نجوم مصرية
 • تسجيل الدخول
 • تسجيل عضوية جديدة

فيس بوك  جوجل بلس  تويتر  يوتيوب 

المؤتمر الصحفي لمرشح الرئاسة حمدين صباحى على الفضائيات ( بث مباشر-صور-فيديوهات)

يقوم الآن المرشح للرئاسة حمدين صباحى بعقد مؤتمراً صحفياً أممام مقر حملته بالقاهرة
ويعلق على

نتيجة انتخابات الرئاسة

المبدئية لعام 2012

ويقول

حمدين صباحي

: ا
لنتائج لم تعلن بعد والمؤشرات المبدئية تشير أننا حصلنا على ثقة الشعب المصري
واليكم البث المباشر للمؤتمر من

قنوات اون تى في

قناة الجزيرة مباشر مصر

تابعووونا لمزيد من التفاصيل

إقرأ ايضاً - طلب حذف عضوية
- استفسار بخصوص ادسنس ووضع الاعلانات في المنتدي
- الشيخ مسعد انور يتحدث عن حازم ابو اسماعيل فانظروا ماذا قال
- ماذا لو لم يفز حازم صلاح ابو اسماعيل برئاسة مصر
- مشكلة النشر الجانبي وصعوبة قراءة المواضيع

المقال "المؤتمر الصحفي لمرشح الرئاسة حمدين صباحى على الفضائيات ( بث مباشر-صور-فيديوهات)" من كتابة: Google Plus   بتاريخ : بتوقيت القاهرة
عاجل
مميز
 ›  بالصور: نيزك فوكانج اغلى واجمل نيزك فى العالم
 ›  صور مضحكة - طرائف غريبة للحيوانات
 ›  اضحك مع مقال بقى العزيز لاسماعيل ياسين
 ›  الرقص من أفضل التمارين الرياضية للتخسيس
 ›  اتوبيسات المدارس في اليابان تثير دهشة العالم
 ›  كيف تطلب المساعدة عندما تحتاجها
 ›  الفتاة العربية المسلمة وعصر التقدم و الحداثة

أخبار مصر    |   اخبار الفن    |   اخبار الرياضة    |   صور    |   بنات    |   الحب والرومانسية    |   العاب    |   طب وصحة

|   غرائب    |   عروض    |   اسعار العملات والذهب    |   موبايل    |   فيس بوك    |   تعليم

princess.moon
رساله مصر أكبر من مجرد نتائج الفرز فى الصندوق رساله مصر تقول ان مصر مع الحريه والعداله الاجتماعيه والكرامه

حمدين صباحي

:بوجه التحيه لكل المصريين اللي تكرموا وأعطوا أصواتهم لي أو لأي مرشح من مرشحي الثوره
بإرادة الشعب سوف نصل، الادارة القانونية تطلع على وقائع تثبت التزوير في الانتخابات

princess.moon
الهتافات الان من امام المقر .. ثوار أحرار هنكمل المشوار .. بالطول بالعرض هنجيب شفيق الارض

حمدين صباحي

: وما النصر الا من عند الله
لابد من استمرار الثورة وتمكينها بإذن الله
النتائج لم تعلن بعد والمؤشرات المبدئية تشير أننا حصلنا على ثقة الشعب المصري
مصر تقول انها مع الثورة والعدالة الاجتماعية والكرامة الانسانية ومع حقوق الشهداء

princess.moon
امام مقر الحملة

princess.moon
ابويوسف الهندى
شكرا على التغطيات المتميزة
mrmoha
مكسوف يقول إدعموا مرسى ولا مستنى الإخوان يسحبوا مرشحهم من أجله زى ما حمزاوى بيقول .
ايتن
مفيش واحدة امريكية عسولة كدا تقول ان شفيق دا ابنها ونخلص بئا حرام والله الراجل دا يقعد كدا والفشيق يبئا ريس

ثانكس
princess.moon
princess.moon
princess.moon
REBEL
ههههههههههههههههههههههههههه

والله حاجة تضحك الدور اللى هو عايش فية دا

انا مش عارف لو كان كسب كان هيبقى عامل ازاى ؟
princess.moon
----- اهم ما قاله حمدين صباحي بالمؤتمر ------

حمدين صباحي :
مش عايز اشوف دمعه في عين حد فيكو عايزكو متفائلين ومنشرحين لان انتو تستحقو التغيير و تستحقوا النصر
حمدين صباحي :
مش هقلكم تنتخبوا مين ولا متنتخبوش مين انتوا اصحاب القرار انتوا اللي هتحددوا مصيركم
حمدين صباحي :
الشعب لن يسمح بعوده النظام السابق او باستبداد الدين السياسي
حمدين صباحي :
اعاهدكم واعاد الله ان ابقى تحت قيادتكم حتى يتم الله نصره علينا وهنفضل مع بعض على الحلوة والمرة وما النصر إلا من عند الله
حمدين صباحي :
اشكر الشباب وانا مطمئن لمستقبل هذا البلد
والله انت راجل محترم كل مره بتكبر فى نظرنا اكتر
princess.moon
حمدين صباحى فى المؤتمر الصحفى :
مهما قولت لن أوفيكم حقكم. وربنا يقدرني على هذا الحمل
أيها إلاخوه هذه لحظه لمواصله الثوره هذه لحظه ندعوا بها الجماهير ألمصريه ان يتحدوا فى هذه اللحظه نحن نقرب من القصر
أدعو كل المصريين بذكاء الضمير ووعيهم ان نلتف حول هذا الوطن ونصنع قاعده شعبيه تلتف حول الوطن نصنع دوله بها حريه وعداله وكرامه
النتيجة فى كل الاحوال ان تخفى ان مصر اختارات المستقبل والعدالة الاجتماعية والنظام الديمقراطى والاستقلال الوطنى
أرجوا ان يعرف كل الشرفاء اللي أعطوني ثقتهم وان كانت النتيجه غير ما نتوقع فقول لكم ان النتجيه لا تخفى اننا اختارنا المستقبل
واقول للجميع حمدين صباحي واحد من شعب عظيم اللى انتخبونى هم شركائى وليسوا اتباعى
علشان كدا قرار اللي انتخبوا حمدين سيكون مع حمدين صباحي لحد النصر
اتعهد بالكشف عن الانتهاكات التى شهدتها انتخابات الرئاسة
princess.moon
حمدين صباحى :
المؤشرات كلها تأكد حصولنا على أغلبيه الاصوات وأنا أشكر الشعب على ثقته الغاليه
الإدارة القانونية لحملتي الانتخابية تقدمت بعدد من الطعون المبنية على وقائع وأدلة
أوجه التحيه لكل المصريين اللي تكرموا وأعطوا أصواتهم لي أو لأي مرشح من مرشحي الثوره
بإرادة الشعب سوف نصل، الادارة القانونية تطلع على وقائع تثبت التزوير في الانتخابات
أنا واحد من اللي حبوا البلد دي وأنا واحد منكم والأصوات اللي أنتوا ادتهالى إعاهدكم اني معكم لحد النصر
أنا معكم ولن ادخل القصر الجمهوري إلا وفى يدي إهالى الشهداء
princess.moon
حمدين صباحى فى المؤتمر الصحفى :

لو القرار مجاش زي ما احنا عايزين فكل واحد منكم يختار اللي يراه صائبعاوزكم متفائلين مطمئنين بالله واثقين فى نفسكم لانكم تحتقوا النصر
هنبنى مع بعض وطن بالعدل والمحبة وجمهورية 25 يناير المنتصرة دوما
إعاهد الله ان أبقى جنديا فى خدمه مصر
اعاهدكم واعاد الله ان ابقى تحت قيادتكم حتى يتم الله نصره علينا وهنفضل مع بعض على الحلوة والمرة
حمدين صباحي وما النصر إلا من عند الله
princess.moon
princess.moon
حمدين صباحي: مش عايز اشوف دمعة في عين حد فيكم، عايزكم متفائلين ومنشرحين لان انتم تستحقوا التغيير و تستحقوا النصر.
كفاية حب الناس دى كلها لحمدين

احمد رجب عبد اللطيف
انا نفسي اسال كل واحد بيقول مش عايزين الاخوان المسلمين يسيطرو علي البلد واققوله انت ديانتك ايه لو ربنا قدر لنا اننا نختار بين مرسي وشفيق لازم كل الناس تدعم مرسي وحرام اننا نحكم عليه وهو لسه ما عملش حاجه ونفسنا المرحله دي تعدي علي خير واللي عايز الخير لمصر ما يحرضش علي فوضي لان جه اللي عايزه المجلس العسكري ولازم الكل يرضي بالنتيجه لان هي جي اصل الجيمقراطيه ويا استاذ حمدين مع كل احترمنا ليك لو اتعرض عليك منصب نائب الرئيس وقلت لا يا رئيس يا بلاش دي تبقي مصيبه والله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم
مواضيع مشابهة:
تعرف ماذا قال حمدين صباحي في المؤتمر الصحفي اليوم
اسرار فيديو يعرض لاول مرة لزيارة حمدين صباحي لمرسي .. وشاهد بماذا يناديه حمدين صباحي
صور نادره لمرشح الرئاسه والممثل حمدين صباحى
بالفيديو: حمدين صباحى أقسم بالله أتمنى لمرسى النجاح وسأسانده إذا .....؟
الموقع الرسمي لحمدين صباحي لانتخابات الرئاسة "حمدين صباحي مرشح رئاسة الجمهورية "
لا تنسى تسجيل اعجابك

احدث مواضيع المنتدى
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية