نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اخبار المسلسلات التركية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ابطال وصور وقصة المسلسل التركى اسرار البنات

نهاية سعيدة على امين و عائشة ويا رب رؤف يموت احب على و اروى و يا حرام حلا و نور وسمير بحبكم وربنا يهدى شيرين و لميس شعرها الاصفر جميل

المقال "ابطال وصور وقصة المسلسل التركى اسرار البنات" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمد عساف محبوب العرب
هذا المسلسل حلو كتير وانا احب كل من ساهم في هذا الملسل لتحقيه وانا سوف اقول بكفي ادعاء اني احب سلمى انا لا احبها انا اتيت الى اراب ايدول لكي ارى العالم انه يوجد مواهب في فلسطين وانا سوف اتزوج بنت صالحه هذه امنيتي الاخيره في الحياه
lionella espirança
احلى و اجمل ثنائي هو امين وعايشة بموت فيهم
عشقي امين او عايشه
احب نور بس عايشه او امين حلوين مع بعض بلأول حبيت نور الأمين بس بعد الأحداث او رفض نورالأمين حبيت عايشه او عله العكس عايشه احلى من نور بالنسبه لجمال والأنوثه والشخصيه والحركات بنت محبوبه او تستاهل امين اكثر من نور
رد زائر
ana orid wa afrid an yakon amin la 3aycha li anaho 3an jad bi tayro l3a9al ama nor alah iwafi2ha bezawajha aladi atara 9olob ljami3 lakin 3ayoch ktir hilwa 3an jade ana akhod lamer bejad amin byistahal 3aycha ana behibhom ktir ktir ktir alah iwafi9hom ou alah is3idhom bitmana in 3aycha ou amin yha9i9o li ra4abti pleaz pleaz iam very thanks good bay
رد زائر
انا بمووووت فى عايشة و امين كتير اوى
برقتى ملكة دنيتى
نور لزا جمب امين متلزا بسمير وعايشة تلزا جمب امين انا احب عايشة وامين اكتر من نور وسمير واروى وعلى امين وعايشة اكتر اتنين محلين المسلسل ( امين وعايشة _ نور وسمير - اروى وعلى - حاتم ولميس ) اذا كان حلا تحب حسان وحسان يحب جلا كان هيبقى حلوة والمين وعايشة يجوزة وعايشة تخلف وامين وعايشة يعيشو مع عمر ورشا كلن يبقى احسن يريت يكون فى جزء تانى احلى مسلسل شفتوا باحياتى امين يشبه حبيبى اكتير علشلن كدا انا بحب لامين قمر حركاتو حفلوا تشية نفس حركات حبيبى نفوله وانقصمت نصفين قصة عايشة العاطفية عمل زى قصتية تمامنا العاطفية موا العائلية
برقتى ملكة دنيتى
نور لزا جمب امين متلزا بسمير وعايشة تلزا جمب امين انا احب عايشة وامين اكتر من نور وسمير واروى وعلى امين وعايشة اكتر اتنين محلين المسلسل ( امين وعايشة _ نور وسمير - اروى وعلى - حاتم ولميس ) اذا كان حلا تحب حسان وحسان يحب جلا كان هيبقى حلوة والمين وعايشة يجوزة وعايشة تخلف وامين وعايشة يعيشو مع عمر ورشا كلن يبقى احسن يريت يكون فى جزء تانى احلى مسلسل شفتوا باحياتى امين يشبه حبيبى اكتير علشلن كدا انا بحب لامين قمر حركاتو حفلوا تشية نفس حركات حبيبى نفوله وانقصمت نصفين قصة عايشة العاطفية عمل زى قصتية تمامنا العاطفية موا العائلية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور ملكة جانسى ، صور المسلسل الهندى ملكة جانسي وصور بطلة المسلسل مانو مع ابطال المسلسل ulka gupta
ابطال وصور وقصة المسلسل التركى فاتح حربية Fatih Harbiye
المسلسل التركى احببت طفلة والتفاصيل وصور من المسلسل
بالصور ابطال مسلسل اسرار البنات التركي 2013