نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حجز رئيس المصرية للإتصالات 17 ساعة تقريبا في مكتب في الدور السابع - تفاصيل إنقاذه - الحياة اليوم

حجز رئيس المصرية للإتصالات 17 ساعة تقريبا في مكتب في الدور السابع - تفاصيل إنقاذه - الحياة اليوم

في يوم 12 اكتوبر احتجز موظفين المصرية للإتصالات فرع الأوبرا الرئيس التنفيذي للمصرية للإتصالات محمد عبد الرحيم مطالبين إستقالته و رغم تدخل الجيش و قوات الشرطة و محاولة إقناعه بأن يستقيل حتي يريح علي نفسه و يخلص نفسه من الامر إلا انه رفض تماما و بشدة الإستقالة و قال : دول بلطجية و مش هستقيل
و هكذا وصف الموظفين الذين أحتجزوه انهم مجرد بلطجية و يقومون بأعمال بلطجة و لن يستقيل بالعند فيهم

فيديو قوات الامن تحاول إخراجه :

مظاهرات ضد محمد عبد الرحيم و عرض المطالب:

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "حجز رئيس المصرية للإتصالات 17 ساعة تقريبا في مكتب في الدور السابع - تفاصيل إنقاذه - الحياة اليوم" نشر بواسطة: بتاريخ:
hoba_elprinse
و قد قامت قوات الأمن بعد إضطرارها إلي إنقاذه بأي طريقة فقد قامت بتكسير في الحائط و إخراجه منها بعد مرور 17 ساعة علي احتجازه
!XP!
تغطيه ممتازه
شكjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjرا لمجهودك
زائرمحمد الحداد
والله ده حرام لو كان والد اى واحد فيهم مكنش يقبل يتعمل فيه كده ياجماعه الراجل كان رايح يعرف طلبات الموظفين ويلبيها لهمولاكن دى اخلاق الناس بعد الحريه.... حسبى الله ونعم الوكيل
riri cat
هههههههههههههههههه
كل ده حصل وانامعرفش
تسلم ايدك على التغطيه المتميزه ياهوبا
hoba_elprinse
والله لو ابويا و حرامي اديله بالجزمة و انا قد كلمتي
ISLAMAZ
طبعا أنا معرفش رئيس المصرية للاتصالات و لا اعرف هو عامل ايه فى الشركة
بس أنا باحييه على موقفه وانه رفض الاستقالة رضوخا للبلطجة
و يجب أيضا أن يتم عقاب كل من شارك فى ذلك العمل (الاجرامى) حتى يرتدع باقى البلطجية اللى بقوا أكتر من الهم على القلب.
وهما الطبقة الوحيدة فى مصر المستفيده من الثورة حتى الآن مع زمايلهم (الحرامية)

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة الثانوية العامة الدور الثانى من اليوم السابع
نتيجة الثانوية العامة 2013 الدور الثانى اليوم السابع
تفاصيل اكتر عن عرض المصرية للإتصالات الجديد الذى سيغير خارطة اسعار المكالمات فى مصر
تفاصيل برنامج ساعة مع مرتضي على قناة الحياة