا هقولك الحل
معلش بصى يا ستى
انتى اولا حاولى غيرى مود نفسك وانتى فى البيت
لما جوزك يرجع من شغلة حاولى ولو من ورى قلبك حاولى تدلعى جوزك وتحسسية بحبك لية
صدقينى هو ذات نفسة لما يحس بكدة هيخلى حياتك كلها تغيير ومش روتينية وهتحسى انك مع انسان مختلف كل شوية
بس انتى ابداء انك تحاولى تحبية يعنى روشى الجو واهو بعد بكره الخميس يعنى روش الحوار معاه
حتى لو من ورى قلبك وحاولى تخلى كل يوم جديد فهمانى انا عايز اقول اية
يعنى انتى فى ايدك كل حاجة يعنى شوية دلع على حتة حنية على نتشاية حب
هتشوفى فى جوزك انسان تانى خالص غير اللى تعرفية هتلاقية بيحبك اكتر وهيخلى حياتك كلها كل يوم جديد وهتنسى حياتك القديمة
فهو الحل فى يوم واحد هيظبط حياتك كلها
والله زى ما بقولك كدة حاولى تبينى له حب حتى لو من ورى قلبك
هو هيخليكى تحبية وينسيكى حياتك اللى فاتت
صدقينى والله العظيم هو دة الصح
اعملى زى ما قولت لك ومش هتخسرى حاجة انا قولت لك هو يوم واحد بل هى 5 ساعات هتلاقى حياتك اتغيرت خالص
بس انتى اسمعى كلامى فى خمس ساعات مش هقولك شهر لا فى خمس ساعات
بس تحسسى جوزك بالحب هيغير حياتك خالص هتحسى ان هو انسان جديد كل يوم
ومش هتزهقى ولا هتملى بس انتى اوعى تبصى لغير جوزك لانة هو مالوش ذنب انك تعملى فية كدة
وربنا يوفقك
ملاك الحب2010
يااااااااااااااااااااااااه مشكلة سهلة وبيسطة وان شاء الله فى خلال يوم واحد هتنسى حياتك القديمة
بص يا ستى
انتى بتحبى التغيير بس مش تغيير نفسك لا انتى بتحبى انك تكونى زى ما انتى واللى حوليكى يتكيفو عليكى انتى
فهمانى المهم فكك من الرغى الاوفر بتاعى دة انا هقولك الحل
معلش بصى يا ستى
انتى اولا حاولى غيرى مود نفسك وانتى فى البيت
لما جوزك يرجع من شغلة حاولى ولو من ورى قلبك حاولى تدلعى جوزك وتحسسية بحبك لية
صدقينى هو ذات نفسة لما يحس بكدة هيخلى حياتك كلها تغيير ومش روتينية وهتحسى انك مع انسان مختلف كل شوية
بس انتى ابداء انك تحاولى تحبية يعنى روشى الجو واهو بعد بكره الخميس يعنى روش الحوار معاه
حتى لو من ورى قلبك وحاولى تخلى كل يوم جديد فهمانى انا عايز اقول اية
يعنى انتى فى ايدك كل حاجة يعنى شوية دلع على حتة حنية على نتشاية حب
هتشوفى فى جوزك انسان تانى خالص غير اللى تعرفية هتلاقية بيحبك اكتر وهيخلى حياتك كلها كل يوم جديد وهتنسى حياتك القديمة
فهو الحل فى يوم واحد هيظبط حياتك كلها
والله زى ما بقولك كدة حاولى تبينى له حب حتى لو من ورى قلبك
هو هيخليكى تحبية وينسيكى حياتك اللى فاتت
صدقينى والله العظيم هو دة الصح
اعملى زى ما قولت لك ومش هتخسرى حاجة انا قولت لك هو يوم واحد بل هى 5 ساعات هتلاقى حياتك اتغيرت خالص
بس انتى اسمعى كلامى فى خمس ساعات مش هقولك شهر لا فى خمس ساعات
بس تحسسى جوزك بالحب هيغير حياتك خالص هتحسى ان هو انسان جديد كل يوم
ومش هتزهقى ولا هتملى بس انتى اوعى تبصى لغير جوزك لانة هو مالوش ذنب انك تعملى فية كدة
وربنا يوفقك
هههههههههههههههههههههه بحب ردودك جدا ياجون واسمعى كلامه وصدقينى هو بيتكلم صح
وخدى بنصيحته ياقمر وربنا يوفقك
danalove
جد مرسي كتير راح اعمل بنصيتحك وبجرب
nolove4revr
هبه رديك تحفااااااااااااااااااااااااا جميل جدا جدا جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: