نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين الادب والشعر منتدى القصص والروايات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قصة حب حزينة [ واللة تبكى الحجر ]

wallahi 9a3ed na9ra w nebki tabarakallah 3ala afkarek ya sa9r

المقال "قصة حب حزينة [ واللة تبكى الحجر ]" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمد عاشق تسنيم
اقسم بالله العظيم والله والله والله ان الحكايه دى حصلت ليا انا وحبيبتى اسمها تسنيم من مدينه بورسعيد وانا اسمى احمد بس انا لس متجوزتش زى القصه دى ولا حاجه لانى من بعديها مشوفتش ولا بنت ولا هشوف ولا بنت لانى بحبها بجد بموت من بعدها بتعذب اوى كانت كل حاجه فى حياتى كنا متفقين على اولادنا يوسف وملك وعلى مكان شقتنا وعلى اكلنا واعمالنا فى بيتنا واتفقنا على كل احلام جميله بيحلم بيها حبيبين بيحبو بعض والشخص الى اهلها عايزينه ليها ده اسمه محمد وهو صيدلى
تسنيم انا بحبك انا عارف انك حاسه بيا دلوقتى ومتاكد انك حاسه بالى انا فيه لانك اجمل روح على وجه الارض وارق قلب بجد مفيش زيك ابدا انا دلوقتى بره مصر ومش ناوى ارجع غير ليكي انتى انا بجد مش قادر اعيش حياتى من غيرك شوفتى رسايلى اكيد مشوفتيهاش صح ؟ لانك لو شوفتيها مسحيل هتسيبينى كدا انا احمد حبيبك حماده ياتوتا ابو يوسف وملك ارجعيلي وحياه اغلى حاجه عندك
بحبك ياتسنيم وهفضل اقولها طول حياتى
حبيبك احمد

امانه وحيات اغلى حاجه عندكو لو تقدرو تنشروا كلامى دا وربنا يجازيكو خير على الى بتعملوه لان والله حياتى بتدمر من غيرها والى يعرفها يوقلها انى لسه بعد الوقت دا عايش عشانها وهعيش علشان حققلها احلامها الى هيا كانت جزء منه

ايميلى
[email protected]
عطر الحب
اعجبتني وابكتني شكرا
ابو صقر الخزعلي
والله حرام القصه هذه ابكتني دم مو دموع وفتره طويله بحيث مو كادر اسجل هنا ولا ادخل كعظوووو
عطر الحب
انا شهرزاد اريد التعرف على صديق او صديقة
نور اليقين
وايد تجنن مشكور على الابداع هذا يا رقة في المشاعر والاحساس ابدعت فيما اقترحت
دموع مليئه بالخيانه
مرررررررره حلوووووووووه بس الله يدخلنا في عالم الحب عشان نعرف معناه أكثر
محمود سته
شكرا علي هزه القصه الحزينه بجد قصه يسلم قلمك وتسلم يديك النجم ا ب و س ت ه ابو سته 6
مملكه الذكريات
بجد حلوه اوى العالم ده غريب والدنيا برده غريبه
مملكه الذكريات
حلوه اوى بس مش باؤمن بحب ابدا ده وهم اسمه الحب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات حزينة تبكى - رسائل حزينه تبكي
صور زفاف على فراش الموت..مشاهد تبكي الحجر..!