نجوم مصرية
 • تسجيل الدخول
 • تسجيل عضوية جديدة

فيس بوك  جوجل بلس  تويتر 

بالصور ساعه مبارك اللى كان لابسها فى المحاكمه ..تخيلو سعرها كام

تخيلوا ساعه المخلوع التى كان يرتديها امس اثناء المحاكمه المعروفه بمحاكمه القرن التى ثبت انها "مسرحيه القرن "وليست محاكمه القرن ابدا حيث تم الافراج عن مساعدى حبيب العادلى السته وتم تبرءه علاء وجمال مبارك وحسين سالم والحكم على مبارك والعادلى بالسجن المؤبد 25 سنه

نترككم مع صوره الساعه

المقال "بالصور ساعه مبارك اللى كان لابسها فى المحاكمه ..تخيلو سعرها كام" من كتابة: بتاريخ : بتوقيت القاهرة
عاجل
مميز
 ›  اسباب لذة الماء عند العطش الشديد
 ›  الاوقات المثالية لتناول الفطور والغذاء والعشاء
 ›  رجل هندي يأكل الطوب و الطين فقط !
 ›  اسباب و علاج الام الدورة الشهرية
 ›  اجمل صور و استايلات و رسومات الحنه

أخبار مصر    |   اخبار الفن    |   اخبار الرياضة    |   صور    |   بنات    |   الحب والرومانسية    |   العاب    |   طب وصحة

|   غرائب    |   عروض    |   اسعار العملات والذهب    |   موبايل    |   فيس بوك    |   تعليم

الثورة بنت الذينا مستمرة
يا جماعة كفايه نق اهو خد مؤبد
ربنا يحرق كل ظالم ويبرد نار امهات الشهداء
ونار الثوار
محمدالتراس
هذه الساعة ملك الشعب المصري لانه اشتراها من دم الشعب اللي سرقه هو وعياله
ISLAMAZ
سيبكم من مبارك دلوقتى

أنا بجد عايز أفهم
أنا بشوف ساعات بعشرات و مئات الألوف من الدولارات
و عايز بس أعرف هى الساعات دى بتعمل ايه غير ان البنى أدم يبص فيها علشان يعرف الساعة كام؟؟؟!!!!
eng_hamaky
سيبكم من مبارك دلوقتى

أنا بجد عايز أفهم
أنا بشوف ساعات بعشرات و مئات الألوف من الدولارات
و عايز بس أعرف هى الساعات دى بتعمل ايه غير ان البنى أدم يبص فيها علشان يعرف الساعة كام؟؟؟!!!!
هههههههههههههههههههههه نفسى اعرف والله برده
عبد الكريم من الاردن
والله حتى السعاتي المحترف ما يقدر يعرف انها نفس الساعة هذا على افتراض السعر المشار اليه
الرجل دخل السجن واخرج رجاله وهذه حقيقة يرفض اكثرنا التفكير بها ولو كان السؤال قبل النطق بالحكم حول من سيخرج براءة وحول من سيدخل السجن بدلا عنه لكان الجواب مختلف عما جرى فعلاً
amr.samir
يبقو يحطوها معاه فى قبره يمكن تنفعه
وحيدمحمود
طيب وايه يعني ماانا لابس ساعه ب21برده.وجايبها من علي عربيه في العتبه يعني مصدرموثوق منه.علي الاقل انا فلوسي حلال وعايش حر مش مسجون
ISLAMAZ
طيب وايه يعني ماانا لابس ساعه ب21برده.وجايبها من علي عربيه في العتبه يعني مصدرموثوق منه.علي الاقل انا فلوسي حلال وعايش حر مش مسجون

ربنا يباركـــــلك فيها يا وحيــــد
eng_hamaky
[quote=وحيدمحمود;1450965]طيب وايه يعني ماانا لابس ساعه ب21برده.وجايبها من علي عربيه في العتبه يعني مصدرموثوق منه.علي الاقل انا فلوسي حلال وعايش حر مش مسجون[/quote

اهو ده الكلام تسلم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم
مواضيع مشابهة:
عاجل مبارك لن يحضر جلسات المحاكمه القادمه
فيسبوك : في رأيك ... هانشوف مبارك ورا القضبان اثناء المحاكمه ؟
حصريا خطه مأيدى مبارك لمنع اهانته فى المحاكمه
اعلانات جوجل اللى سعرها فوق ال 20 دولار للضغطتة
تخيلو سن اطاطا فى من سيربح المليون تخيلو الى حصل خش وشوف؟

احدث مواضيع المنتدى
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية