نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احلى واجمل نكت مصريه مضحكه - نكت تموت من الضحك

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخواتى وحبايبى الحلوين اعضاء وزوار منتدى نجوم مصريه سوف اقدم اليكم اليوم اجمل واروع نكت مضحكه جدا عشان تضحكوا وتنبسطوا وتفرفشوا معانا واليكم اجمل النكت يالا اقروها ويارب تنال اعجابكم

واحد بيقول لمراتة : تصدقي جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحده بس؟
قالت لة أكيد الولية الرخمة اللي في الدور الرابع

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة،

قال والله انا كنت متأكد انهم في الهيصة دي هينسو حد

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا عشان يعرفوا النتايج

الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله... وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة... وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي

الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده... اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الأكل... تالت يوم غداني وعشاني برة

الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده... اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال
واحد بيقول لمراته.... انا النهاردة عايز رومانسية في البيت... راحت سألت مامتها: يعني ايه رومانسية؟؟ قالتلها: والله مش عارفة بس احتياطي انقعي الرز

واحد بيقول لصاحبه انت عارف في عيد جوازي الاول اخدت مراتي في رحلة لليابان... قاله يااااااااه... امال في عيد جوازك العشرين بقي هتعمل ايه... قاله هروح اجيبها من اليابان

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد في المطبخ وحاطط فنجان قهوة قدامه ومستغرق في التفكير

لاحظت دموع نازلة من عنيه.. سألته ايه الموضوع؟؟ قاعد لوحدك ليه في نص الليل؟؟؟

قالها: فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة؟؟؟

قالتله: آه فاكرة

قالها: فاكرة لما شافنا أبوكي واحنا في العربية؟؟؟

قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟

نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

خبيث دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل
الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج
ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم
الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال
له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم
على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الخبيث قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول لو سمحت

مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و وقحة و كل عيلتيك و انتي طالق

واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة .

مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار ، راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش .

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .

عجوزة خيروها بين الحج والجواز .. وطت راسها مكسوفة .. وقالت: هى مكة هاتطير .

واحد اتصل بمراته قالها حضري المية السخنة راح صاحبة قالة انت حمش قوي قالو امال هاغسل المواعين بمية باردةمرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحي وبيلعب

مواضيع مشابهة:
تشكيلة نكت مصريه مضحكه جدا - نكت بنات 2015 تموت من الضحك
نكت مصريه مضحكه جدا جدا تموت من الضحك جديده 2013 نكت مصريه
كت مصريه مضحكه جدا تموت من الضحك 2014
نكت مصريه - نكت جديده مصريه تموت من الضحك مضحكه جدا
نكت مصريه مضحكه وجميله جدا -نكت تموت من الضحك

فيس بوك  تويتر  يوتيوب