نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية " بناء على رغبتك " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013

كلمات اغنية بناء على رغبتك اصالة نصري 2013 من البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013

بناء على رغباتك من الليله انا بره حياتك..ومتعملش فى حساباتك انى انا هفضل وياك
و بناء على رغباتك من الليله انا بره حياتك..ومتعملش فى حساباتك انى انا هفضل وياك
وانا عايزه اشوفك ورينى بركاتك..متع عينى ندمنى عليك خلينى احلف بليالى هواك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وانا عايزه اشوفك ورينى بركاتك.. متع عينى ندمنى عليك خلينى احلف بليالى هواك
و عموما بكره يبان مين فينا طلع خسران..ولعلمك يوم والتانى و تجينى لحد مكانى ندمان على حب زمان
و عموما بكره يبان مين فينا طلع خسران..ولعلمك يوم والتانى و تجينى لحد مكانى ندمان على حب زمان
شكرا اوى تم جميلك روح يلا و قلبى دعيلك..شوف ايه بكره مخبيلك اما انا هنساك و ارتاح

شكرا اوى تم جميلك روح يلا و قلبى دعيلك..شوف ايه بكره مخبيلك اما انا هنساك و ارتاح
واخيرا بعد اللي حكيته انا كل اللي ما بينا نسيته..حبك بقا ماضى و خليته ورا ضهرى سلام يا جراح
واخيرا بعد اللي حكيته انا كل اللي ما بينا نسيته..حبك بقا ماضى و خليته ورا ضهرى سلام يا جراح
و عموما بكره يبان مين فينا طلع خسران..ولعلمك يوم والتانى و تجينى لحد مكانى ندمان على حب زمااان
و عموما بكره يبان مين فينا طلع خسران..ولعلمك يوم والتانى و تجينى لحد مكانى ندمان على حب زمااان
اللي كان هيموت علينا و كنا حلم كبييييير عليه
الله يرحم ما كان يتمنى حتى نبصله او نرمى سلام

المقال "كلمات اغنية " بناء على رغبتك " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية " روحى وخدانى " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013
كلمات اغنية " كبرتك على سيدك " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013
كلمات اغنية " شخصيه عنيدة " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013
كلمات اغنية " اساسي " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013
كلمات اغنية " قول بحبك " اصالة نصري 2013 البوم اصالة نصري الجديد شخصية عنيدة 2013