نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد ماذا فعل احمد ذكى بدر فى احد طلاب اكاديمية اخبار اليوم عندما طالبه بالاستقالة

يبدو ان مبارك ذلك ما وصف طلاب اكاديمية اخبار اليوم لاحمد زكى بدر عميد الاكاديمية حيث نظم الطلاب تظاهرة اعتراضا على سياسات ذكى بدر ضد الطلاب و لك منذ ايام فوجدو ذكى بدر يرمى على احدهم سائل حارق و يصيبه بعمى مؤقت ليس لك فقط و لكن اليوم طالب احد الطلاب ذكى بدر الاستقالة و لكن رد فعل ذكى بدر كان مختلف تماما حيث انه قام بركل الطالب و اوقعه على الارض ثم تركه و هرب بسيارته و قام الامن بعدها من منع الطلاب الالحاق به و اكد الطلاب ان الامر لن ينتهى الى ذلك بل ان هناك تصعيد سيقومون به ضد هذا الرجل و قال احدهم لقد استطعنا اسقاط مبارك فبالتاكيد سنسقط هذا الرجل قريبا

المقال "شاهد ماذا فعل احمد ذكى بدر فى احد طلاب اكاديمية اخبار اليوم عندما طالبه بالاستقالة" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
الخبر ناقص
قاذا كان الطلبه بيتكلمو باسلوب مستفز على الدكتور ان يعمل اكتر من كده
اما لو كان الاسلوب مؤدب يجب ان يترك الدكتور التدريس اصلا
شفت يا اخي الفرق بكتابة اي موضوع منقول
Dera
احمد زكي بدر لسه فاكر ان ابوه لسه وزير داخلية المخلوع ههههههههه
شمس الاسكندرية
و لك منذ ايام فوجدو ذكى بدر يرمى على احدهم سائل حارق و يصيبه بعمى مؤقت ليس لك فق

مين اللى رمى على مين
وبعدين ايه الاجرام دة مواد حارقة و ناس تدهس ناس بسياراتهم عادى جدا

اومال لو مكنتش جامعه
داحنا لو فى سجن طرة مش هيحصل كدة
نونا الجميلة
ايه الكلام الغريب ده..؟ يرمى مواد حارقة على طالب ومحدش يقدم فيه بلاغ للنيابة برغم الاحتقان دا كله..؟ وكمان دا من الفلول ازاى عاوز يفضل فى منصبه اصلا مش كفاية سياساته الفاشلة والارهاب اللى كان عامله للولاد لما كان فى جامعة
عين شمس..انا ابن عمتى كان وقتها فى الجامعة وقاللى دى سعادة الطلبة لا توصف بنقلة وابتعادة عنها
ساره
الخبر ليس صحيحا الطالب هوه من تطاول على زكى بدر--لقد الصبح الطلاب بعد الثوره هم المدراء والدكاتره والعمداء فاصبح ليس لهم كبير واصبحوا يشتمو ويسبو وبتطاولوا على كل مؤسسه المدارس والعمدا واصبح هم لهم الكلمه العليا يشيلو ده ويجيبوا ده بالدمه دى ثوره--عيب عيب الادل فضلوه على العلم بالدمه دى ثوره احنا عايزين ثوره اخلاق اولا وثقافه عقل وفكر ووعى اكبروا بعقولكم وتفكيركم هؤلاء الدكاتره والمثقفين ان لم يجدوا احترامهم بمصر سيهجوا من مصر لن يكون بمصر سوى -----
hard live
ايه الهبل ده هوا احمد ذكى لسا موجود مش قالوا انه اتسجن سنه ولا ده ايه بالظبط ربنا ينتقم منه انا عارفه ايه ده ده كل الناس بتدعى عليه والدعاوى لسه مقصرتش فيه ربنا ياخده
احب اعرفكم بتاريخه
1/ خراب التعليم عندما تولاه سنه تقريبا
2/مظاهرات الابنيه التعليميه ضده
3/ استقاله جماعيه عندما تولى الوزاره
4/قام بندوه يوم مظاهره خالد سعيد فى الجامعه لكى يمنع الناس من المشاركه فى المظاهره
5/ تدمير امتحانات الثانويه العامه لعام 2010
6/ازمه الكتب الخارجيه
7/تحويل المدارس الحكوميه الى خاصه والى مش عاجبه يخبط راسه فى الحيط
8/المعونه التعليمه الى كانت جايه من امريكا وخدها فى كرشه ولا حس ولا خبر عنها
افتكرك ايه يابصله وانتى كل قطمه بدمعه

وووووووووووووووكل ده فى سنه واحده تقريبا ربنا يخده ويريحنا منه
zizosalem48@yhooائر
هو فاكر لسه العصر السابق لسه موجد ولالسه فاكر انه بيحلم حد يصحيه احسن يقع من على السرير علما انه قال وهو فى الجامعه قال انا بعد الوزاره راجع استاذ فى الجامعه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فرص عمل ووظائف اكاديمية اخبار اليوم
مفاجأة من أسرار استقالة حكومة الببلاوي اكتشف من طالبه بالاستقالة