نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو الشيخ ابو اسحاق الحويني منذ سنة يجزم بعدم نجاح حازم ابوسماعيل في الرئاسة

توقع الشيخ ابواسحاق الحويني عدم نجاح الاستاذ حازم صلاح ابو اسماعيل في الرئاسة وذلك منذ عام

تقريبا قائلاً "انا بقولها حازم مش هينجح مش لأنه وحش "

وعلل ذلك لعدة اسباب نشاهدها في الفيديو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عشان كده بلاش نستغرب

المقال "بالفيديو الشيخ ابو اسحاق الحويني منذ سنة يجزم بعدم نجاح حازم ابوسماعيل في الرئاسة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميس نامى
ولسه الناس مش مصدقه ان الشىخ حازم برئ وانها مؤامره ضده من اول الامر وانه متذ بدات شعبيته تزيد ونجمه يصعد ارادوا به كيدا ونجحوا فى ذلك ..................... ولتعلمن نباه بعد حين
AHMADYOUNISS
ياريت في ايدي حاجة ,, و الله لو بايدي لولع فيهم ولاد اللزينا دول

شكرا علي الكومنت يا ميس نامي , جبرتي خاطري والله

انا حاسس ان البوستات بتعتي محدش عايز يعمل كومنت عليها ,

مع اني بعمل بوستات حلوة والله

ومفيش موضوع واحد اترفع لعاجل

, موضوع واحد يوحد ربنا يا جدعان ^ ^
ميس نامى
لا والله يا احمد مواضيعك جميله وبتعجبنى وربنا يوفقك ان شاء الله ومن عندى تستحق اعلى تقيم
AHMADYOUNISS
انتي شايفة كده يعني , انا حاسس معنوياتي بترتفع مش عارف ده طبيعي ولا ايه
مجده
فعلا مكنش وقت ظهور الشيخ حازم ابدا لان وضع نفسه بين بكيتريا متحلله وموقفه بيفكرني بموقف ايمن نور مع الفارق
AHMADYOUNISS
والله يا استاذة مجدة فعلاً العلماء دول مش حاجة سهلة والعلم مش علم شرعي بس لكن فتح من ربنا كمان

"إن الفتنَةَ إذا أقبلتْ؛ لا يعرفُها إلا العُلماء، وإذا أدبَرتْ؛ عرفَها الجُهلاء"

بس أنا والله حاسس بقهر والاحساس بالظلم احساس رخم وبايخ , مش عشان الاستاذ حازم بس والله

بالعكس انا مؤمن بربنا والحمد لله وعارف ان لو حتي حازم مدخلش الرياسة يمين شمال كده كده ربنا مش

هيسيبنا , " والله متم نوره ولو كره الكافرون "

بس اما واحد او خمسة معروفين قبل كده يتحكمو في الناس دي بحالها ,,, الواحد بيفكر يعمل حاجةغلط ^ ^

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو الشيخ أبو اسحاق الحوينى : يدعو لاعادة الرق والعبيد والجواري لحل الأزمة الاقتصادية !!
بالفيديو الشيخ ابو اسحاق الحوينى يوضح رأيه فى الحملة ضد نجيب ساويرس