نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات الموضة والأزياء والمكياج والتجميل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جميع وصفات وحلقات الدكتور سعيد حساسين + أسعار منتجات حساسين وارقام الفروع

اريد علاج للبهاق مع العلم اننى اشتريت علج البهاق من محلات حساسيين ولكن لم احصل على اى نتيجة ارجوا ان تصف لى علاج للبهاق ر قول الله تعالى (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد وشكرا

المقال "جميع وصفات وحلقات الدكتور سعيد حساسين + أسعار منتجات حساسين وارقام الفروع" نشر بواسطة: بتاريخ:
هند كمال احمد
زوجى يعانى من التشوهات فى الحيونات المنوية وضعف فى الحركة مع العلم اننا عملنا حقن مجهرى ولم ينجح وانا متزوجة من4سنوات وحملت مرة اول الزواج وجبنا العسل بتاع حضرتك والحمد اللة نسبة التشوهات قلت من 100 /100 الى 85/ وزوجى حضر عندك وعمل حجامة 3 مرات واخد العسل والاعشاب ودكتور المركز قالة يعمل تحليل fshوطلع 2.4 وقالة انة كويس لكن لسة محصلش حمل با اللة عليك يادكتور قوللى اعمل اية مع العلم ان تكليف العسل والاعشاب غالية علينا كل شهر واحنا صرفنا اللى معانا كلة فى الحقن المجهرى ولم يحث حمل طوالفترة الزواج الا مرة ومحصلش نصيب برجاء الرد باللة عليك يادكتور ترد عليا نفسى اكون ام يادكتور دة املى فى الدنيا
رحمتك يارب
لو سمحتم لو حد كان بياخد كرتزون كتير وعملة مياة فى جسمة واخد بيرونكس علشان اقل انواع الدواء اضرار للتنزيل المياة ولكن لانة بطل الكرتزون مرة واحدة المياة مش بتتحرك بالشكل الكافى فى طريقة عند الدكتور لهذا الامر
رانيا سليماني
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته لدكتور سعيد حساسين
تمر حنه حنه
انا عندى فصل فى الفقرات الخاامسة والرابعة فى العمود الفقرى اريد وصفة سريعة جدا لانزال الوزن حتى استطيع عمل العملية موعدها بعد شهرين الرجاء الردالسريع
nada noor
انا وزنى 85 ومشكلتى هى دراعتى وهنشى والارداف ولما بعمل دايت وجهى بينزل وجسمى زى ما هو ياريت حل لمشكلتى عشان انا دخله على جواز وخطيبى كرهنى فى نفسى من كلمة خسى
shadalkloub
اريد علاج لبطانه الرحم المهاجره وانسداد الانابيب ارجو الرد بسرعه
تطبيق تحليل الشخصية
تمكني من قراءة و تحليل شخصيتك و شخصية أصدقائك! متوفر على ايباد و اندرويد:

https://itunes.apple.com/us/app/thly...7186?ls=1&mt=8
https://play.google.com/store/apps/d...al.personality
سناء ابراهم
احناء طلبين منتج بالنه 15 يوم ولسه لمتج مجاش وكل اما نتصل عليه هيجبوه وميجبهوش
taro357
رائع اخى الفاضل و جزاك الله كل الخير
حازم ناصر
انا نحيف عاوز وصفة اكل
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عايزة خلطة لتخسيس البطن
و بارك الله فيك
ساره شحاته
كيفية ازالة حب الشباب
اميره عمار
ارجوك عاوزه طريقه تكبير الثدى وواصفه لمعالجه النحافه
ندى سعيد عبد الله
اريد وصفة سريعة للتسمين
somia mahran
السلام عليكم معلش انا كنت عايز اعرف علاج لحالة تكيس على المبايض وجزاكم الله عنا خيرالجزاء
laminerahal
اريد معرفة الوصفة السحرية لتكبير الارداف علما ان عند زيادة وزني . تراكم الدهون في جسمي يكون على مستوى البطن فقط دون الارداف وانا مريضة بداء السكري
جدة مصرية
أعلى تقييم على مجهودك الرائع شيماء وكل سنة وانتى طيبة وبخير
والدتي عندها ضمور في العضلات والتهاب في الاعصاب وحركتها صعبة هل يوجد لها علاج؟
وهل تنفع لها الحجامة؟
وفي اي مواضع بالجسم؟
من فضلك يادكتور ردعليا بسرعة
هي عندها 40سنة ووزنها80كيلو
هي راحت عند اطباء العظام ومخ واعصاب
ولحضرتك جزيل الشكر علي الرد
الشافع
لى ابن مصاب بالسكر وعمره سنة ونص ويحقن بالانسولين هل عندكم علاج للقضاء على الداء ويبلغ من العمر الان 16 عام
pc21
اريد علاج لحب الشباب بس تكون بسيطة
Al yasergi
شكرا يا شيماء على الموضوع الجميل دا
رد زائر
جزاكم اللة خيرا
انا اشتريت زيوت وصفة تساقط الشعر ولكن لايوجد نتيجة لذالك وما زال تساقط شعرى مستمر ارجوك اريد الحل يكاد ان يسقط شعرى كله الزيوت كانت الكونات بتعتها مواد كيماوية
رد زائر
والله يادكتور انا باشكرك على الحاجات اللى انت بتعملها للناس وعلى فكرة انا جربت وصفة التخسيس اللى قولتها على التليفزيون والله جابن ناتيجة هايلة انا بشكرك
الورد الجميل
اريد اسماء الادوية البرد
رد زائر
اريد علاج لابني عنده 5 سنين واكتشفت انه عنده السكر من حوالي شهرين
رد زائر
لو سمحت يادكتور انا بقالي 15 سنه بتعالج ومفيش نتيجه ممكن حضرتك تقولي هتبقي موجود امته في المنصوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد زائر
الاسكندرية
27901110200772
رد زائر
اريد ان اعرف وصفة للبقعة البيض فى الوجة وشكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
وصفات الدكتور سعيد حساسين لتسمين وتبييض الوجه واخفاء الهالات السوداء
تفاصيل القبض على الدكتور سعيد حساسين والتهم الموجه له + رد الدكتور سعيد حساسين على كل ذلك
جميع وصفات الدكتور سعيد حساسين - خلطات طبيعيه ومجربه ومضمونه 100% - وصفات روووووعه
الان جديد جميع وصفات وعروض واسعار جميع منتجات الدكتور سعيد حساسين خبير الطب التكميلى والحجامه في مصر و الوطن العربي