نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش عارفة اقول ايه بس في حاجة في حياتي مضيقاني جدا ومخلياني في حيرة وتردد ومش عارفة احدد طريقة حياتي او اعرف ازاي اعمل اي

مش عارفة اقول ايه بس في حاجة في حياتي مضيقاني جدا ومخلياني في حيرة وتردد ومش عارفة احدد طريقة حياتي او اعرف ازاي اعمل اللي بحبه ويتناسب مع شخصيتي وفي نفس الوقت يكون صح ...انا في اولى كلية طب وزي ما الكل عارف ان الطب 7سنين دراسة غير سنين تانية تكليف وتدريب وماجستير ودكتوراه ...يعني مشواري الدراسي كبير ....وكطبيعة شخصيتي انا مثقفة بحب اشارك في المسابقات والجماعات الثقافية وكمان الاجتماعية واللي هدفها الاعمال الخيرية بس المشكلة اللي بتقابلني ان التعامل بيكون مع اولاد وبنات ....والحاجة اللي بتضايقني ان في من الشباب بحس انهم بيعجبوا بيا بمجرد النظر حتى من غير تعامل شخصي ...مع العلم اني هادية ولبسي معتدل وفي نفس الوقت ليا رايي وشخصيتي ...من فترة لقيت حد بيكلمني على الفيس ويقولي انه يعرفني من 4شهور وانا ما اعرفهوش وانه بيشوفني بس من بعيد وبيحترمني جدا ومن خلال النظر المظهر حبني ...الموضوع ده ضايقني جدا وخلاني ارد عليه بحدة ...
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش عارفة بجد اعمل ايه انا بحكم دراستي وانه لسة مشواري طويل فيها قافلة الباب ده نهائي وما بفكرش فيه وبعامل الناس بحسن نية كاخ او زميل او اب .....الموضوع ده ملخبطلي حياتي ومخليني مترددة ومش عاوزة اتعامل مع الناس ...

المقال "مش عارفة اقول ايه بس في حاجة في حياتي مضيقاني جدا ومخلياني في حيرة وتردد ومش عارفة احدد طريقة حياتي او اعرف ازاي اعمل اي" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انا مش عارفة اعمل قناة على الاكونت بتاعى
يا جماعة انا مش عارفة اذاكر ازاى المواد تقيلة بسبب التقسيمات الى هما عملوها بسبب انفلوانزا الخنازير
مشكلتى و مش عارفة اعمل ايه
مش عارفة اعمل ايه
عملت حساب في جوجل ادسنس ومش عارفة اعمل ايه تاني ؟