نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مصريه لطيفه و خفيفه حلوه احلي النكت الظريفه

انتو تعرفو انا فضلت ادور كتير عشان اعرف سبب ان احني دمنا خفيف ملقتي غير ان احني من كتر الهم بنهرب بالضحك عشان كدا في اصعب المواقف تلاقينا ممكن نضحك حتي احني عندنا مثل بيقول هم يبكي و هم يضحك يعني حتي لما بيبقي عندنا هم بنقدر نستطيع اعاده تصنيعه و نخليه حاجه مفرحه انا سعات يجيلي وقت احس ان مصر بضيق علينا اوي لكن لما بشوف الضحكه علي وشنا بعرف ان مش احني الي عيشين في مصر لا ده هي الي عايشه جوانا احني الي مستحملنها مش هي الي مستحملانا انا مش عارف الموضوع قلب سياسي كدا ليه ههههههههههه يلا اديني بفضفض معاكم اسبكم مع النكت
[ALT="نكت"]http://img138.imageshack.us/img138/9083/phuppimagebqw.jpg[/ALT]
محشش راح للدكتور قاله الدكتور أنت لازم تعمل إشاعة..... خرج من الأوضة وقال الهرم وقععععع .. الهرم وقعععععععع

سألت مذيعة شاب مصرى ايه تعليقه على الخبر اللى بيقول “زواج حوالي 300 فتاة ليبية من شباب تونس من الذين نزحو للاراضي التونسية خلال الثورة الليبية” قال لها نحب نطمن اخواتنا السوريات الي احنا مستنينهم وبان مصر بلادهم الثانية وان شاء الله الثوره تقوم فى لبنان يا رب. وربي يحفظ السودان الشقيق والصومال وموريتنيا ويبعد عنهم شر الثورات

مرة موظف فى شركة بيتصل بالفراش علشان يجيبله شاى اتصل غلط برقم المدير فقاله يا حمار انت فين عمال ادور عليك فين الشاى بتاعى يا حيوان راح المدير اتنرفز قاله انتى عارف بتكلم مين قاله لا قاله المدير يا حيوان راح اتخض و قاله طيب انت عارف انت بتكلم مين قاله لا قاله الحمد لله و قفل السكة فى وشه

مره تلاته مساطيل ماشيين على الطريق الصحراوي طلبت معاهم يلعبوا كوره قالوا اول واحد معدي من هنا هناخد راسه نلعب بيها كوره عدي واحد مسطول اكتر منهم راحوا عليه بيقولوله احنا طالبه معانا نلعب كوره بدماغك راح دابب سكينه فى دماغه قالوله عملت ايه يا مجنون قالهم فسيت الكوره عشان ماتلعبوش ها ها ها ...

واحد في عصابه بيسئل معلمو
ليه الاطباء بيحطوا الكمامة الطبية على وجههم
و هم بيعملوا اى عملية
قاله علشان لو العملية فشلت ما حدش يعرفهم

مرة احمد عز و جمال مبارك كانوا راكبين عربية احدث موديل بالسواق فاحمد عز بيفشر على جمال وبيقوله انا لما بدخل المصنع بتاعى بيقوم 5 الاف عامل و موظف بيصقفولى راح جمال رد عليه و انا لما بدخل الحزب بيقوم 10 الاف يصقفولى راح السواق رد و قال و انا لو دخلت بكم فى حيطة 85 مليون مصرى هيصقفولى

واحد صعيدي اشتري عربيه بي ام دابليو الجديده فيها الكمبيوتر يصلح كل حاجه حب يجرب الموضوع ضرب الباب اليمين رد الكمبيوتر ايها الباب اليمين ارجع كما كنت راح رجع الباب ضرب الباب الشمال رد الكمبيوتر ايها الباب الشمال ارجع كمان كنت راح رجع الباب عجبته الحكايه راح راكب العربيه وطار بيها من فوق الكوبري رد الكمبيوتر قال ايتها النفس المطمئنه عودي الى ربك راضيه مرضيه Shutup

قـالــوا لــواحــد بــلــديــاتــنــا دخــل كــلــمــه(رائــع)
فــي جــمــلــه
قــالــهـم:-
قــبــل الــظــهــر أكــلــت
ســانــدوتــشــيــن فــول
وبــعــدهــا قــمــت
رائــع ســانــدوتــشــيــن
طــعــمــيــة

واحد فرنساوي
قال لواحد مصري تعالا ع بلادنا اوريـك التكنولوجيا
اخده واداله فاس و قاله احفر
قعد المصري يحفر لغايه ما لقى سلك
قال الفرنسي شايف من اول ما انخلقنا وعندنا
Internet !!
المصري ضحك وقاله طيب تعال على بلادنا اوريك التكنولوجيا
بعد ما رجعو قاله أحفر هنا
الفرنسي حفر 3 ايام ما لقاش حاجه
جاله المصري وقاله

احنا من اول ما إنخلقنا وعندنا
WIRELESS

واحد كل ما يشوف متش كورة للفريق بتاعة . الفريق بتاعة يخسر .كل مرة على كدة . لحد ما فى يوم قرر انه ميتفرجش على كورة تانى . فكان فى يوم فى متش كورة للفريق بتاعة . و الفريق بتاعة جاب جون . جة يتفرج على الجون فى الاعادة الجون طلع كورنر

مره واحد دليفرى راح يسأل الشيخ بيقولو هى الشغله الدليفرى حرام راح الشيخ بيقولو انت مش مؤمن راح قالوا لأ انا كنتاكى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مذيعة بتسال واحد ايه اللى غيرته الثورة فى مصر قالها
ﺍﻟﻠﻰ ﻏﻴﺮته ﺍﻟﺜﻮﺭﺓ
ﺍﻥ ﺍﻻﻃﻔﺎﻝ ﺯﻣﺎﻥ ﻛﺎﻧﻮﺍ
ﺑﻴﻠﻌﺒﻮﺍ ﻋﺴﻜﺮ ﻭﺣﺮﺍﻣﻴﺔ ﺩﻟﻮﻗﺘﻰ ﺑﻴﻠﻌﺒﻮﺍ ﺛﻮﺍﺭ
ﻭبلطجيه
للمزيد من النكت :
اكتر النكت المصريه المضحكه

المقال "نكت مصريه لطيفه و خفيفه حلوه احلي النكت الظريفه" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة: