نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو خطير ينشر لاول مرة يقلب الاوضاع عن المرأة المسحولة . اسمع سبابها واعرف من الذي قام بتعريتها

طيب و سب أولادنا و أخواتنا المجندين بالجيش
و الافتراء عليهم (بالباطل) و تصويرهم كقتلة و ظلمة و ملاحقين للنساء بالشوارع لتعريتهم و الاعتداء عليهم و رسمهم فى رسوم كاركاتيرية فى صورة (كلب) بسلسلة فى يد المشير

دا اللى (حلال مصفى) فى نظركم؟؟؟؟!!!!!!

لا مش مشكله يا اسلام
الجيش يتحمل. يتشتم ويتسب من شوية عيال وبنات ويضرب بالحجاره ويلتزم بضبط النفس وكمان يجيب لهم شاي بلبن دا اللي احنا عايزينه .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جزاكم الله كل خيييييييييييييييير

المقال "فيديو خطير ينشر لاول مرة يقلب الاوضاع عن المرأة المسحولة . اسمع سبابها واعرف من الذي قام بتعريتها" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم

ليه كده يا زهير خرجت عن شعورك يا راجل يا طيب
انا كان نفسي ارد عليك بصراحه واريحك لكن للاسف انا مش فاهم المشاركه ومش عارف انت عايز ايه
لو شوية توضيح اكثر

ياعبدوكلامي واضح البنت مش البنت
والموقع غير الموقع
الاولى كما يبدو منقبه والتانية محجبه
لاحظ الفديو وهتفم كلامي
يعني افتراء بالصوت و كمان ومكشوف
اخ سوري هو الباشا رد
انا اسف كلامي كله غلط بغلط
aaya
فيديو الضرب والسحل (كاشف نفسه بنفسه) و مش محتاج أى فيديوهات توضيحية أخرى

1-عشرين عسكرى سايبين الدنيا كلها و بيجروا ورا بنت واحدة.......طب ليه و اشمعنى هيه؟؟؟؟؟

2-البنت تجرى باتجاه كاميرا التصوير و تسقط أمامها تماما............هل هى صدفة؟؟؟؟؟

3-هدوم البنت طبعا حدث ولا حرج (لو جبنا واحدة من شارع الهرم فلن تلبس هذا اللبس فى هذا الجو) و الغريب انها لابسة (عباية ولا اسدال) مفتح من كل حتة.......طب لازمته ايه الاسدال لو انتى مش طايقة نفسك من الحر الفظيع ده فى شهر ديسمبر؟؟؟؟؟؟؟؟

3- نفس كاميرا التصوير تظهر كأنها تنتظر وصول الفتاة لهذه النقطة حتى يبدأ دورها و (الزووم ان) يشتغل..........

4-عند نفس نقطة سقوط الفتاة (يا سلام على الصدف) يدخل (عيل سيس) ليضرب و يركل الفتاة (بكل ذمة و ضمير صاحى) طبعا على أساس انه من الجيش, ولكن لأنه (عيل سيس) وغبى دخل بالكوتشى و اللبس الغريب اللى كان لابسه وسط العساكر فظهر مثل (الحمار الابيض) وسط (الخيول السوداء), وطبعا لأن المخرج حمار هو كمان (أو فاكر الناس أغبياء زيه) تم عرض الفيديو عادى جدا, وافتكر نفسه عامل فيلم (دعاء الكروان) و الناس هتموت نفسها من العياط والشحتفة على (الضحية المسكينة) و الـ85 مليون هيقوموا يكسروا الدنيا على المجلس العسكرى عشان ياخدوا بتار (هنادى)!!!!!!!!!!

و أحب أقول لكل من شارك فى (الكاميرا الخفية) العظيمة دى:
احنا ماعندناش مانع (نلبس السلطانية) و نصدق كل الكلام الفارغ ده بس (استنضفوا ناس بتفهم) تعرف (تلبسهالنا) صح
و ياريت لا مؤاخذة (تبطلوا شغل بير السلم ده وتصرفوا على شغلكم شوية)!!!!!!!!!!!
يسلم فمك قلت اللى محدش قدر يقولوا بس هتتشتم دلوقت اللى يختلف معاهم بيشتموه
عبد الرحمن 2011
ياعبدوكلامي واضح البنت مش البنت
والموقع غير الموقع
الاولى كما يبدو منقبه والتانية محجبه
لاحظ الفديو وهتفم كلامي
يعني افتراء بالصوت و كمان ومكشوف
اخ سوري هو الباشا رد
انا اسف كلامي كله غلط بغلط

معلش يا زهير انا ما شوفتش الفيديو اساسا علشان انت عارف انا مش حاعلق على الموضوع دا تاني بس انا لما شوفت اسمك دخلت غلط والمواضيع دخلت في بعض علشان كده سالتك

ISLAMAZ
يسلم فمك قلت اللى محدش قدر يقولوا بس هتتشتم دلوقت اللى يختلف معاهم بيشتموه
شكرا لكى يا أخت أية
قال أحد الأئمة رضى الله عنهم لشاتميه (هذا عرضى فخذوه)
اللى عايز يشتم يتفضل على الرحب والسعة
ولكننا لن نكتم حق نراه حتى ان عارضنا العالم كله, فما بالنا ان كان غالبية شعب مصر معنا و مع ابنائهم البررة (جنود جيشهم البواسل)
جيش مصر هو (فلذة كبد مصر و قلبها النابض و ذراعها القوية) ولن نشك (مجرد شك) فيه للحظة واحدة حتى لو جابوا لنا مليون فيلم و مليار صورة بل سنكذب أعيننا و أذاننا اذا لزم الأمر ولكن لن نلغى عقولنا و قلوبنا التى لا تعرف الا شىء واحد وهو أن (جيش مصر....هو مصر)
امانى يوسف
افتراضي رد : فيديو خطير ينشر لاول مرة يقلب الاوضاع عن المرأة المسحولة . اسمع سبابها واعرف من الذي قام بتعري
سبحان الله العظيم
ايه هو كل شوية واحد يطلع بفيديو واحد يطلع بصورة
فيه ايه يا جدعان بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقم 1 . البنت اللي لابسة اللاثة غير اللي لابسة البيشة بتاعت النقاب كله غير إن البنت اللي تم جرها في الأرض لم تظهر صورتها ولا وشها من الأساس فكيف تم الربط بين هذا وذاك ؟؟؟؟؟؟؟
رقم 2 .ألم يضربها العسكري بالفعل ؟
رقم 3 . العسكري الأخير قام بتغطيطها بعد ضربها وركلها من العسكري الآخر ؟
رقم 4 . الفيديو ناقص ومربوط بينه وبين حاجات ملهاش أي قيمة .
رقم 5 . كان الفيديو ممكن يكسب قليل من المصداقية في حالة عرض الحقيقة كاملة لكن هو للأسف أخد اللي عايز يبينه للناس بس .
رقم 6 . أنا لو سلمت بالفيديو ده وقولت أنه حقيقي هيبقى شئ واحد وهو العنف الذي ظهر ضد الفتاه وغيرها ؟و الركلة التي في صدرها و 15 الذين ماتوا ومنهم ناس لا اختلاف على أخلاقها زي عماد عفت .

كفانا تشويهات رحمنا الله وإياكم ...

عندك حق فى كل كلمة قلتها وانا اوفقك الرئى اخى ياسر
منار الزائرة :)
فيديو الضرب والسحل (كاشف نفسه بنفسه) و مش محتاج أى فيديوهات توضيحية أخرى

1-عشرين عسكرى سايبين الدنيا كلها و بيجروا ورا بنت واحدة.......طب ليه و اشمعنى هيه؟؟؟؟؟

2-البنت تجرى باتجاه كاميرا التصوير و تسقط أمامها تماما............هل هى صدفة؟؟؟؟؟

3-هدوم البنت طبعا حدث ولا حرج (لو جبنا واحدة من شارع الهرم فلن تلبس هذا اللبس فى هذا الجو) و الغريب انها لابسة (عباية ولا اسدال) مفتح من كل حتة.......طب لازمته ايه الاسدال لو انتى مش طايقة نفسك من الحر الفظيع ده فى شهر ديسمبر؟؟؟؟؟؟؟؟

3- نفس كاميرا التصوير تظهر كأنها تنتظر وصول الفتاة لهذه النقطة حتى يبدأ دورها و (الزووم ان) يشتغل..........

4-عند نفس نقطة سقوط الفتاة (يا سلام على الصدف) يدخل (عيل سيس) ليضرب و يركل الفتاة (بكل ذمة و ضمير صاحى) طبعا على أساس انه من الجيش, ولكن لأنه (عيل سيس) وغبى دخل بالكوتشى و اللبس الغريب اللى كان لابسه وسط العساكر فظهر مثل (الحمار الابيض) وسط (الخيول السوداء), وطبعا لأن المخرج حمار هو كمان (أو فاكر الناس أغبياء زيه) تم عرض الفيديو عادى جدا, وافتكر نفسه عامل فيلم (دعاء الكروان) و الناس هتموت نفسها من العياط والشحتفة على (الضحية المسكينة) و الـ85 مليون هيقوموا يكسروا الدنيا على المجلس العسكرى عشان ياخدوا بتار (هنادى)!!!!!!!!!!

و أحب أقول لكل من شارك فى (الكاميرا الخفية) العظيمة دى:
احنا ماعندناش مانع (نلبس السلطانية) و نصدق كل الكلام الفارغ ده بس (استنضفوا ناس بتفهم) تعرف (تلبسهالنا) صح
و ياريت لا مؤاخذة (تبطلوا شغل بير السلم ده وتصرفوا على شغلكم شوية)!!!!!!!!!!!

ربنا يكرمك ويعزك وينصرك دنيا واخرة
ايه رايك بقى

عشان اللى الناس كلها ماتعرفوش ان هنادى راحت فى الوبا
علي حسين -العراق
استطاعت قوى الغرب تفريق المصريين و جعلهم فتات بعد ان كانوا متحدين, هذا ما حصل في العراق و هذا دوركم الان حان, انتم مقبلون على سنوات لا تحمد عقباها و تذكروا كلامي لان من جاء بحسني مبارك هو نفسه من محاه من الخارطة و لو ارادوا له البقاء لجعلوه مثل الطاغية صدام حسين عندما اباد شعبه في الشمال و الجنوب عندما ثاروا عليه , ارجو منكم الانتباه لاننا في العراق عهدنا هكذا مؤامرات و في النهاية كان سببها هم صناع القرار و الساسة الذين يعملون لمصالحهم
اخوكم علي - العراق
Dera
خليكم مغيبين هو امتى طلع لهذا الشعب صوت من ايام الفراعنه الواحد قال فى امل بعد 25 يناير بعد ماشوية العيال دول حطوا رأسهم على اكفهم وطلعوا بس اظاهر لسه بدري وصدق من قال ومنكم ولى عليكم
زيزو باشا
اخصصصصصصصصصصصص عالرجاله عار كلامك ده واياكو وسب المحصنات وشوف الفيديوهات اللي حاططها احد الزملا الاول وبعدين اتكلم
اخى العزيز/ تحياتى ...و بعـــد.... ليس الاسم سب المحصنات بل ( قذف المحصنا ت الغافلات المؤمنات) ..
ده اولا للعلم و ثانيا.. لو سيادتكم تعرف معنى المحصنة .. يبقى حضرتك تعرف مين هيه صاحبة الموقف ؟؟؟
لان حضرتك قررت (المحصنات ) و المحصنة اى المتزوجة ..... هل الاخت صاحبة الموقف متزوجة ؟؟؟؟؟
و لعلم حضرتك ( لا تسأل لماذا ) اسم الفتاة معلوم لجهات امنية عليا .. و لن يعلن عنه الان حتى تتم
التحقيقات بهذا الخصوص .... و انا اعلمه جيدا ..... و لكــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟
يبقى الكلام غير ( عار ) مش كده و الا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ لانه قبل الرد يجب توافر المعرفة..... و شكرا .....
و خيرالختام ذكر النى عليهالصلاة و السلام*****
زهير ابراهيم
اخى العزيز/ تحياتى ...و بعـــد.... ليس الاسم سب المحصنات بل ( قذف المحصنا ت الغافلات المؤمنات) ..
ده اولا للعلم و ثانيا.. لو سيادتكم تعرف معنى المحصنة .. يبقى حضرتك تعرف مين هيه صاحبة الموقف ؟؟؟
لان حضرتك قررت (المحصنات ) و المحصنة اى المتزوجة ..... هل الاخت صاحبة الموقف متزوجة ؟؟؟؟؟
و لعلم حضرتك ( لا تسأل لماذا ) اسم الفتاة معلوم لجهات امنية عليا .. و لن يعلن عنه الان حتى تتم
التحقيقات بهذا الخصوص .... و انا اعلمه جيدا ..... و لكــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟
يبقى الكلام غير ( عار ) مش كده و الا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ لانه قبل الرد يجب توافر المعرفة..... و شكرا .....
و خيرالختام ذكر النى عليهالصلاة و السلام*****
انت تجبرني ان اقاوح
المحصنات باللغة العربية تعني ايضا (العفيفات الغير متزوجات) و (المتزوجات)
والعفيفات معروفة المعنى
اي لاتعني كلمة المحصنات فقط المتزوجات
"والمحصنات : جمع محصنة وهي

المرأة المتزوجة .والُمحْنَةُ

، والُحْصِنةُ كذلك : هي المرأة

العفيفة البعيدة عن الريبة والشك"
والله اعلم

و خيرالختام ذكر النى عليه الصلاة و السلام
ISLAMAZ
انت تجبرني ان اقاوح
المحصنات باللغة العربية تعني ايضا (العفيفات الغير متزوجات) و (المتزوجات)
والعفيفات معروفة المعنى
اي لاتعني كلمة المحصنات فقط المتزوجات
"والمحصنات : جمع محصنة وهي

المرأة المتزوجة .والُمحْنَةُ

، والُحْصِنةُ كذلك : هي المرأة

العفيفة البعيدة عن الريبة والشك"
والله اعلم

و خيرالختام ذكر النى عليه الصلاة و السلام

ما شاء الله
أيه الحلاوة دى
دا جماعة حزب النور مش بعيد يخلوك أمين عام الحزب بعد الكلمتين دول
ههههههههههه
زهير ابراهيم
ما شاء الله
أيه الحلاوة دى
دا جماعة حزب النور مش بعيد يخلوك أمين عام الحزب بعد الكلمتين دول
ههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
الا دي
انا ولله الحمد مسلم
وافخر هنا باسلامي واحاول اظاهره للكل
لكن انا لا اعترف باحزاب دينية
زيزو باشا
هههههههههههههههههههههه
الا دي
انا ولله الحمد مسلم
وافخر هنا باسلامي واحاول اظاهره للكل
لكن انا لا اعترف باحزاب دينية
اخويا الفاضل / زهير .. ملك البحار و المحيطات .. ايه الكلام الكبير ده ... زى العسل .. زى العسل .. بس برضه ابحث فى مختار الصحاح عن معنى الكلمة .. تجدها المتزوجة .. و الله اعلم .. بس برضه ردك زى العسل .. انت طول عمرك انسان فاضل و محترم يارب يرد غيبتك لمصرنا الغالية يارب .. لانك انسان جميل و كل يوم بيزداد احترامنا جميعا و بالاخص انا لسيادتكم .. يللا ياعم كلمتين فل اهم .. و بصراحة تستحقهم يا سكر باشا .....
و خيرالختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
ISLAMAZ
اخويا الفاضل / زهير .. ملك البحار و المحيطات .. ايه الكلام الكبير ده ... زى العسل .. زى العسل .. بس برضه ابحث فى مختار الصحاح عن معنى الكلمة .. تجدها المتزوجة .. و الله اعلم .. بس برضه ردك زى العسل .. انت طول عمرك انسان فاضل و محترم يارب يرد غيبتك لمصرنا الغالية يارب .. لانك انسان جميل و كل يوم بيزداد احترامنا جميعا و بالاخص انا لسيادتكم .. يللا ياعم كلمتين فل اهم .. و بصراحة تستحقهم يا سكر باشا .....
و خيرالختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****

شفت بقى يا عم زهير
أهو حزب النور سحب ترشيحه منك و بيفكر دلوقتى فى زيزو باشا..............
مواطن مصرى بيحب بلده
صدقونى اللى عمل الفيديو ده مش مصرى و مفيش عند اهله دم و خاين و يستحق الإعدام زى المجلس و المشير بالظبط و ان شاء الله يا سيادة المشير و المجلس الغير محترم و كل أمثالكم اتفرجوا كويس على القذافى و ركزوا عشان دى بإذن الله هتكون نهايتكم و ربنا هينتقم للفتاة و لكل الشعب المصرى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو خطير من التحرير . صديقة الفتاة المسحولة تكشف حقيقتها وماذا كانت تفعل قبل واقعة السحل