نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى السيارات - صور سيارات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسعار السيارات المستعمله في مصر بيع - شراء - استبدال لحساب الغير سوق السيارات

سياره بحالة الفابريكا كامله اوتوماتيك تكييف سنتر باور abs زجاج كهرباء وحدات رفع جهاز انذار كل شئ متوفر بيها مش محتاجه اي مصاريف طقم كاوتش تيوبلس جديد كامل من مدينة العبور للاستعلام برجاء الاتصال أ.اشرف31 ( السياره مرور عبود ) + طقم صوت بايونير + جنوط نيكل كروم+العربيه كلها بدون خدوش اكصدامات وبودي كامل ناقل أوتوماتي
ممكن السعر النهائي وموديل السيارة

المقال "اسعار السيارات المستعمله في مصر بيع - شراء - استبدال لحساب الغير سوق السيارات" نشر بواسطة: بتاريخ:
mark fawzy
لو معايا 15000 اجيب لادا احسن ولا 128 مع العلم ان اهم حاجة مهتم بيها هى عمرة الموتورالكاملة "من حيث انهى الارخص" وانهى الموفرة اكتر فى البنزين...مع الشكر والتقدير
mark fawzy
سلام عليكم انا عايز اعرف لو معايا 15000يا بشمهندس اجيب بيها 128 واحسن ولا لادا علما بانى هحتاحها فى مشوار الشغل كل يوم من حلوان للجيزة انهى الاصلح
محمود جابر
سلام عليكم انا عايز اعرف لو معايا 15000يا بشمهندس اجيب بيها 128 واحسن ولا لادا علما بانى هحتاحها فى مشوار الشغل كل يوم من حلوان للجيزة انهى الاصلح
اللادا اكيد هاتكون افضل لك من 128 لو مشاويرك كتيره
محمود جابر
لو معايا 15000 اجيب لادا احسن ولا 128 مع العلم ان اهم حاجة مهتم بيها هى عمرة الموتورالكاملة "من حيث انهى الارخص" وانهى الموفرة اكتر فى البنزين...مع الشكر والتقدير
العربية اللادا قطع غيارها ارخص من 128 ومتوفره .
عمرة موتور اللادا اى ميكانيكى هايعملها و 128 برضوا نفس الشئ بس ممكن تدوخك شوية لان فيه اجزاء منها مش متوفره .
توفيرالبنزين 128 موفره ف استهلاك البنزين عشان هى 1100 cc او1300 cc اما اللادا فااستهلاك الوقود اكبر شوية لانها 1500 cc او 1600 cc لكن لو الكربرتير مظبوط مش هاتستهلك كتير بنزين .
اتمنى انى اكون قد قدرت اخدمك . تقبل تحياتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شرح جميع استفسارات تقسيط السيارات المستعمله - هاتريحكم جدا
بالصورمواصفات واسعار السيارات المستعمله
متوسط اسعار السيارات المستعلمه
سوق السيارات المستعمله
فرض ضرائب جديده علي السيارات المستعمله في مصر