نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من اجمل النكت المصريه لعام 2012 لمحبي الضحك والتسليه

من اجمل النكت المصريه لهذا العام 2011/2012 نكت لسه جديده تموت من الضحك
نكت مصريه لسه جديده اجمل النكت المصريه علي نجوم مصريه
اضحك من قلبك وشيل كل الهم اللي عندك نتمني ان النكت تعجبكم

بس ياريت كل اللي يضحك من قلبه يقول هو كمان النكته بتعته علشان كلنا نضحك وننسي همومنا

:d واحد احول راح يجيب ابوه من المطار باس الشنطه وشال ابوه :d
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

:d واحد احول ابوه مات دفن امه :d

:d اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا واحد فيهم ماسك مراية و بيقول انا شوفت الخلقة دي فين قبل كدة..صاحبه بيقوله وريني كدة
و أخد منه المراية بص في المرايه وقاله د أنا يا أهبل :d

:d واحد معاه ارنب عاوز يعرفه ذكر ولا انثي سأل واحد محشش تقدر تقولي ازاي اعرف الارنب ده ذكر ولا انثي قاله سيبه في الارض
إن هرب يبقي ذكر ان هربت تبقي انثي :d

:d واحد ندل بعد ما اتجوز قضي شهر العسل لوحده :d

:d مرة واحد مسطول فتح الثلاجة لقي الجيلي بيترعش فقاله ماتخفش انا هاخد الزبادي :d

:d سوداني خلف ولد أبيض عيونه زرق شعره أشقر سماه. المستحيل بذاته :d

:d مدرس رياضيات ا تجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد متساوي الساقين وبنت دايره علي حل شعرها :d

متنسوش اللي يضحك يا ريت يشترك معانا حتي ولو بكته واحده علشان نضحك احنا كمان:d

المقال "من اجمل النكت المصريه لعام 2012 لمحبي الضحك والتسليه" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميدووو المصري
بس ياريت كل اللي يضحك من قلبه يقول هو كمان النكته بتعته علشان كلنا نضحك وننسي همومنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
تسلم ايدك يااخى
انا اقولك نكته ... مرة سمكه غبيه غرقت
%u0632%u0627%u0626%u0631
مر واحد دخل مسابقة من سيربح المليون فقالو راح فضلك سؤال وتربح المليون فقلوة مراتك بتنام على الجنب اليمين ولاالشمال فقالوممكن استعين بصديق فتصل بواحد صاحبة الو مراتى بتنام على الجنب اليمين ولا الشمال الو الجنب اليمين الو اش عرفك الو اصلهانايماجانبي دلوقتي
samo11
روووووووووووووووووووووووعه بججججججججججججججججججججد
mhmoodamyn
واحد كل يوم يرجع مسطول اول ما يدخل البيت يفتح باب قدامه ويعمل حمام
في يوم سال مراته هوباب الحمام اول ما يتفتح ينور
قالت له لا
قالها يا نهار اسود يبقي انا كل يوم باعملها في الثلاجه
طارق الباشا
مره هريدي حب يزور فلوس فبدل مايكتب 20 جنيه نسى وكتب 18 فراح للبقال وقاله بعد ازنك فك الورقة دي فالبقال قاله يخرب بيتك انت هتودي نفسك في دهيه فاخدها هريدي وجرى وقال انا هفكها من همام ابن عمي فراح لهمام قاله والنبي فك الورقة دي قاله ماعنديش جنيهات واللهي ممكن تاخدها تسعتين********
*************** ارجو من الاخوات ان يدعو الله لي جدا وللمسلمين جميعا ****************
%u0632%u0627%u0626%u0631
نكت جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة
olamorsy
واحد ماشي في الشارع قال يا رب امد ايدي في جيبي الاقي عشرة جنيه مد ايده لقى جيبه مخروم قال يانهار اسود لاتكون وقــــــــــــــعت.
elgharib2008
ههههههههه
حلوه
مشكور علي المشاركه
###.###.###.###.###.###
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد حب يوصل بلدة بسرعة ركب القطر قعد يجري فية عشان يوصل بسرعة
yasser ziko
واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد زملكاوى خطب وحدة أهلاوية قالها عيد ميلادك كام قالتله 6/1
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد رايح امتحانه مش كتب حاجة في اي ورقة اسئلته كتب صمتي لا يعني جهلي ولكن ما في خاطري لا يعبر عنها الكلام و في النتيجة كتبوا عشرة من مائة و كتبوا سقوطك لا يعني فشلك و لكن خفة دم امك هي اللي عملت فيك كدة hawa ????????????
%u0632%u0627%u0626%u0631
نكت جميله مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووورييييييييييييييييييييييييييييييييين
%u0632%u0627%u0626%u0631
مره جاموسه جالها جفاف جابت لبن بدره
مش بتضحك صح
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههههههههههههه بجد النكت تفطس وانتو احلى نكت عندكو وادي نكتة لعينكوا مرة واحد ركب تاكسي ساله هوه زمان كان في مكيف
قاللا قال اطفيه بعد كدة لاقال في زمان راديو قال لا قال طب اطفية
قاله طب كان في تاكسي
طب انزل خد جمل يا

------------امك
forex69
هههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة
%u0648%u0631%u062F%u0629
مرة واحد كان متجوز دكتورة و محامية طلقهم و اتجوز معلمة فواحد بيقولو انت اهبل في حد يطلق محامية و دكتورة و يتجوز معلمه قالع اصل انا كل ما ابوس الدكتورة تقوله طهر فمك و المحامية تقوله هعملك قضية اما المعلمة تقول خطأ و تعاد
%u0645%u0635%u0631%u0649
ههههههههههه نكت حلوة والله بيقولك مرة واحد كان بيربى كاتاكيت وكان موديهم المزرع بالعربية وهو ف الطريق قابل لجنة ف الظابط بيقولو رخصك وايه اللى معاك ف العربية قالو معايا كتاكيت يابيه قالو وريهمولى فتحلو الراجل العربية وسأله الظابط انت بتأكلهم ايه؟؟؟ قالو بأكلهم علف يابيه قالو علف بس؟ انت بخيل اوى هديلك مخالفة

عدى ع تانى لجنة الظابط وقفه قاله معاك ايه قالو كتاكيت يابيه قاله بتأكلهم ايه ؟ الراجل سكت وخاف لايديلو مخالفة زى اللى قابله قاله بأكلهم بسكوت يابيه الظابط قاله انت مبذر وهديلك مخالفة

عدى ع تالت لجنه الظابط قاله ايه اللى معاك قاله كتاكيت قاله بتأكلهم ايه ؟ الراجل سكت وفكر راح قايله بص يابيه انا بدى لكل كتكوت منهم جنيه وهو يجيب اللى ع مزاجه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل واحلى النكت على الصعايده -نكت جميله مضحكه جدا -نكت تموت من الضحك- نكت على الصعايده بدون زعل النكت بس للضحك والفرفشه
احدث النكت المصريه لعام 2012 "هتموووووووت من الضحك"
اجمل النكت المصريه المضحكه - نكت جميله جدا تموووت من الضحك
اجمل النكت عن الاغبياء تفطس من الضحك
احدث النكت لعام 2010 هتموت من الضحك