نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام فيس بوك Facebook

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اى سؤال فى الفيس بوك انا موجود

لو سمحت حضرتك لما بفتح الفيس بيجبلى صفحه بيضاء ******انا ظبطت الساعه ولقيته اشتغل مش مصدقه شكرا اوووى لحضرتك

المقال "اى سؤال فى الفيس بوك انا موجود" نشر بواسطة: بتاريخ:
sakrelgamal
بفتح الفيس بوك عندى اجد النك يوجد به علامه قفل يفتح لى صفحه بيضاء بها

0 الطلبات

0 الرسائل

إرسال رسالة جديدة
الرسائل

عرض الأقدم
مشاهدة الكل
اشعارات
ولا يدخل اى صفحه
muhommed
لو سمحت ان عندى المشكلة دى
Dublin
السلام عليكم
ممكن مساعدة عن الخطط التسويقية للفيس بوك ؟
?marketing strategy in Facebook company
اتاتيالتب
لوسمحت انا عايز طريقة اقرأ بها رسايلى القديمة ع الفيس مع احد الاشخاص ازاى ولو فى طرق كتير ممكن تقولهالى
%u0633%u0627%u0644%u064A
السلام عليكم

هل يمكن تزييف عدم وصول رسالة ع الفيس بوك ؟

أيضا .. كيف يمكنني حفظ نسخة من الرسائل ع جهازي بالرمزيات ؟

شكرا مقدما ؛
mero di beskota
اريد ان اصلح فيس البوك بتاعي بيجيب كلمه الفيس بوك علي كبير وبفضل ادوس عليها مش بتردا تدخل
على حجاجى
انا الفيس بوك بتيجي حاجه بيضه فى الفيس بوك
محسن البكري
انا ماقدر اراسل اي احد من اصدقاي في الفيسبوك ليه ارجو الرد باسرع وقت وشكراااا
ro_maissa
سلام أنــآ محتاجة حد يعرف يخترق حسابات فيس بوك لأنو صفحتي فيها 30454 fans ممكــن تروحلي
روان القلوب
السلام عليكم لو سمحت انا عامله صفحه عامه على الفيس بوك وفيه اعضاء فى صفحات تانيه مش اصدقائى عيزين اللينك بتاعها اعمله وابعته ازاى
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم لو سمحت أنا كنت عامل إعدادات الأمان أنه الفيس ما يفتح من متصفح غريب غير جوجل شروم المهم نسيت وفتحته من متصفح تانى والحساب اتقفل مؤقتاً ومعرفتش ادخل عليه بعد كده من أى متصفح حتى شروم نفسه لإنه فى الاسترجاع مش جيبلى غير سؤال الامان بس لاسترجاع الحساب وهو سؤال غريب أول مره أشوفه لما جيت استرجع الحساب المهم لما زهقت من الاسترجاع عملت حساب جديد غيره على الفيس ودلوقتى عايز احذف القديم لإنه لسه شغال وشكراً
امين 10
نسيت سؤال الامان في فيس بوك
تجي يرجى تاكيد هويتك
هل يمكنني ان اجد سؤال الامان في هوتميل
haneen abo jror
لو سمحت يا اخي انا لما افوت على الفيس بوك بكون موجود عندي بالرابط بدل القفل الاخضر قفل احمر وصفحه الفيس بوك الاصليه الي بلون الازرق مو موجوده عندي موجود عندي كلمات عن الفيس بوك ولون الفيس كلو ابيض وغريب ...كيف ممكن رجعو لوضعو الطبيعي واخلي القفل الاحمر الموجود فوق على الرابط يرجع لوضعو الطبيعي لاخضر ..........لو سمحت يا اخي ضروري تردلي الجواب باسرع وقت ممكن ...لو سمحت
حر ياسلام
انا عندي سؤوال اناعندي فيس مااعرف البسورد بس اعرف الايميل كيف افتحه
mhmoudkhlawy
أزاى أعمل تاج للبروفيل بتاعى فى بوست على صفحة
مثال صفحة أتقل عشان تاخد حاجة نضيفة
بيعمل تاج للبروفيل بتاعو بيكتب جمبيه فولو مى انا عاوز اعملها زيه بالظبط
soooma
انا فيسي معلق ومش راضي يفتح وكل ما افوووت عليه بفوت عادي بس من برة يعني ما بيجيني الصفحة الرئيسية ولا اشي ومش بس انا كمان كا اخواني هيك شوو اعمل؟؟
pretty phoenix
لو سمحت الفيس عندى مش راضى يشتغل لكن جوجل والياهو وكله شغال معاده هو وكل ما افتحه يقولى :
Facebook

0 Requests

1 Messages
Messages;

Send a New Message
InboxOther

Show Older
ومش فاهمه فى ايه واللينه بيكون شكله كده https://www.facebook.com/#
ومش عارفه فى ايه وجربت الحل اللى قولت حضرتك عليه برضهادانى نفس الصفحه ولو سمحت ممكن تقولى اعمل ايه بسرعه
انا عايز اشغل الفيس بوك الاعادى !!!!!ممكن وكامن لم افتح الاكونت بتعى مشى بيفتح زاى الاول ممكن تعملو
موك
ايميلى كل اكا افتحه يقلى اكتب الاشخاص التى تم مشاركتهم هذه الصور ويجيلى صور وم رادى يفتح غير لما اجاوب الخمس مرات صح
مروه العراقيه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اذا مابيه زحمه لو استطع الدخول للفيس بوك وذالك موقع الفيس بوك محظور ولا اعرف كيف ادخل
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمحت يا اخي انا لما افوت على الفيس بوك بكون موجود عندي بالرابط بدل القفل الاخضر قفل احمر وصفحه الفيس بوك الاصليه الي بلون الازرق مو موجوده عندي موجود عندي كلمات عن الفيس بوك ولون الفيس كلو ابيض وغريب ...كيف ممكن رجعو لوضعو الطبيعي واخلي القفل الاحمر الموجود فوق على الرابط يرجع لوضعو الطبيعي لاخضر ..........لو سمحت يا اخي ضروري تردلي الجواب باسرع وقت ممكن ...لو سمحت
ابراهيمamen
لو سمحت انا كل ما اعمل اعجاب بالصفحه تجينى الرساله دى
فشلت عملية الاعجاب
‎Your attempt to become a fan was not successful. Please try again.‎

مع العلم انى معجب ب 9 صفحات فقط يعنى معملتش اعجاب عشوائى
k a k a
اسف على التاخير على الرد فى الطلبات وسيتم الرد على الجميع مساء اليوم
عبدالله البجاري
اريد ادخل عل فيس بوك دفتح صفحه بيضاء ممكن اعرف رد ممكن اعرف
ELBAYROUIN
السلام عليكم معلش يا خوى انا عندى مشكله فى الفيس بوك يطلب منى تحديد صور الاصدقاء المشار اليهم ارجو انا ترد على بسرعه وقت شكرا
ليليان القمر
مسا الخير
أنا في عندي مشكلة كل ما أعمل لايك لأي بيج بدي أضيفه بتظهر رسالة محتواها إني لا أستطيع

أرجو الرد ....
نسمة الهلال
مسا الخير

أنا عندي مشكلة بالفيس إنه كل ما بدي أعمل لايك لأي بيج بدي أضيفه بتظهر رسالة محتواها إني لا أستطيع إضافتها

أرجو الرد
ENG : AMGAD
لو سمحت لو في محادثة بيني وبين حد ع الفيس ,., وعايز احذف رسايلي بحيث انها متظهرش عنده اعمل ايه .؟.؟
او علي الاقل يظهر بدل الرسالة عنده مربع اصفر يمنع ظهور الرسالة .. وارجو الرد سريعا .. للضرورة ؟؟
وجزاك الله خيرا
لبنى18
لما ادخل الفيس من الجوال و افتح الاشعارات او الرسائل بيطلع من الفيس كله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اى سؤال فى ادسنس انا موجود
سؤال ليه بنقضى وقتنا كله ع الفيس بوك
هل يصح أن يقول المسلم : الله موجود .. أو ربنا موجود ؟ .... (2)
هل يصح أن يقول المسلم : الله موجود .. أو ربنا موجود ؟ .... (1)