نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مستشاره قانونيه فى الامور العاطفيه

الله بيرحم ربنا مش انا

المقال "مستشاره قانونيه فى الامور العاطفيه" نشر بواسطة: بتاريخ:
الفراشة العاشقة
ههههههههههههههههههههههههه
قوليلة يابنتى
الفراشة العاشقة
هههههههههههههههههههه
رد منطقى ييا محمد
fi1816
معلش أنا محتاج رد قوي وفعال
أنا كنت عملت موضوع قبل ما أشوف موضوع حضرتك فأسمحيلي أقتبسه

يا جماعه أنا محتار وتايه ومش عارف أعمل أيه الصراحه و أتمني أي حد يكون عنده حل للمشكله ديه

أنا كنت أعرف واحده من أيام الثانويه وكنت بحبها (بس معرفش هيا بتبدلني نفش الشعور ولا لأ لأني كنت خجول جدا)
المهم هيا سكنا جنبي أصلا و بس كانت المشكله ألي مش مخلياني أشوفها أن الجامعه بتاعتي بعيده أقاليم يعني فمكنتش بشوفها غير نادر لاني كنت بعيد صيف وشتا
دلوقتي أنا في سنه ربعه جامعه وعرفت أنقل قريب من البيت
بس أكتشفت أنهيا عزلت أصلا من المنطقه( وهوا ده الي مخليني متبهدل)
أنا معنديش أي معلومات عنها غير الأسم ورقم التليفون الأرضي الجديد حتي أنا معرفش هيا بتدرس أيه أو مرتبطه ولا لأ
طيب أنا عاوز أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أنا عاوز أعرف أزا كانت مرتبطه ولا لأ
ولو مش مرتبطه أزاي أفاتح أهلي الأول في مسأله الخطوبه (هما معندهمش مشكله بس أنا خجول شويه زي مقلت قبل كده)
وبعدين أعمل أيه؟
المشكله مفيش أي وسطه(بني أدم) بيني وبينه

بليز يا جماعه مطنشوش موضوعي بليز لاني الصراحه مش عارف أعمل أيه أنا أستخدمت طرق زباله الصراحه علشان ألقيها علي الfacebookبس مفيش توفيق

المصدر : http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=225558 - 100fm6.comده اللنك
ميادة رضا
انا بحب واحد وهو كمان بيحبنى بس الظروف بتاعتة صعبة جدا وجنة فترة بعيدنا عن بعض بس القدر كل شوية يحصل مش كلة نحلها وبعدين مش نكلام انا النهاردة اقلتلة انى انا بحبة وعوزاة وشيراة وبعد كدة اقلى بس الظرفوفى مش راضية تحسن اعمل اية
ميادة رضا
انا بحب واحد وهو كمان بيحبنى بس الظروف بتاعتة صعبة جدا وجنة فترة بعيدنا عن بعض بس القدر كل شوية يحصل مش كلة نحلها وبعدين مش نكلام انا النهاردة اقلتلة انى انا بحبة وعوزاة وشيراة وبعد كدة اقلى بس الظرفوفى مش راضية تحسن اعمل اية
ميادة رضا
استاذة سارة انا مشكلتى مش ليقلها حل انا بحب واحد لدرجة انى معتش اقدر استغنة عنة ابد عشقتة اوى كل حاجة فى كلامة نظراتة المشكلة احنى كنا كويسين جدا لحد جة فى يوم اقلى انا ظروفى صعبة جدا فى الفترة دى اقلتلو انا معاك اقلى مش هتقدرى تكونى معاية لان انا احتمال اسافر اقلتلو خلاص هستناك اقلى هتستنانى اد اية اقلتلو العمر كلة اقلى انا مش عارف هاجى امتة خلاص اخطبنى الان وبعدين سافر اقلى المشكلة مش فى الخطوبة اقلتلو الظروف وكدة اقلتلو انا بحببك وعوزاك اقلى ماشى بس افردى سافرت اقلتول اقلى عاوزة ربنا هوة اقلى هيكون حسيت من كلامة انة خلاص كل شى اسمة ونصبي المشكلة انى بحبة جدا ومش عرفة ارجعلة ولا وهل عمل كدة عشان يتهرب منى ولا مش عرفة اعمل اية وبعدين صحبة كان مسافر هيجى اقريب استنها يفهمنى اية اقلى حاصل ولاة انساة انا بحب واحد وهو كمان بيحبنى بس الظروف بتاعتة صعبة جدا وجنة فترة بعيدنا عن بعض بس القدر كل شوية يحصل مش كلة نحلها وبعدين مش نكلام انا النهاردة اقلتلة انى انا بحبة وعوزاة وشيراة وبعد كدة اقلى بس الظرفوفى مش راضية تحسن اعمل اية
ميادة رضا
استاذة سارة انا كنت بحب واحد وبعدين بعدنا عن بعض فترة وبعدين رجاعنا بس كلمة معاية مش زى الاول اعمل اية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عصام شرف يقيل احمد السمان مستشاره الاعلامى بسبب التجاوزات
حياتك العاطفيه من اول حرف في اسمك
مستشاره قانونيه فى الامور الدينيه
تعالو نحل المشكل العاطفيه مع بعض