نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجمل واحدث 10 نكت مش هتقدر تمسك نفس من الضحك

الى كل زوار واعضاء منتدى نجوم مصريه النهارده جايب لكم اجمل واجدد عشر نكت عشان تضحكوا وتفرفشوا معانا وهذه النكت ممكن رسائل للموبايل عشان لو عايزين تضحكوا وتفرفشوا اصحابك وقرايبك اختاروا النكته اللى تعجبكم وارسلوها يارب تنال اعجابكم

1)مره ولد صغير سأل والده: بابا انت جبتني ازاي؟ قال الاب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة لقيناك تحتها. ففكر الابن فيها “إيه لو أبقى أب من دلوقتي ” فجاب شوية سكر وحطهم تحت السجادة صحي تاني يوم لقى صرصار فقال:”لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك

2) واد راح لامه وقال لها : ماما .. اديني فلوس عشان ادييها للراجل الغلبان اللي بينادي في الشارع . فرحت الأم لقلب طفلها الطيب وادته الفلوس، بعدين سألته : هو الراجل كان بيقول ايه يابني ؟ قال الولد : “ كان بيقول .. آيس كريم … آيس كريم …

3) واد كسلان جدا شغال في ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دي حاجة سهلة قوي، وشاله المعلم على كتفه واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم .

4)واحدة الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطر بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحه مرة و اتنين و تالت مرة قالتله و الله ما انت ماشى الا لما القطر يعدى و أشوفه هيتهز ولا لا شوية و جوزها جه و النجار من الخضة استخبى فى الدولاب …. لما جوزها شافه قاله و انت بتعمل ايه هنا قاله النجار لو حلفتلك بايه مش هتصدق اني مستنى القطر .

5)مره واحد ماشى فى الشارع وهو سكران لقى عمود نور مكتوب عليه شقه للايجار فراح قعد يخبط عليه جه صحبه قاله فى ايه قاله شقه للايجار بس مفيش حد بيفتحلى قاله مع ان النور مفتوح فوق يلا خبط يمكن نيمين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

6)مره واحد صعيدى بيقول لمراته انامش عارف المصرين بيقولو علينا عبط ليه انا اخت شهاده دكتوراه اهو اما اشوف هيقولو علينا ايه مراته قالتله قوم يا حبيبى خبط على الباب من الحسد قام راحت مراته قالت مين فقال لها استنى انا هفتح

7)اثنين ربع واحد نذل والثاني حرامي الحرامي قال اعلمك السرقه وتعلمني النذاله ووافق النذل ... راحوا لسوق قام الحرامي يسرق من الخلق والنذل يتعلم .. وشوي قال الحرامي يالله علمني النذاله ... صاح الندل باعلى صوت .. حرااااامي حراااامي الحقوه

8) صعيدي اول مرة يروح لمدينة القاهرة . دخل حمام وكانت اول مره سحب السيفون وهومايعرف وش هو . شاف المويه نازله بقوة وبسرعه

خاف وانحاش . ركب اول قطار وراح للصعيد . شافه واحد من اصحابه قال له ازيك وازي مصر قال زمانها غرقت

9)مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقل ابنة قوم افتح لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح لامك

10) كان فية واحد مسطول بيدق في عمود النور المضيئة للشارع فجاء مسطول اخر وقال لة اية محدش فتحلك الباب ثم نظر الى الأعلى وقال لة (اى للمسطول الأول)دق بقوة الظاهر انهم ساكنين فوق السطوح

المقال "اجمل واحدث 10 نكت مش هتقدر تمسك نفس من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:
نكت-حشيشا
انا ملاحظ ان عمود النور مسيطر علي النكت :]
تسلم ايدك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل صور كوميدية مضحكة جدااا على تأجيل الدراسة...اتحداك لو قدرت تمسك نفسك من الضحك!!
بالفيديو .. خناقة بين العشيقة والعروسة على طريقة الأفلام العربية .. مش هتقدر تمسك نفسك من الضحك
5 نكت ولا اجمل مش هتقدر تمسك نفسك من الضحك