نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نـكتة نــاااااار ... شوفوا الجـدع إللي راح يـعمل تـحاليل حصل معاه إيه .. نكتة 2013

تحياتي للكل في نجوم مصرية ...

بيقولك واحد مخه تـنح راح للدكتور يعمل تحاليل بول ...( أكرمكم الله ) ..

بعد ما الدكتور عمل التحاليل قال لصاحبنا ... حضرتك عندك سـكر ...

صاحبنا قال للدكتور .. مستحيل .. ولا يمكن أكيد في غلط .. إعمل التحليل تاني ..

الدكتور قاله : حاضر .. و عمل التحليل تاني...و النتيجة طلعت نفس الشيء و الدكتور رجع قاله إن حضرتك عند سـكر ...
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صاحبنا قفلت معاه و قال نفس الكلام إنه في غلط بالتحاليل .. المهم قعدوا عالمنوال و صاحبنا خلى الدكتور يعيد التحاليل 5 مرات و في كل الدكتور يقوله عندك سكر ..

صاحبنا بعدها قام روح عالبيت و هو معصب و قال .. والله إنه الدكتور ده بهيم و أنا هوريه ..

قام الراجل أخد عينة بول من بنته و عينه من مراته و عينه منه و خلطهم في بعض و طلع من البيت و اخد نقطة زيت من عربيته و حطهم مع العينات و راح للدكتور و قاله لو سمحت إعمل التحليل تاني .

بعد ما الدكتور عمل التحليل قاله : بنتك عندها إلتهاب بالمسالك و مرات حضرتك حامل و عربيتك عطلانة و إنت عندك سـكر .. ههههههههه :d

المقال "نـكتة نــاااااار ... شوفوا الجـدع إللي راح يـعمل تـحاليل حصل معاه إيه .. نكتة 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو توفيق عكاشة يعترف بتركيب 14 كاميرا لمراقبة إللي هيروح إحتفالية سفارة قطر و يقول فضيحة إللي خلفوه سودا
كلمات البوم وانا معاه .. البوم رامي صبري .. كامل .. البوم وانا معاه 2013
كلمات اغنية و انا معاه رامى صبري 2013 البوم و انا معاه
كلمات أغنية وانا معاه .. البوم رامي صبري البوم وانا معاه 2013
احلى وافضل مقشر على الإطـلاق (( بياض و نعومه وريحه حلوه)) تعالوا شوفوا تجربتي معاه..