نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل أخبار وعروض شبكات المحمول

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نظام ال 19 قرش لاي محمول او ارضي من فودافون ( خلاص بقى رسمي من فودافون باسم << كل المصريين >> )

لمشتركي فودافون كلم اي موبايل في مصر او اي خط ارضي ب 19 قرش للدقيقة من غير مصاريف ادارية وفي اي وقت

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للتحويل كلم 880

اخر تحديث: النظام اصبح رسمي من فودافون باسم كل المصريين
وادي صورة من موقع فودافون

سامح يسرى مطاوع
شكرا يا باشا
reallove87
شكرا يا ليووووووووووووووووووون
lionhmada
شكرا يا باشا
العفو يا سامح
شكرا لك مرورك والرد
lionhmada
شكرا يا ليووووووووووووووووووون
العفو يا باشا

شكرا ليك ردك
تحياتي
soona213
هى الشركة لغت التحويل ولا ايه

بطلب 880 ما بيدينيش اى حاجة
lionhmada
هى الشركة لغت التحويل ولا ايه

بطلب 880 ما بيدينيش اى حاجة
اه تقريبا كعادة فودافون
مش عارف موقع الشركة حذف كل الانطمة
وخلى كلام اكسترا وكلامنا بس
فودافون دي شركة متعبة في الانظمة والعروض
mariooma
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ثانكس بس فودافون مالها بقت في عروضها مشككه فيها الناس اصلا موش مرتحالها بقالي فترة
nagoomfm
نظام 19 قرش لاى محمول او خط ارضي من فودافون نظام وحش ياجماعه ليه بقه ؟ اقولك لان بديك فتره صالحيه ثلاث اشهر بس لو مش اتكلمت ثلاث مكالمات او بعت ثلاث رسايل لمده اسبوع يتم سحب خطك ويتم فصل الخدمه بعد ثلاث شهور افرض انت غالق خطك لمده ثلاث شهور يتم سحب خطك تلقائيا يعنى انت علشان تعيد خطك تانى لك تدفع رسوم تحويل 5جنيه

يعنى صالحيه نظام 19قرش ونظام 10قروش ثلاث شهور مش مدى الحياه

كلامنا بقه بديك صالحيه مدى الحياه حتى لو خطك غالقه يعنى نظام 19قرش ده عايز منك حضرتك تتكلم كتير علشان تضمن خطك مش يسحب منك وتطر تشحن خطك قبل نهايه فتره انتهاء الصالحيه عايز

تتكد من كلامى اتصل برقم 848مجانا هيقولك لازم تشحن قبل ؟؟؟تجنب لرسوم اعاده تشغيل الخدمه خمسه جنيه

مفيش احسن من كلامنا كلامنا بديك صالحيه مدى الحياه حتى لو معكشي رصيد
nagoomfm
نظام 19 قرش ونظام 10قروش من فودافون المطلوب منك تتكلم مكالمات ثلاث مكالمات او تبعت ثلاث رسايل كل اسبوع علشان يديك فتره صالحيه 90يوم الرساله لاى محمول 29قرش اولا يلزم تشحن قبل صالحيه ثلاث شهور تجنب لفصل الخدمه مش تغلق خطك فتره طويله لمده شهر مثلا علشان تضمك خطك مش ينسحب حاول تتصل برقم 848مجانا كل شهر لو انت مشترك على نظام 10 قروش او نظام 19قرش خلى بالك من خطك اوعه تهمل فيه وتنسا تتكلم فيه او تشحن له علشان تضمن خطك ميروحشي لو خطك راح بقه هتطر تدفع رسوم تشغيل الخدمه 5جنيه

علشان تحس فى امان خليك على نظام كلامنا علشان خطك ميروحشي ينسحب لو نفسك تحول لنظام 19 قرش او نظام 10قروش اوك بس خلى بالك اتصل برقم 848كل شهر علشان تعرف فتره انتهاء صالحيه
Dead angel
الف شكر ليك

ولكن عندي مشكلة مع فودافون

بتسحب رصيدي من غير ماتكلم

هههههههههه

فمعدتش بستخدمه اوى
nagoomfm
فودافون شركه فيها نصب كتير وخصوصا سحب الرصيد علشان تضمن رصيدك ميروحشي مش تستعمل فودافون على الاطلاق خليك دايما على تليفون بيتك اشترى خط تليفون من المصريه لاتصالات واتكلم محافظات 3قروش اشترك فى خدمه مباشر واتكلم برحتك توجه لاقرب سنترال واشترى خط تليفون جديد فقط 580جنيه تقريبا وممكن يكون اقل من كدا واتكلم برحتك مع عرض 3قروش من المصريه لاتصالات
nagoomfm
مفاجاه لكل عملاء فودافون حول خطك لنظام الفاتوره الشهرى حول لبرونزى الخط واستمتع لاى محمول او خط ارضي بسعر موحد 19قرش فقط وكلم ارقام فودافون ببلاش مدى الحياه لتحويل لفدافون الخط كلم 888او توجه لاقرب فرع من فروع فودافون البرونزى الخط اشتراك شهرى 50جنيه فقط كل شهر وكلم ارقام فودافون ببلاش مدى الحياه كلم 800ببلاش
nagoomfm
حول بسرعه لنظام 19قرش علشان هينتهى يوم وقفه عرفات بسعر موحد 19قرش لاى محمول او خط ارضي اتكلم برحتك لتحويل كلم 880مجانا :d
lionhmada
حول بسرعه لنظام 19قرش علشان هينتهى يوم وقفه عرفات بسعر موحد 19قرش لاى محمول او خط ارضي اتكلم برحتك لتحويل كلم 880مجانا :d
فعلا نظام التحويل شغال دلوقتي

شكرا على معلومات واثرائك للموضوع
reemhmam
كلمت 880 وقالت لى ما فيش غير نظام اكسترا والكلام اللى بتقولوا عليه ده مش موجود
nagoomfm
نظام 19قرش دلوقتى تم الغاءه لان كان لمده يومين فقط دلوقتى مفيش نظام 19قرش حاليا نظام كلام اكسترا لتحويل كلم 880مجانا
nagoomfm
نظام 19قرش تم الغاءه بالفعل دلوقتى لو عايز تشترى خط جديد فودافون بنظام 19قرش موجود دلوقتى بالزقازيق بى 15جنيه فقط وفى خط جديد نظام احلى كلام بى 15جنيه فقط الدقيقه بى 10قروش من فودافون لفودافون
lionhmada
النظام اصبح رسمي من فودافون باسم كل المصريين
وادي صورة من موقع فودافون

reemhmam
انت دايما سابقنى كده كان نفسى اعمل الاعلان ده النهارده بس برده
الف شكر ومنتظرين بقية العروض لغاية مايقولوا ان الدقيقة ب3 قروش هههههههه
lionhmada
انت دايما سابقنى كده كان نفسى اعمل الاعلان ده النهارده بس برده
الف شكر ومنتظرين بقية العروض لغاية مايقولوا ان الدقيقة ب3 قروش هههههههه
هههههههههههههه لا انا كاتب الموضوع من زمان بس عملت تحديث مش اكتر للموضوع

وعامة خلاص اول ما يعملوا العرض بتاع 3 قروش ابقي اكتبية انتي
أحمد الزنارى
أحلى حاجة
أن الشركات بتتخانق مع بعضها و احنا فى الاخر المستفيدين من خفض الأسعار
تحياتى لك و شكرا لموضوعك
nagoomfm
فعلن انا حولت لنظام 19قرش فعلن النظام ده حلو انا بتكلم برحتى خالص النظام ده حلو اوى علشان اتصل بتليفون بيتى وانا لمااكون خارج بره انا كنت مستنى النظام 19قرش بفارغ الصبر الحمد لله انا حولت لنظام 19قرش انا عارف الحلو مايكملشي بس اهم حاجه علشان خطك ميروحشي لازم تعمل ثلاث مكالمات او تبعت ثلاث رسايل علشان تطول فتره الصالحيه او يلزم اجراء مكالمه او رساله واحده كل اسبوع لضمان طول فتره الصالحيه

نظام 19قرش من فودافون

اتكلم برحتك من اى محمول او خط ارضي بى اقل سعر موحد فى مصر بى 19قرش فقط
وابعت رسايل لاى محمول بى 29قرش لتحويل كلم 880 تكلفه التحويل 99قرش يتم خصمه من رصيدك الحالى

لاستعلام عن رصيدك الحالى اطلب نجمه 868نجمه 1ثم شباك بى 19قرش

لاستعلام عن احدث المعلومات عن فودافون كلم 800ببلاش
لاستعلام عن خدمه عملاء فودافون كلم 888بى 50قرش مهما طالت المكالمه
لاستعلام عن خدمه عملاء فودافون ارضي كلم 16888بسعر المكالمه العاديه

فودافون اقوى شبكه فى مصر والعالم
nagoomfm
ان شاء لله فودافون هتعمل نظام 5قروش من اى محمول او خط ارضي فى مصر دعواكم يامصريين
lionhmada
ان شاء لله فودافون هتعمل نظام 5قروش من اى محمول او خط ارضي فى مصر دعواكم يامصريين
يا رب

وشكرا لك علي إضافاتك واثرائك للموضوع بكل جديد

تقبل تحياتي
الملاك الابيض
ياجماعه هو نظام ال19 قرش ده بيتعارض مع نظام احلى كلام بتاع ال10 قروش ولا لا
انا مشتركه في نظام ال 10 قروش لو اشتركت في الجديد هيتلغي القديم ولا ايه
وياترى ده لمدى الحياه ولا لفتره معينه
انا مش فاهمه حاجه اللي فاهم ياريت يفهمني
ومشكورين مقدما
تقبلوا مروري
lionhmada
ياجماعه هو نظام ال19 قرش ده بيتعارض مع نظام احلى كلام بتاع ال10 قروش ولا لا
انا مشتركه في نظام ال 10 قروش لو اشتركت في الجديد هيتلغي القديم ولا ايه
وياترى ده لمدى الحياه ولا لفتره معينه
انا مش فاهمه حاجه اللي فاهم ياريت يفهمني
ومشكورين مقدما
تقبلوا مروري
ايوه نظام ال19 قرش بيلغي نظام ال 10 قروش

واه ده نظام مدى الحياه مش عرض لفترة محدودة

وشكرا
mariooma
يعني النظام كده لسه شغال ولا اتلغى احترت والله
lionhmada
يعني النظام كده لسه شغال ولا اتلغى احترت والله
دوقتي شغال وتمام
واللي عايز يحول بيحول عادي الايام دي للنظام ده

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : نظام كله من فودافون نظام فودافون الجديد
كلم اى محمول او خط ارضي بى 19قرش وكلم ارقام فودافون ببلاش مش مصدق خش بسرعه وانت هتعرف
نظام حكاوى 14 قرش من فودافون -انظمه فودافون حكاوى الجديده يختلف عن نظام فودافون 14 قرش اختلاف تام
نظام حكاوى طول النهار من فودافون - انظمه حكاوى الجديده من فودافون - فودافون حكاوى
فودافون وأول عروض عام 2013 الان ولكل عملاء فودافون نظام فودافون الجديد

فيس بوك  تويتر  يوتيوب