نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو خطير ينشر لاول مرة يقلب الاوضاع عن المرأة المسحولة . اسمع سبابها واعرف من الذي قام بتعريتها

فيديو خطير ينشر لاول مرة عن المرأة المسحولة في ميدان التحرير , والتي قيل ان الجيش هو من عراها, الفيديو تم التقاطه من زاوية مختلفة تماما وينشر لاول مرة,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

في الفيديو تظهر امرأة محجبة تقوم بالسباب بألفاظ خارجة بذيئة ثم تقوم بالقاء الحجارة والهجوم علي مبني الوزارة , وفي نهاية الفيديو تظهر المفاجأة حيث يظهر من الذي قام بتعرية الفتاة فعلا قبل ان يهجم عليها افراد الجيش,

صحيح ان من عراها ليس من قوات الجيش واعتقد انه حاول ان ينقذها فوقعت وتم تعريتها دون قصد منه, وصحيح ان احد افراد الجيش قام بتغطيتها لكن بالطبع الجيش مسئولا عن ضربها بعد وقوعها ويجب التحقيق في الواقعة

شاهد الفيديو الذي يعرض لاول مرة بعد الاحداث بفترة كبيرة

المقال "فيديو خطير ينشر لاول مرة يقلب الاوضاع عن المرأة المسحولة . اسمع سبابها واعرف من الذي قام بتعريتها" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتنمى ان تكون هذه هى الحقيقه
وشكرا لك
%u0632%u0627%u0626%u0631
اية الهبل دة ؟؟
امال انت عايز الناس بعد 11 شهر بتموت و بتتسحل فى الشوارع و بيقال عليهم خونة و يقولوا اية لقاتليهم يا وحش يا عبيط
دول لو الصحابة مكنوش سكتوا
اية المنطق الاهبل دة و اية اللى هى عملتة بتحدف طوب على شوية ضباط مخنثين بيحدفوا عليهم طوب من فوق
لا ومدخلى موسيقى وفاكر نفسك اوعى
كل اللى اقدر اقولة انى الى عامل الفيديو دة مش راجل
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتقوا الله بطلوا تقولوا اسماء رنانة للفديوهات عشان تشدوا الناس وخلاص و تهولوا علي الفاضي .... هذا الفديو لم يزدني إلا كرها للمجلس العسكري وتبرئة البنت اللي في الفيديو وان شاء الله ربنا هينتقم ليها من اللي ضربها ومن المجلس العسكري كله ومن كل واحد قال عليها كلمة واحشة إن شاء الله ...
%u0632%u0627%u0626%u0631
( ياأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما ( 59 ) )
فسر تلك الايه في ضوء ما تراه الان
Yasser Hamad
سبحان الله العظيم
ايه هو كل شوية واحد يطلع بفيديو واحد يطلع بصورة
فيه ايه يا جدعان بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقم 1 . البنت اللي لابسة اللاثة غير اللي لابسة البيشة بتاعت النقاب كله غير إن البنت اللي تم جرها في الأرض لم تظهر صورتها ولا وشها من الأساس فكيف تم الربط بين هذا وذاك ؟؟؟؟؟؟؟
رقم 2 .ألم يضربها العسكري بالفعل ؟
رقم 3 . العسكري الأخير قام بتغطيطها بعد ضربها وركلها من العسكري الآخر ؟
رقم 4 . الفيديو ناقص ومربوط بينه وبين حاجات ملهاش أي قيمة .
رقم 5 . كان الفيديو ممكن يكسب قليل من المصداقية في حالة عرض الحقيقة كاملة لكن هو للأسف أخد اللي عايز يبينه للناس بس .
رقم 6 . أنا لو سلمت بالفيديو ده وقولت أنه حقيقي هيبقى شئ واحد وهو العنف الذي ظهر ضد الفتاه وغيرها ؟و الركلة التي في صدرها و 15 الذين ماتوا ومنهم ناس لا اختلاف على أخلاقها زي عماد عفت .

كفانا تشويهات رحمنا الله وإياكم ..........
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتق الله .سوف تسأل علي هذا العبث يوم القيامه
%u0632%u0627%u0626%u0631
إهه الفديو داه مافهامت ولا حاجة
انت حسبين الناس ماتفكرش
ولا تحسبون الناس جاهلين متلكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
دى صااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااايعة وملهاش اهل اللى طالهة تقول الجيش بيعمل حركات بزيئة هو البزيئ انك تتكلمى وتوضحى بكل بجاحة والافظع ان ابوكى سايبك كدة دة لو ليكى اصلا اهل
يا راااااااااااااااااجل
بالذمة الى مفبرك الفيديو دا مش مكسوووووووووووووووووووووووووووووووووووف من نفسة لانة غبى لا يقال علية الا غببببببببى لان البنت التانية مكنتش لابسة اسدال يا غبى كانت لابسة عباية يا متامر واهبل كمان انا شفت تحت الاسدال كم ابيض يعنى على كدا البنت كانت لابسة تحت العباية هدوم ثالثا بالنسبة للغبى لما تبص على البنت تعملها من 75 ل79 كيلو اما العصفورة الى كانت بتجرى باسدال دى اخرها 60 كيلو يعنى ان حبيت تتامر متطلش نفسك اهبل اوى كدا جايب صورة البنت وهى لابسة فوق رسها شال مزخرف والتانية اسدال اسود كاحل لا واية بيستعمنا ويقول شوف البت الولاد هما الى قلعوها يا خى يجيلك عمى فى عينك ما العساكر واخدنها لابسة ولا العسكرى لما الشباب عروها كسب فيها ثواب ولبسها تانى عشان لما يضربها يقلها هو بنفسة غببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببببباء مش قادرة بصراحة
منار الزائرة :)
رغم كل شئ ورغم انى اتفرجت على الفيديو بدون صوت احب اقول
ونعم الاخلاق الكريمة
ونعم السجايا القويمة
روبا1
الفيديو الاساسي واضح وهذا الفيديو كل صورة فيه غير الاخرى سواء المنقبة بسدال او الى معصبة وشها بايشارب او الى اتسحلت، واتفرجت عليه كلو وبردو ملقتش حد عراها بخلاف انكم قطعتم الحته الى الجيش بيعريها فيه وحطيتو الجندي الثاني الى بيغطيها بس
eng_alasakik
سبحان الله العظيم
ايه هو كل شوية واحد يطلع بفيديو واحد يطلع بصورة
فيه ايه يا جدعان بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقم 1 . البنت اللي لابسة اللاثة غير اللي لابسة البيشة بتاعت النقاب كله غير إن البنت اللي تم جرها في الأرض لم تظهر صورتها ولا وشها من الأساس فكيف تم الربط بين هذا وذاك ؟؟؟؟؟؟؟
رقم 2 .ألم يضربها العسكري بالفعل ؟
رقم 3 . العسكري الأخير قام بتغطيطها بعد ضربها وركلها من العسكري الآخر ؟
رقم 4 . الفيديو ناقص ومربوط بينه وبين حاجات ملهاش أي قيمة .
رقم 5 . كان الفيديو ممكن يكسب قليل من المصداقية في حالة عرض الحقيقة كاملة لكن هو للأسف أخد اللي عايز يبينه للناس بس .
رقم 6 . أنا لو سلمت بالفيديو ده وقولت أنه حقيقي هيبقى شئ واحد وهو العنف الذي ظهر ضد الفتاه وغيرها ؟و الركلة التي في صدرها و 15 الذين ماتوا ومنهم ناس لا اختلاف على أخلاقها زي عماد عفت .

كفانا تشويهات رحمنا الله وإياكم ..........
اشكرك وجزاك الله كل خير عندما قرئت الموضوع وعندما شاهدت الفيديو تبادرت فى رأسى نفس علامات الاستفهام ولكنى قرئت مشاركتك فقلت كل مادار فى راسى اوافقك الرأى 100%
واضيف لكم رأى شيخنا الجليل الشعراوى لمن يبرر للظالم ظلمه

وكل من يريد ان يفهم بالمنطق الفيديو ده

magdyalam
انا كنت متخيل ان المنتدى ده موضوعى بس ياخسارة طلع ملوش مصداقية ...اين الضرب بالحذاء فى صدر هذه الفتاة اين الضرب بالشوم على راسها اين الضرب على زميلها ...ولا كل الناس ديه طلعت بلطجية لمجرد انهم عاييزين اللى زيكوا يكونوا بنى ادميين ..... كده الرسالة وضحت وعرفنا انتو مع مين ... ياخسارة
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله يا ابنى يا ريت انتو الى تبصو كويس لو الى انت بتقول صح طب بص على الى بيشدها وجرها على الارض ومين الى جرى وراهم وغطاها يا ريت نخاف بقى شوية من ربنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
صاحب الرأي يكفيه دليل
وصاحب الهوي لا يكفيه الف دليل
دة تنظيم ملبسينها نقاب يعني مسلمة ومتدينة مش منهم
لا دي منكم وزييكم ودة مخطط مرسوم ومحفوظ الفعل وانتظار رد الفعل
مين العرى ولية اتاخرت بمسافة قال يعني بيشيلوها هو حد كان جه جنبها
ربنا هيخذلكم الف مرة
اما الناس البسطاء الشرفاء ارجوهم الحرص على وطنهم من الخونة والحاقدين وهم كثر
%u0632%u0627%u0626%u0631
اشكرك على الموضوع الرائع

لكن اولا مفيش بنت بتلبس لبس دة فى ساقعة
مفيش بنت محترمة بتقعد فى شارع يومان
مفيش بنت محترمة بتقعد فى جيامة مع 6 اولاد و تفتخر بحاجة زى دية
هى كانت كدابة عندما قالت من البداية ان الجيش هو اللى عراها و ثبت الفيديو ان الاصحابها هم اللى عملوا كدة او هى
لو كانت محترمة كانت ع الاقل تلم لبسها مش تتباهى انها عارية
ارجو من الجميع ان لا يمشى ورا اى كلام و يجب ان يتاكد فى الاول
لان الثورة مستهدفة فى الوقت الحالى لكى تاخر مصر و ليس كى تقدم مصر خطوة الى الامام
الى من لا يصدقنى علية ان يرى حال مصر منذ انتهاء من تنحى حسنى

موضوع ضرب العسكر كما يقالوا
واحدة بتشتمتك بكل الشتام التى تعرفها و التى لا تعرفها و هو كل ما فية انوا يحمى الحدود و جاء مضطر ليحمى الثورة و مصر من الفساد الذى كان فيها و قال انوا لا يطمع فى سلطة و لا جاة يكون هذا هو ذنبة .
هؤلاء الناس كانوا يستفزوا الجيش بشكل كبير
جرب انت شوف لو حد استفزك او حتى شتمك بام ماذا ستفعل

قبل ان تحكم ع الاخرين يجب ان تضع نفسك فى مكانهم
aaya
انا شفت فيديو اخر يحمل نفس المضمون ولكن الناس عايزين يصدقوا ان الجيش هو اللى بيعمل كل حاجة مع ان الجيش لو عايز يعمل حاجة هيعملها لو عايز يبيد اللى معتصمين فى اى وقت هيبيدهم زى فى الدول الاخرى لكن عشان محصلش كدة الغرورملى الشباب ان هم اللوا مشوا مبارك مع ان الجيش لو مش عايز دة مكنش حصل
seoexpert
لا اعرف لماذا نظلم الضحية من اجل تبرئة الجانى
ابويوسف الهندى
اعرف عدوك من صديقك
الشعب قرر مصيره واختار الحرية والعدالة والنور والمساواه
الشعب اختار عدم العنف والشتيمه وقلة الادب
%u0632%u0627%u0626%u0631
كيف يمكن لعاقل ان يبحث عن دليل براءة لانتهاك سافر و سافل لحرمة انسان ايا من كان و ايا ما كانت ديانتة و اخلاقة و اتجاهاته فلن يصدق المبرر الا شخص غير امين او يخدع نفسه او يداهن الجانى لينل رضاه
اما صاحب الدم الحر فلن يستطيع ان يصدق هراء كهذا السفه ردىء التزوير المعروض بهذا المقطع
لا يحز فى نفسى سوى ان هناك من نجح فى انقسامنا عللى انفسنا لينفرد هو بالسيادة
ISLAMAZ
فيديو الضرب والسحل (كاشف نفسه بنفسه) و مش محتاج أى فيديوهات توضيحية أخرى

1-عشرين عسكرى سايبين الدنيا كلها و بيجروا ورا بنت واحدة.......طب ليه و اشمعنى هيه؟؟؟؟؟

2-البنت تجرى باتجاه كاميرا التصوير و تسقط أمامها تماما............هل هى صدفة؟؟؟؟؟

3-هدوم البنت طبعا حدث ولا حرج (لو جبنا واحدة من شارع الهرم فلن تلبس هذا اللبس فى هذا الجو) و الغريب انها لابسة (عباية ولا اسدال) مفتح من كل حتة.......طب لازمته ايه الاسدال لو انتى مش طايقة نفسك من الحر الفظيع ده فى شهر ديسمبر؟؟؟؟؟؟؟؟

3- نفس كاميرا التصوير تظهر كأنها تنتظر وصول الفتاة لهذه النقطة حتى يبدأ دورها و (الزووم ان) يشتغل..........

4-عند نفس نقطة سقوط الفتاة (يا سلام على الصدف) يدخل (عيل سيس) ليضرب و يركل الفتاة (بكل ذمة و ضمير صاحى) طبعا على أساس انه من الجيش, ولكن لأنه (عيل سيس) وغبى دخل بالكوتشى و اللبس الغريب اللى كان لابسه وسط العساكر فظهر مثل (الحمار الابيض) وسط (الخيول السوداء), وطبعا لأن المخرج حمار هو كمان (أو فاكر الناس أغبياء زيه) تم عرض الفيديو عادى جدا, وافتكر نفسه عامل فيلم (دعاء الكروان) و الناس هتموت نفسها من العياط والشحتفة على (الضحية المسكينة) و الـ85 مليون هيقوموا يكسروا الدنيا على المجلس العسكرى عشان ياخدوا بتار (هنادى)!!!!!!!!!!

و أحب أقول لكل من شارك فى (الكاميرا الخفية) العظيمة دى:
احنا ماعندناش مانع (نلبس السلطانية) و نصدق كل الكلام الفارغ ده بس (استنضفوا ناس بتفهم) تعرف (تلبسهالنا) صح
و ياريت لا مؤاخذة (تبطلوا شغل بير السلم ده وتصرفوا على شغلكم شوية)!!!!!!!!!!!
زيزو باشا
فيديو الضرب والسحل (كاشف نفسه بنفسه) و مش محتاج أى فيديوهات توضيحية أخرى

1-عشرين عسكرى سايبين الدنيا كلها و بيجروا ورا بنت واحدة.......طب ليه و اشمعنى هيه؟؟؟؟؟

2-البنت تجرى باتجاه كاميرا التصوير و تسقط أمامها تماما............هل هى صدفة؟؟؟؟؟

3-هدوم البنت طبعا حدث ولا حرج (لو جبنا واحدة من شارع الهرم فلن تلبس هذا اللبس فى هذا الجو) و الغريب انها لابسة (عباية ولا اسدال) مفتح من كل حتة.......طب لازمته ايه الاسدال لو انتى مش طايقة نفسك من الحر الفظيع ده فى شهر ديسمبر؟؟؟؟؟؟؟؟

3- نفس كاميرا التصوير تظهر كأنها تنتظر وصول الفتاة لهذه النقطة حتى يبدأ دورها و (الزووم ان) يشتغل..........

4-عند نفس نقطة سقوط الفتاة (يا سلام على الصدف) يدخل (عيل سيس) ليضرب و يركل الفتاة (بكل ذمة و ضمير صاحى) طبعا على أساس انه من الجيش, ولكن لأنه (عيل سيس) وغبى دخل بالكوتشى و اللبس الغريب اللى كان لابسه وسط العساكر فظهر مثل (الحمار الابيض) وسط (الخيول السوداء), وطبعا لأن المخرج حمار هو كمان (أو فاكر الناس أغبياء زيه) تم عرض الفيديو عادى جدا, وافتكر نفسه عامل فيلم (دعاء الكروان) و الناس هتموت نفسها من العياط والشحتفة على (الضحية المسكينة) و الـ85 مليون هيقوموا يكسروا الدنيا على المجلس العسكرى عشان ياخدوا بتار (هنادى)!!!!!!!!!!

و أحب أقول لكل من شارك فى (الكاميرا الخفية) العظيمة دى:
احنا ماعندناش مانع (نلبس السلطانية) و نصدق كل الكلام الفارغ ده بس (استنضفوا ناس بتفهم) تعرف (تلبسهالنا) صح
و ياريت لا مؤاخذة (تبطلوا شغل بير السلم ده وتصرفوا على شغلكم شوية)!!!!!!!!!!!
ايه ده ؟؟ ايه الكلام الكبير ده ؟؟ اعلق انا ازاى دلوقتى ؟؟ مافيش تعليق ( شافى معافى ) الا بتاع اخويا اسلام .. بارك الله فيك و سلمت يداك و كيبوردتك الصاعدة الواعدة ....و اضيف لى سؤال خبيث حبتين .. ؟؟؟؟ هيه فين الفتاة الحقيقية اللى اول حرف من اسمها ( ميم ) ؟؟ مظهرتش ليه علشان كل الالسنة تتخرس و الجميع يعرف الحقيقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بس خلاص كفاية كده ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
Redeye Ninja
ايه ده ؟؟ ايه الكلام الكبير ده ؟؟ اعلق انا ازاى دلوقتى ؟؟ مافيش تعليق ( شافى معافى ) الا بتاع اخويا اسلام .. بارك الله فيك و سلمت يداك و كيبوردتك الصاعدة الواعدة ....و اضيف لى سؤال خبيث حبتين .. ؟؟؟؟ هيه فين الفتاة الحقيقية اللى اول حرف من اسمها ( ميم ) ؟؟ مظهرتش ليه علشان كل الالسنة تتخرس و الجميع يعرف الحقيقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بس خلاص كفاية كده ...
اخصصصصصصصصصصصص عالرجاله عار كلامك ده واياكو وسب المحصنات وشوف الفيديوهات اللي حاططها احد الزملا الاول وبعدين اتكلم
الزائر الوحيد
ايه الكلام الفضى ده اللى انت مش عارف تفبركه اولا : الفيديو مقطع وده لانك مبتدئ ثانيا والاهم ان المقطع الاول بتاع زقل الطوب ليس له علاقه بالمقطع الثانى لان الشارع والخلفيه فى المقطعين مختلفه عن بعضهم ياابنى واضح انك من الفلول وقابض وحسابك فى الاخره كبير ارجع ولا ترمى الناس بما ليس فيهم وكفايه عليك كده .
زهير ابراهيم
يعني واحد لما يفتري يفتري بقصه محبوكه وفديو محبوك
البنت كانت قريبة من ميدان التحرير ساعة ما وقع عليها الاعتداء
وهذه البنت بشارع رئاسة الوزراء
يعني اديني عقل بس شويه افكر بيه
عارفين المفتري حمكه ايه بالاسلام
ده لو عرفتو الاسلام اصلا
ISLAMAZ

تلامذتك يا كبير
وحلوة الفزورة دى
أهى برضه تمشى مع (الكاميرا الخفية)
هو احنا النهاردة فى كام رمضان؟؟؟؟!!!!!!!!
ISLAMAZ
اخصصصصصصصصصصصص عالرجاله عار كلامك ده واياكو وسب المحصنات وشوف الفيديوهات اللي حاططها احد الزملا الاول وبعدين اتكلم

طيب و سب أولادنا و أخواتنا المجندين بالجيش
و الافتراء عليهم (بالباطل) و تصويرهم كقتلة و ظلمة و ملاحقين للنساء بالشوارع لتعريتهم و الاعتداء عليهم و رسمهم فى رسوم كاركاتيرية فى صورة (كلب) بسلسلة فى يد المشير

دا اللى (حلال مصفى) فى نظركم؟؟؟؟!!!!!!
عبد الرحمن 2011
يعني واحد لما يفتري يفتري بقصه محبوكه وفديو محبوك
البنت كانت قريبة من ميدان التحرير ساعة ما وقع عليها الاعتداء
وهذه البنت بشارع رئاسة الوزراء
يعني اديني عقل بس شويه افكر بيه
عارفين المفتري حمكه ايه بالاسلام
ده لو عرفتو الاسلام اصلا

ليه كده يا زهير خرجت عن شعورك يا راجل يا طيب
انا كان نفسي ارد عليك بصراحه واريحك لكن للاسف انا مش فاهم المشاركه ومش عارف انت عايز ايه
لو شوية توضيح اكثر

عبد الرحمن 2011
طيب و سب أولادنا و أخواتنا المجندين بالجيش
و الافتراء عليهم (بالباطل) و تصويرهم كقتلة و ظلمة و ملاحقين للنساء بالشوارع لتعريتهم و الاعتداء عليهم و رسمهم فى رسوم كاركاتيرية فى صورة (كلب) بسلسلة فى يد المشير

دا اللى (حلال مصفى) فى نظركم؟؟؟؟!!!!!!

لا مش مشكله يا اسلام
الجيش يتحمل. يتشتم ويتسب من شوية عيال وبنات ويضرب بالحجاره ويلتزم بضبط النفس وكمان يجيب لهم رز بلبن . دا اللي احنا عايزينه .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو خطير من التحرير . صديقة الفتاة المسحولة تكشف حقيقتها وماذا كانت تفعل قبل واقعة السحل