نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مستشاره قانونيه فى الامور العاطفيه

بصي يا استازة سارة انا بقي عندي مشكلة اوك انا واحدة صاحبتي عرفتني علي واحد وبعدين كانت بتولي علية كلام حلو كتير المهم جيت في يوم قالتلي انة بيحبني المهم حبيتة وبعد فترة لقيت واحد قريبي بيقولي انا بحبك هو كمان المشكلة في حاجة انة ناوي يتادملي بعداما اخلص الثانوي هو بصراحة ممتاز والمفروض 100% اهلي ممكن يوفقوا علية اوك بس انا مش بحس من نحيتة بااي حاجة وبردة قولتلة قبل كدة اني مش بفكر في الحاجات دي دلوقت لاني طبعا مش عاوزة اقولة اني بحب حد تاني لاني دي حاجة تخصني لوحدي مش عاوزة حد يعرفها المهم كل لما اقفلة واقولة خلينا اخوات بيزعل مش عارفة اعمل اية انا متاكدة انة بيحبني اوي

المقال "مستشاره قانونيه فى الامور العاطفيه" نشر بواسطة: بتاريخ:
بنت مصرية جدا
يا استازة سار محتاجة رد يا حضرت المستشارة
الورده الباكيه
اولا شكرا على موضوعك المتميز
ثانيا عندى مشكله
انا بحب واحد من7 سنين حب صامت
وكنت حاسه انه من طرف واحد
بس بردو كنت حاسه انه بيحبنى
وسمعت انه خطب
فقررت انى اوافق على اول عريس
يتقدملى واتخطبت

ومن اسبوع عرفت انه طلب ايدى من اخويا
واخويا قاله معندناش بنات للجواز
وده من خمس سنين ومكنتش مخطوبه

وانا عارفه الرد
هتقليلى عيشى حياتك
زى ماهو هيعيش حياته

بس خطيبى وخطبته زمبهم ايه
al ostorh
اولا السلام عليكم

ثانيا انا محتجلكم جدا

دلوقتى انا بحب واحده وهى كمان بتحبنى واحنا مع بعض فى العمل

وهى من المدينه وانا من قريه بس جنب المدينه على طول

وطبعا الوظيفه اللى انا فيها مش ثابته

وابوها رافض الموضوع الا بعد ما اجيب شقه فى المدينه مع وظيفه ثايته

مع انى انا وحيد ومليش اخوات وعندى بيت ملك خاص بيا وبالطبع لا اقدر اسيب ابويا وامى لوحدهم ولا انا حمل اجار شقه فى المدينه بره
ومع انى ممكن اوفر دخل ليا بعد الجواز دخل كبير

ودلوقتى احنا بنحاول ننسى بعض ومش عارف
زى ما اكون محتاج ليها

يا اما انسى لااقعد افكر فيها لانى حالى اتغير ومش عارف اعمل ايه

حد يشور عليا
حديفدنى اعمل ايه يدل العذاب اللى احنا فيه
!XP!
بصي يا استازة سارة انا بقي عندي مشكلة اوك انا واحدة صاحبتي عرفتني علي واحد وبعدين كانت بتولي علية كلام حلو كتير المهم جيت في يوم قالتلي انة بيحبني المهم حبيتة وبعد فترة لقيت واحد قريبي بيقولي انا بحبك هو كمان المشكلة في حاجة انة ناوي يتادملي بعداما اخلص الثانوي هو بصراحة ممتاز والمفروض 100% اهلي ممكن يوفقوا علية اوك بس انا مش بحس من نحيتة بااي حاجة وبردة قولتلة قبل كدة اني مش بفكر في الحاجات دي دلوقت لاني طبعا مش عاوزة اقولة اني بحب حد تاني لاني دي حاجة تخصني لوحدي مش عاوزة حد يعرفها المهم كل لما اقفلة واقولة خلينا اخوات بيزعل مش عارفة اعمل اية انا متاكدة انة بيحبني اوي

سوري يعنى على التطفل ممكن اقولك حاجه ملهاش اي لازمه لحد ما البروف يرد عليكى

فى مقوله بتقول

لاتتزوج من تحب تزوج من احبك

بس كده

وثانكس
محتارة
سلام انا اتعرفت على شاب الان لمدة سنة انا بحب كثير مو متاكدة من حب لي انا زعلانة كتير منو نحنالان ما بنتكلم مشكلة ما اقدر انساه ولا افترق عنو وهومتاكد منكده كداللك هو ببلد وانا ببلد بس التقيت به في هدا الشهر اريد حل ارجوك
hazem_messi
انتى عملتى الموضوع وبطلتى تردى على الناس اهملتينا يعنى
hazem_messi
طب فى حاجة قاعدة تحلى مشاكل الناس فى الامور العاطفية طب ياريت لو قابلتك مشكلة تقوليلى عليها ولا انتى معندكيش مشاكل
hazem_messi
تقبلى مرورى شكرا............حازم
ميادة رضا
استاذة سارة انا مشكلتى مش ليقلها حل انا بحب واحد لدرجة انى معتش اقدر استغنة عنة ابد عشقتة اوى كل حاجة فى كلامة نظراتة المشكلة احنى كنا كويسين جدا لحد جة فى يوم اقلى انا ظروفى صعبة جدا فى الفترة دى اقلتلو انا معاك اقلى مش هتقدرى تكونى معاية لان انا احتمال اسافر اقلتلو خلاص هستناك اقلى هتستنانى اد اية اقلتلو العمر كلة اقلى انا مش عارف هاجى امتة خلاص اخطبنى الان وبعدين سافر اقلى المشكلة مش فى الخطوبة اقلتلو الظروف وكدة اقلتلو انا بحببك وعوزاك اقلى ماشى بس افردى سافرت اقلتول اقلى عاوزة ربنا هوة اقلى هيكون حسيت من كلامة انة خلاص كل شى اسمة ونصبي المشكلة انى بحبة جدا ومش عرفة ارجعلة ولا وهل عمل كدة عشان يتهرب منى ولا مش عرفة اعمل اية
!XP!
ممكن انا اجاوبك عشان البروف بقالو كتير مش بيدخل بس كلنا هنا اخوات وبنساعد بعض

لو كان يحبك زي ما انتى بتقلوى عمره مكان استغنى

وبدل مسافر يبقى ربنا يكرمه الغربه صعبه ومش عاوز اقولك هو هينساكى دا احتمال ينسى اهله

هناك دى مفرمه وكمان هيبقى جديد مش اول مره يعنى ماقولكيش بيشوفو ايام كحرته

بس انا مش عايز احكم عليه ممكن عشان بيحبك محبش يخليكى فى ظروفه دي

وشاف انك مستقبلك هيبقى مع غيره احسن

وف الحالاتين هو استغننننى عنننك

يبقى الاحسن ان حضرتك تنسيه

رجعلك تانى غير رايه تبقى معاه

مرجعش هيبقى انتى كسبتى مش خسرتى

تحياتى ليك

ميادة رضا
استاذة سارة انا مشكلتى مش ليقلها حل انا بحب واحد لدرجة انى معتش اقدر استغنة عنة ابد عشقتة اوى كل حاجة فى كلامة نظراتة المشكلة احنى كنا كويسين جدا لحد جة فى يوم اقلى انا ظروفى صعبة جدا فى الفترة دى اقلتلو انا معاك اقلى مش هتقدرى تكونى معاية لان انا احتمال اسافر اقلتلو خلاص هستناك اقلى هتستنانى اد اية اقلتلو العمر كلة اقلى انا مش عارف هاجى امتة خلاص اخطبنى الان وبعدين سافر اقلى المشكلة مش فى الخطوبة اقلتلو الظروف وكدة اقلتلو انا بحببك وعوزاك اقلى ماشى بس افردى سافرت اقلتول اقلى عاوزة ربنا هوة اقلى هيكون حسيت من كلامة انة خلاص كل شى اسمة ونصبي المشكلة انى بحبة جدا ومش عرفة ارجعلة ولا وهل عمل كدة عشان يتهرب منى ولا مش عرفة اعمل اية
ميادة رضا
استاذة سارة فى واحد تانى بيقلى انة هيفهم منة اية اقلى حاصل وبعدين يقلى استنه افهم منة اية اقل كدة لية ولا انساة ازى
ميادة رضا
استاذة سارة انا مشكلتى مش ليقلها حل انا بحب واحد لدرجة انى معتش اقدر استغنة عنة ابد عشقتة اوى كل حاجة فى كلامة نظراتة المشكلة احنى كنا كويسين جدا لحد جة فى يوم اقلى انا ظروفى صعبة جدا فى الفترة دى اقلتلو انا معاك اقلى مش هتقدرى تكونى معاية لان انا احتمال اسافر اقلتلو خلاص هستناك اقلى هتستنانى اد اية اقلتلو العمر كلة اقلى انا مش عارف هاجى امتة خلاص اخطبنى الان وبعدين سافر اقلى المشكلة مش فى الخطوبة اقلتلو الظروف وكدة اقلتلو انا بحببك وعوزاك اقلى ماشى بس افردى سافرت اقلتول اقلى عاوزة ربنا هوة اقلى هيكون حسيت من كلامة انة خلاص كل شى اسمة ونصبي المشكلة انى بحبة جدا ومش عرفة ارجعلة ولا وهل عمل كدة عشان يتهرب منى ولا مش عرفة اعمل اية وبعدين صحبة كان مسافر هيجى اقريب استنها يفهمنى اية اقلى حاصل ولاة انساة
ميادة رضا
ميادة رضا
ميادة رضا
انا نفسى ارجع حبيبى اعمل اية يا سارة
ميادة رضا
سارة اقليلى طريقة ارجع حبيبى ازاى
ميادة رضا
انا نفسى ارجع حبيبى
ميادة رضا
استاذة سارة انا مشكلتى مش ليقلها حل انا بحب واحد لدرجة انى معتش اقدر استغنة عنة ابد عشقتة اوى كل حاجة فى كلامة نظراتة المشكلة احنى كنا كويسين جدا لحد جة فى يوم اقلى انا ظروفى صعبة جدا فى الفترة دى اقلتلو انا معاك اقلى مش هتقدرى تكونى معاية لان انا احتمال اسافر اقلتلو خلاص هستناك اقلى هتستنانى اد اية اقلتلو العمر كلة اقلى انا مش عارف هاجى امتة خلاص اخطبنى الان وبعدين سافر اقلى المشكلة مش فى الخطوبة اقلتلو الظروف وكدة اقلتلو انا بحببك وعوزاك اقلى ماشى بس افردى سافرت اقلتول اقلى عاوزة ربنا هوة اقلى هيكون حسيت من كلامة انة خلاص كل شى اسمة ونصبي المشكلة انى بحبة جدا ومش عرفة ارجعلة ولا وهل عمل كدة عشان يتهرب منى ولا مش عرفة اعمل اية وبعدين صحبة كان مسافر هيجى اقريب استنها يفهمنى اية اقلى حاصل ولاة انساة
ميادة رضا
سارة انا عندى مشكلة عاطفية انا بحب واحد وهوة كمان بيحبنى كانت فترة بعندنا عن بعض عشان كان عاوز يسافر وكمان اهلة مش راضين عن جوازنة عشان كدة قرر ان نسيب بعض عشان اراد انى مكونش معاة عشان متبهدلش الان عاوزنا نرجع لبعض بس انا خيفة ارجع انا مش اعرف اقنع اهلة ازاى اعمل اة
ميادة رضا
رد : مستشاره قانونيه فى الامور العاطفيه
سارة انا عندى مشكلة عاطفية انا بحب واحد وهوة كمان بيحبنى كانت فترة بعندنا عن بعض عشان كان عاوز يسافر وكمان اهلة مش راضين عن جوازنة عشان كدة قرر ان نسيب بعض عشان اراد انى مكونش معاة عشان متبهدلش الان عاوزنا نرجع لبعض بس انا خيفة ارجع انا مش اعرف اقنع اهلة ازاى اعمل اة
hazem_messi
ولا حاجة الجواز قسمة ونصيب ولو ليكى نصيب فية هتجوزية ولو مفيش ..............

تقبلى مرورى
hazem_messi

ماهوا حاجة من الاتنين ياما بيحبك اوى ومش عايز يظلمك معاة او كان بسلى بيكى وعايز يخلع منك باى طريقة..................
....................................
hazem_messi
الاستاذة سارة عملت الموضوع ونست الاعضاء بس متقلقوش انا موجود
الفراشة العاشقة
هههههههههههههههههههههههههههههه
بقى عندنا مستشار تانى اهوة يا جماعة
!XP!
هههههههههههههههههههههه
طيب خلاص
انا معاكو بردو
بس مش مستشار
وكيل نيابه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه