نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الكمبيوتر والانترنت منتدى النقاش حول مشاكل الكمبيوتر والإنترنت

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حل مشكلة فقدان الباسورد فى الياهو | كيفية فتح ميل الياهو بدون كتابة الباسورد

كتير مننا بيستخدم الميل فى شغله ومايقدرش يستغنى عنه وبيحفظ عليه الداتا المهمه بتاعة شغله او اى بيانات مهمه او ضرورية
النهارده هنشرح حاجه جميله لبعض الناس اللى بتستخدم ياهو ونسيت الباسورد ومش حافظه بيانات الاكونت او مش عامله اميل استرجاع
هوريكوا ان شاء الله طريقه تقدروا تفتحوا الياهو بيها بدون باسورد من غير برامج
يمكن الياهو من البرامج النادره اللى مانعرفش نسترجع الباص بتاعها من الجهاز غير اى نوع تانى من الماسنجرات اللى بتبقى علىالجهاز زى الام اسن ان او الجوجل تووك او غيرها من البرامج اللى نقدر نحصل على الباسورد فيها بطريقة او بأخرى
فعشان كده هنستخدم الحيله دى فى حفظ الباسورد على الجهاز واستخدامها فى اى وقت نحبه
وياريت ياريت محدش يستخدم الطريقه دى فى اى اذى لاى حد
طريقة فتح اى ياهو بدون باسورد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

Registry
كما يمكنك وضع استفسارك من هنا عل اى مشكلة قد تواجهك
حلال مشاكل الكمبيوتر والانترنت - انت تسال ونحن نجيب بالفيديو
[alt="كيفية استعادة باسورد الياهو"]https://dl.dropboxusercontent.com/u/138378201/MrSecretSkills/open.yahoo.without.password.png[/alt]
هذة الخدمة مقدمة فقط من منتدى نجوم مصرية بالتعاون مع قناة MrSecretSkills على اليوتيوب
ويمكنكم الاشتراك فى القناة لمتابعة كل الشروحات الجديدة
http://www.youtube.com/watch?v=UNOXY2sRikw

المقال "حل مشكلة فقدان الباسورد فى الياهو | كيفية فتح ميل الياهو بدون كتابة الباسورد" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
شكرررررررررااا كتير عبد الكريم
احمد عبدالكريم
منوره يا جدة
.........
جنة محمد طه
اريد معرفة نتيجةالصف الثالث الابتدائى محافظة دمياط
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمعت بدى مساعده فى حدا دخل على ايميل وغيرت الباسورد الخاص بالياهو وانا مش فاكره اى معلومات تساعدنى انى ارجعه لانى عملاه من اكتر من سنتين ياريت حد يساعدنى
رد زائر
استرجاع الباسورد
mostafa445
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا
ميدو عاطف
لازم يكون الباسوورد محفوظ ع الجهاز لو سمحت انا عايز طريقة منها اعرف باسوورد الياهو من الياهو لاني محتاج الياهو دا ضروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووري او لو حضرتك مش عايز تديني الياهو تديني الياهو بتاعك واضيفك واديك الياهو اللي انا عايزه وشكرا شرح هايل .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ازاي نقدر نفتح أي جهاز او لاب توب اذا نسيت الباسورد-طريقه فتح لاب توب او جهاز حاسب الى اذا فقدت كلمه السر
شرح حل مشكلة موقع الياهو لا يفتح على متصفح جوجل كروم
طريقة معرفة الباسورد المنسي بالفيديو | طريقة ظهور الرقم السري المشفر بالنجوم
نكتة الباسورد