نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار منوعة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إختراق صفحة برنامج مصر اليوم توفيق عكاشة على قناة الفراعين

إختراق صفحة برنامج مصر اليوم توفيق عكاشة على قناة الفراعين

قام هكر " جينيس تيم " بإختراق صفحة برنامج مصر اليوم والذي يقدمة توفيق عكاشة على قناة الفراعين الذي هو رئيس مجلس إدارتها وذلك بعد حذف صفحتهم على الفيس بوك فقرروا أن ينتقموا من ادارة الفيس بوك باختراق كل الصفحات التى تحض على الظلم والرزالة وكانت أولها صفحة توفيق عكاشة
وقام بوضع عدة تعليقات مثل :
عوكشه الوحيد الي مستوي ذكائه بالسالب

البط يصرخ : واااااعوكشتااااااااه

كــــــل حلفائك خانوك يا عوكشه حتي سبايدر الامين
وكما قال سعد زغلول ((مفيش فايدة))

متعملش في نفسك كده انتي لسه صغير ووراك كوم بط عايز يتظغط
ايه يعني تتثبت في صفحتك و بطتك و كرسيك و قناتك عاااااااادي تزغيطه وعدت

وهذا هو بيان الاختراق تلخيصا

سم الله الرحمن الرحيم
لقد قامت اداره الفيس بوك بحذف صفحت genius hackers team بعد 3 ايام من انشائها
التيم الذي كان سيقضي علي كل الصفحات التي تسئ للاسلام وهذا هو نص الرساله.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الذي حدث لن يقل مني عزميه او اصرار بل ساكمل ما بداته وساحارب كل من يقف امامي حتي ولو كانت اداره الفيس بوك نفسها.
عفوا فيس بوك ديني هو الذي يهمني
وعفوا فيس بوك ربي هو الذي اخاف منه

وأول هذة الصفحات " توفيق عكاشة "

المقال "إختراق صفحة برنامج مصر اليوم توفيق عكاشة على قناة الفراعين" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله نفسى فى يوم ةاحد نخلص من كل المنافقين مثل شوبير وشلبى والغندور وخيرى رمضان ولميس وعوكشه(مسيلمه الكداب ) وحمدى بتاع البرنامج العام واترم محمد احمد وكثيرين غيرهم 0 0
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا توفيق انت والحية الى معاك اتقى ربنا انت لو بتحب بلدك كنت اديت فرصة لدكتور مرسى انت عامل قناة علشان تشتم فى الاخوان على طول وبس وعلى فكرة انا مش من الاخوان بس بحب بلدى ومصلحتى هو الخير لبلدى انت انسان حقير ياما بست ايد صفوت الشريف يا حقير يا ذليل يا رخيص يا كلب لاسيادك الى بيرمولك عظمة علشان تهدم بلدك كنت بتبوس اي صفوت الشريف علشان مصلحتك يا رخيص ودلوقتى بتبوس ايد اسيادك الجداد شفيق والزند وغيرهم انت بتتلوى زى الثعبان انت والحية الى معاك موقفك بتتغير تبع الى بياجروك ربنا قضا على فرعون لانة كان ظالم وان شاء اللة انت ولى معاك هيكون مصركو اسود ذى افعلكو ومهما تعملو الحق هو الى هينتصر عمر الباطل والظلم قصير جدا والدليل شوف حسنى والعصابة بتعتو كانو اية وبقو اية كانو فين ودلوقتى فين ربنا يهدك انت والملاعين الى معاك وبطل بوس الايادى وعيش بكرامة يا رخيصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
وقف بث قناة الفراعين في الموعد المحدد لبث برنامج مصر اليوم الذي يقدمه توفيق عكاشة
لماذا لم يذاع برنامج مصر اليوم توفيق عكاشة على قناة الفراعين الاحد 18/3/2012؟
ايقاف بث برنامج توفيق عكاشة ( مصر اليوم ) على قناة الفراعين
بالفيديو أدمن صفحة انا اسف ياريس مع توفيق عكاشة على قناة الفراعين