نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الموقع الرسمي للجنة القضائية العليا للإنتخابات - دليلك لانتخابات مصر 2011 - 2012

مشكووووووووووووووووووووووووووووور

المقال "الموقع الرسمي للجنة القضائية العليا للإنتخابات - دليلك لانتخابات مصر 2011 - 2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
رقمي القومي 27409251501111 عاوز اعرف مكان لجنتى فين في دائره الحامول والبرلس في كفرالشيخ
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مش فاهم حاجة خالص وعاوز أعرف مكان لجنتى قبل الغرامه500 جنيه استر يارب قال يعنى أدولنا أيه علشان ندفع غرامه هم حيصلحو البلد من النصب
gamal nekedy
يارب نشوف مصر بخير و دايمان احلي ويارب عدي الظروف الي هي فيها علي خير وانشاء اللة ترجع مصر احلي بعد التغير ولاللتدخل الاجنبي
tito_wwf
ابى رجل مسن ودائرته بالقاهره وهو مقيم بالسويس عندى وعنوانه على القاهره ولا يقدر على السفر فكيف يدلى بصوته هل يمكن الادلاء بصوته من السويس.

ارجو الرد

شكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
كيف احصل على استمارة التصويت لمجلس الشعب
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بكتب الرقم القومي بيجبلي اسمك مسجل بكشوف الناخبين، ومن حقك التصويت في الانتخابات البرلمانية المقبلة.

بيانات هامة عن الدائرة الانتخابية
دائرة سوهاج الأولى فردي شعب
عدد المقاعد: 2

مكونة من الأقسام و المراكز :

سوهاج أول سوهاج ثان مركز سوهاج مركز أخميم الكوثردائرة سوهاج الأولى قوائم شعب
عدد المقاعد: 12

مكونة من الأقسام و المراكز :

سوهاج أول سوهاج ثان مركز سوهاج مركز أخميم مركز المراغةمركز جهينةمركز ساقلتةمركز طمامركز طهطاطهطاالكوثر

ماشى ياسيدي عارفين الكلام ده
.................................................. ....................... عايز اعرف فى اى مكان بالظبط ................................................
ارض ليس لها وجود
ممكن اعرف لو ما انتخبتش فيه مشكلة لانى بصراحة ما اعرفش حد علشان انتخبه
هتقولوا ازاى بس انا ما اعرفش حد علشان اعطيه صوتى
و لا اروح و خلاص و اعطى صوتى لاى حد
انتظر ردكم لو سمحتم
ابو بهجت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا من المغتربين في الخارج ولم اتمكن من التسجيل اعمل ايه علشان انتخب
الدولى وبس
السلام عليكم انى من حزب الحرية والعدالة انى اهنءكم بلثورة 25من يناير على الشعب المصرى وارجو منكم التصوط على الحرية و العدالة و الشكر لكم على هزه المشاركة
25504301300835
اين الجنة الانتخابية الخاصة بالرقم القومى المذكور
%u0632%u0627%u0626%u0631
اين الجنه الانتخابيه الخاصه بالرقم القومى 27006252101349
شيماء عاطف عبد الفتاح
عايزه اعرف فين لجنتى وده رقم بطاقتى2103103
جميل محمد احمد محمد
انا من الشرقية ومقيم في الاسماعيلية عايز اعرف مكان الانتخاب علما بان الرقم القومي من الشرقية
عادل عبادة
متى سيتم تحميل اسماء المرشحين الفردى والقوائم حتى نتعرف على من سنعطى له الصوت لانه امانه وانا من راى فى موضوع القائمة للمرحلة الثانية نبص كويس ونشوف القائمة المكتسحة لانعطيها اصواتنا وندور على القائمة المنافسة ونعطيها الصوت وهكذا فى المرحلة الثالثة بحيث ميكونش فيه قائمة محتكرة الاصوات علشان يفضل المجلس مشبك ومينفردش حد بالحكم وادى احنا جربنا الحزب بتاع الاغلبية يبقى معايا ونقول كمان مفيش حد ياخد الاغلبية من الشعب تانى علشان كل حاجة تبقى واضحة ويبقى فيه معارضة قوية مش ذى زمان مستأنسة واللى ايه
أشرف ناشد
أريد معرفة رقم الجنة الإنتخابية
shadysblog

الان يمكنك معرفة معرفة مقر لجنتك الانتخابية عن طريق جوجل
https://www.google.com/intl/ALL_eg/l...011/index.html

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اعرف مقر لجنتك الموقع الرسمي للجنة القضائية العليا للإنتخابات - دليلك لانتخابات مصر 2011 elections
انتخابات بنغازي 2012 - الموقع الرسمي لانتخابات ليبيا 2012 - المفوضية الوطنية العليا للانتخابات
الموقع الرسمى لانتخابات الرئاسة المصرية 2012 واللجنة العليا للانتخابات
الموقع الرسمى للإنتخابات الرئاسية 2012 - وتعليمات الاقتراع لانتخابات رئاسة الجمهورية
الموقع الرسمي للجنة العليا للإنتخابات مصر 2011