نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات افلام : تقارير افلام الموسم
 • تسجيل الدخول
 • تسجيل عضوية جديدة

فيس بوك  جوجل بلس  تويتر  يوتيوب 



فيلم عمر وسلمى الجزء الثالث - تامر حسني و مي عزالدين

 

يبدأ تصوير الجزء الثالث من فيلم عمر وسلمى بعد اجازة العيد استعدادا لدخول سباق الصيف القادم
وقام المنتج محمد السبكى بالاتصال بتامر و مي وابلاغهما برغبته فى بدأ التصوير مبكرا و قدوم الصيف بفترة طويلة ليحصل الفيلم على حقه كاملا فى التصوير .
عن الجديد الذى يتضمنه هذا الجزء ويختلف عما قدمته مع تامر فى الجزئين السابقين تقول : الموضوع مختلف تماما حيث سيتعرض ابنائنا اوابناء عمر وسلمى للخطف من احدى العصابات بجنوب افريقيا مما يصيبنا انا وعمر بحالة من القلق الشديد عليهم ونقرر البحث عنهم وانقاذهم بالاعتماد على انفسنا وتتوالى الاحداث .





تابعوا معنا لمتابعة معلومات أكثر عن الفيلم في الايام القادمة






إقرأ ايضاً - طلب حذف عضوية
- استفسار بخصوص ادسنس ووضع الاعلانات في المنتدي
- الشيخ مسعد انور يتحدث عن حازم ابو اسماعيل فانظروا ماذا قال
- ماذا لو لم يفز حازم صلاح ابو اسماعيل برئاسة مصر
- مشكلة النشر الجانبي وصعوبة قراءة المواضيع

المقال "فيلم عمر وسلمى الجزء الثالث - تامر حسني و مي عزالدين" من كتابة: بتاريخ : بتوقيت القاهرة
عاجل
مميز
 ›  اطرف صور لردود افعال الرياضيين في الملاعب
 ›  عروض " طيران ناس – flynas " المميزة
 ›  كيف تُعيدين حميتك الغذائية إلى المسار الصحيح
 ›  اغرب عادات الزواج فى جنوب الهند
 ›  اهم 5 اطفال في العالم .. صور
 ›  كشف باسماء المتقدمين بمسابقة التربيه والتعليم
 ›  تريقة جامدة على تصريحات وزير الشباب

أخبار مصر    |   اخبار الفن    |   اخبار الرياضة    |   صور    |   بنات    |   الحب والرومانسية    |   العاب    |   طب وصحة

   |   غرائب    |   عروض    |   اسعار العملات والذهب    |   موبايل    |   فيس بوك    |   تعليم

Rosa Rosita
تالت كمان.. طيب عقبال ما يعملوا جدو تامر وسيتى سلمى فى الجزء 20
مرسى على الخبر
زيكا ماكس
ملوش لازمة كفاية اتنين بس
ايمو24
الجزء التاني كان رخم اساسا و بصراحه رخمو اوي فيه هي ناقصه جزء تالت يالهووووي ناس فاضيه
%u0632%u0627%u0626
احب عمر وسلمى مررررررررررررره
salmahema2011
هو الجزء التانى كان حلو اصلا عشان يعمل تالت هو الاول وخلاص
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بموت فى مى اوى ونفسى اكلمه ولوحتى دقيقة واحدة نفسى اسملم عليها ونفسى الجزء التالت يتم انا اسمى سلمى بس انا بموت فيها حد يدنى رقمها نفسى اكلمها ارجوكم الى معه موبيلها يديه ليه
%u0632%u0627%u0626%u0631
بصراحة انا عجبني فيلم عملر وسلمى وانا منتظرة بفارغ الصبر انهم يعرضوا الجزء 3 لكن طالما كانوا الجزئين اللي فاتوا رهيبات يمكن الجزء 3 يكون حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووا
%u062D%u0648%u062F%u0647
جزء تالت كمان شكلهم هيغلبوا مسلسل راجل وست ستات المفروض هو جزء واحد وخلاص
kLaSiiNkOv
حنستنــــــــــى بعدين حنشوف و بعدها حنحكم عالفلم
مجرد رأي الإول هو الأفضل الثاني أقل و الثالث اقل بكثيــــــــر
%u0632%u0627%u0626%u0631
كل واحد يضب لسانه احسنله عمر وسلمى ناااااااااااااااااااااامو
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بموت بهلفلم الجزء الاول كان احلى من الثاني بس اجمالي انا بحب هالفلم كتييييييييييييييير ناااايس ورومنسي
ويارب التالت يكون حلو اوي
ورومنسي لاني انا بحب الرومنسيه بالافلام
وبنتظر بفارغ الفصبر يبثو الجزء التالت
وانا كمان كتييييييييييييير حابه اتعرف على سلمي واكلمها ولو لدقيقه
وشكرا
%u0627%u062D%u0645%u062F
ياجماعة محدش يحكم عالفيلم الا لما يشوفه وبعدين انتو منتظرين ايه من نجم الجيل غير كل حاجة حلوة وكفاية اوى مسلسل ادم اللى خلى الناس كلها تحبه
اميره ابراهيم
الف الف مبروك ياتامر بمناسبة بدا تصوير الجزء التالت من فيلم عمر وسلمي وانشاء الله انا متاكده انك هتقدملنا احلي قصه وحتمثلها باتقان والفيلم ينجح باذن الله ويكسر الدنيا ويجيب اعلي ايرادات والف مليييييييييييييييييييييييون مبروك علي مسلسل ادم الي كلنا كنا متقوقعين نجاحه انت انسان كويس اوي ياتامر وموهوب وانشاء الله ربنا مش هيخزلك ابدا ومن نجاح لنجاح دايما يارب
طارق حافظ
بصراحة الجزء التانى من احلى الافلام اللى عملها تامر حسنى
طارق حافظ
تامر حسنى ده معجزة فى الغناء والتلحين والتاليف والتمثيل كمان
طارق حافظ
مصر مش هتجيب زى تامر حسنى ده تانى بحب احساس تامر فى الغناء
طارق حافظ
نفسى اشكركم جميعا على هذا المجهود الرائع
انا فتحى من الشرقيه
بجد انت انسان تستاهل كل خير وربنا يوفقك ديما امين
وكمان بقولك ان انا عنيت وانا صغير نفس معانتك والله العظيم من ناحيه فقدان الاب والاخ لولا حفاظ امنا علينا
والحمد لله ربنا عدنا منها على خير وقدرت اوصل للكليه اللى انا عاوزها
وبازن الله طول ما انت مع ربنا هتنجى من كل شر
%u0627%u0645%u0644
متى هينزل فيلم عمر وسلمى 3ردسرعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
heemhamoo
انا من الناس اللى مش بتحب تامر معرفشى ليه
%u0633%u0645%u0631
انا بحب تامر ومى كتير ونفسى يكملوا عمر وسلمى علشان هما ليقين على بعض وامنيت حياتى امثل معاهم وان شاء الله الفلم هيطلع حلوا وربنا يتملهم التصوير على خير مع تحياتى
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد انا بعتبر ان تامر احلى مغنى و احلى ممثل فى مصر كلها و عمر و سلمى حقق نجاح كبيير اوى و يارب التانى يطلع حلو هو كمان زى الجزئين الى فاتو و ياريت محدش يحكم على الفيلم اما يشوفو الى عاجبة يتفرج علية و الى مش عاجبو ميقولش حاجة وحشة لانها هتقلل من مستواه
%u0646%u062F%u0627
انا بحب تمثيل مى عز الدين بس الجزء الاول كان احلى بكتير عشان كان عمر فيها رومانسى
heemhamoo
بجد انا بعتبر ان تامر احلى مغنى و احلى ممثل فى مصر كلها و عمر و سلمى حقق نجاح كبيير اوى و يارب التانى يطلع حلو هو كمان زى الجزئين الى فاتو و ياريت محدش يحكم على الفيلم اما يشوفو الى عاجبة يتفرج علية و الى مش عاجبو ميقولش حاجة وحشة لانها هتقلل من مستواه

احلى مغنى ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



امال منير راح فين ؟!
%u0632%u0627%u0626%u0631
الامورة الامورة الامورة الامورة الامورة الامورة الاموررة
زائرمى
انا بحب تامر ومى اوى لانها على اسمى
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب تامر جدا والى بيقول علية اى كلمة مش حلوة دة غيران منة وبيحقد علية تامر حسنى دة فعلا فعلا انسان ومغنى وفنان جامد جدا
%u0646%u064A%u0631%u0629
انا بحب تامر جدا هو مغنى رائع وانا نيرة ومن اسكندريه وانا بحب سلمى كمان وشكرا
ahmed eska
مش فارقه كتير اول من تانى من ثالث كلها قصه واحده



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم
مواضيع مشابهة:
فيلم عمر وسلمي 3 بطولة تامر حسني ومي عز الدين 2012
فيلم عمرو وسلمي الجزء الثالث بطولة تامر حسني ومي عز الدين
كلمات اغنية قالتلي نبعد تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3
فيلم عمر و سلمي الجزء التالت .. تامر حسني و مي عز الدين 2011
كلمات اغنية قالتلى نبعد غناء تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3

الكلمات الدليلية
مى عز الدين, مشاهدة, تامر حسني, تحميل, عمر وسلمى, فيلم

احدث مواضيع المنتدى
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية