نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تفاصيل تراجع باسم يوسف أمام مرتضى منصور

بعد الأزمه الأخيره التى اندلعت بين الاعلامى الدكتور باسم يوسف ومرتضى منصور على خلفية الانتقادات اللاذعه التى تناولها باسم يوسف فى برنامجه الساخر (البرنامج) ضد مرتضى منصور مما دعا مرتضى منصور للرد بعنف كعادته فى وسائل الاعلام فى الفتره الأخيره وتهديده بمقاضاة باسم يوسف بسبب تهكمه المستمر على محمد مرسى رئيس الجمهوريه .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وكانت اخر بوادر الأزمه احتشاد العشرات أمام منزل باسم يوسف بالمعادى ومنعه من النزول مدعين أنهم من أنصار مرتضى منصور .
الجديد فى الأزمه بين الطرفين أن موقع فنى شهير أكد أن الحلقه القادمه من برنامج (البرنامج) التى سوف تذاع يوم الجمعه القادم لن يقدم فيها باسم يوسف أى نقد جديد الى مرتضى منصور على خلفية التصريحات الناريه التى أدلى بها مرتضى منصور فى اليومين الأخيرين وسيكتفى باستضافة فريق وسط البلد وبعض الانتقادات لرئيس الجمهوريه فى زيارته الأخيره الى قطر ..

المقال "تفاصيل تراجع باسم يوسف أمام مرتضى منصور" نشر بواسطة: بتاريخ:
alnasere
لا اعتقد انه هيتراجع لان الموضوع اتنقل لحاجه خطيره لاتهام مرتضى باسم بشرفه
حول علاقة مرتضى بوالدته فالسكوت يعني صحه ادعاء مرتضى منصور
%u0632%u0627%u0626%u0631
ههههه يتراجع ايه ؟؟ لو كده يبقى باسم اتحط عليه وانا اسف بس مرتضى اتكلم على شرف باسم مينفعش كده انا وربنا لو مكان باسم الموضوع يبقى قطع رقاب هو فيه حد يقول انا كنت مصاحب امك ويطلع ويقول اسمها وفي الاخير يطنش ؟ هههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
لية يا باسم مش هتلعب بمرتضى الحلقة الجاية
%u0632%u0627%u0626%u0631
كنت هزعل اووى لو باسم كان عمل الحلقة الجايه على مرتضى .. ميستحقش غير التلت ساعه الاسبوع اللى فات و بس و يسيبوه يهرى فى نفسه ..
%u0632%u0627%u0626%u0631
باسم قالها الحلقه اللي فاتت قاله انا هرد عليك لما اكون انا عايز ارد عليك مش لما تحب انتا تظهر
%u0632%u0627%u0626%u0631
باسم قال انا مش هرد ع الحيوان ده بلاش مغالطه باسم محترم ومرتضي كداب وعاوز يظهر شويه ياريت حد ينصحه لانه اهبل هيدخل السجن تاني
Mohamed Abo Elhassan
هوا باسم يوسف كدا او كدا فا هوا مسح بيه الارض لان مرتضي مينفعش معاه غير كده
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بقى متوقع ان حلقة بكرة باذن الله فيها كلام جامد اوي على مرتضى والاشخاص اللي قالوا ان الحلقة اللي اتسجلت دي خلت من اي كلام ضد مرتضى منصور اتوقع تمويه بس والحلقة هتبقى نار بكرة
عاشق مصر1
انا بقى متوقع عكس الجميع
الحلقة بكرة هتبقى نار وهيبقى فيها هجوم على مرتضى منصور والناس اللي اتكلموا بعد تسجيل الحلقة وقالوا ان الحلقة مفهاش اي هجوم على مرتضى دا تمويه فقط، لان مرتضى هاجم باسم واتكلم في عرضه وتشويه صورة امه يعني مش معقولة باسم هيعدي الكلام دا بسهولة
وكلها كام ساعة ونشوف
lpl,] ogdti
اتقى الله ياباسم لانك ستحاسب على افعالك مع سيدك د محمد مرسى فتم تصليط مر تضى منصور عليك لانك لاتقدر عليه
"*****"
دكتور باسم جرئ جد وعمره ما هيرجع وبعدين الموضوع وصل لحالة خطيرة مينفعش فيها التراجع
%u0632%u0627%u0626%u0631
سبحان الله اللهم اضرب الظالمين بالظالمين علشان الاتنين شكل واحد وقعو فى بعض
كمال الاسيوطى
بص يا بسوم يا حبيبى خلى ناديه امك تاخد هاله مراتك وتروح لمرتضى البيت وتريح الكلام معاه مرتضى بيت مش يتوه دا فى شارع مصر والسودان قبل كبرى عرابى جنب جنيدى يعنى مشوار مش بعيد فيه محل هناك اسمه الملكه يروحو فيه شويه وكل حاجه تروح لحالها وخليك مع الريس مرسى راجل كريم وحليم ومش بيزعل من السفله ال ذيك لان الريس عنده مبدأ الكلاب تعوى والقافله تسير بس وخلص الموضوع وتوته توته فرغت الحدوته!ّ!!!!!
alnasere
بص يا بسوم يا حبيبى خلى ناديه امك تاخد هاله مراتك وتروح لمرتضى البيت وتريح الكلام معاه مرتضى بيت مش يتوه دا فى شارع مصر والسودان قبل كبرى عرابى جنب جنيدى يعنى مشوار مش بعيد فيه محل هناك اسمه الملكه يروحو فيه شويه وكل حاجه تروح لحالها وخليك مع الريس مرسى راجل كريم وحليم ومش بيزعل من السفله ال ذيك لان الريس عنده مبدأ الكلاب تعوى والقافله تسير بس وخلص الموضوع وتوته توته فرغت الحدوته!ّ!!!!!
تصدق انك من الاخوان لانه مافيش غيرهم من ينطق بهذا الكلام
يا اما انك قريب ابو اسلام
Le Champion
باسم معلم ويعرف متى يرد وكيف يرد
ومورتاديلا لا يستحق الرد
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يخرب بيت باسم يوسف علي بيت مرتضي منصور كلهم ولاد ستين كلب علي بيت ام القنوات الفضائيه علي بيت ام الدش والستالايت وعل كل كليله فين ايام القناه الاولي والتانيه والتالته بتيجي بالعافيه ونستني المسلسل بتاع سبعه وربع ونشوف حديث الروح ونشرة الاخبار ياريت الايام دي ما كانت اتغيرت علي الاقل كان فيه احترام وكان مجرد ان واحد ياخد واحده في حضنه ولو اخته كانت الناس بتقول عليها قلة ادب انما دلوقتي بقت الدنيا بزرميطه في بعضها وربنا يخرجنا من الدنيا دي علي خير يارب
%u0632%u0627%u0626%u0631
الناصري
تصدق انت شيوعي هههههههههههههههه
يا اخي واحد حط تعليق ايه علاقة الاخوان بالموضوع اتقو الله شويه بقى
والله حبيت الاخوان بسبب هجومك المستمر والغير مبرر عليهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله راجل يا مرتضى
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرتضى دا امة زانية وجاي من حارة مزنوقة والى يقول غير كدة يبقى زية
%u0632%u0627%u0626%u0631
سافل يوسف لازم يترد عليه بسفاله وده الى عمله مرتضى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو مرتضي منصور يهاجم باسم يوسف وبيقول الكلام ده عند أمك .. وانت مبتجيش إلا بالجزمة !! وكلام قوي جدا من مرتضي
شاهد بالفيديو مرتضي منصور على الهواء امام الملايين يصرح قائلا ام باسم يوسف صاحبتي من 20 سنة وكلمتنى وقالت باسم عيل صغير
مرتضى منصور يرفع قضية على باسم يوسف ويؤكد على اغلاق القناة cbc لن تصدق السبب وراء ما فعله المستشار مرتضي