نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : تفاصيل نفى مقتل الفنان التركى مهند(كيفانج تاتليتوغ)+صور مقتل مهند بمسلسل نور بنفس الأسلوب

البنت اللى تنتحر على دة تبقى لا عندها دين ولا اهلها عرفوا يربوها ... ثم ولاد الناس تلاقيهم مبيشوفوش دة ..انا متاكد ان البنات اللى رايحة فى داهية واحنا عارفنهم هما بس اللى هيعملو كدة .... يا ناس يا تافهة (اقصد بيها اللى هينتحرو واللى زعلانين ) دة انتوا لما الرسول اتشتم محدش انتحر ... بجد انا مش عارف انتوا امتى هتفوقوا ....
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لا اله الا الله محمد رسول الله

المقال "بالفيديو : تفاصيل نفى مقتل الفنان التركى مهند(كيفانج تاتليتوغ)+صور مقتل مهند بمسلسل نور بنفس الأسلوب" نشر بواسطة: بتاريخ:
زائر عبير
الحمد الله علشان نرجع للرومانسيه تاني لان المسلسلات العربي لاليها معني ولاهدف
شيماء من المدينة
يعنى هو مات ولا ممامتش
وبعدين خطيبتة دى ملكة جمال تركيا ازاى
هو احلة منها بكتير
زائربطه
مهند ده حبيبى الى بموووووووووووووووت فيه وبجد لو كانت حصلتلوا حاجه انا كنت هاروح فيها
دعاء المصرى
عادى يعنى مش فراقه يموت ولا لا يعنى هما الا ماتو هو احسن منهم
برج لمار
الله يرحمني بس

ليت ياصاحب الموضوع كان كتبت عن ديننا وعلى قران انفع من البزر مات ولا قعد احنا اش حارق رزنا
زائر نضال
اساسا البلد دى بلد الاشاعات كل شوية يطلعو اشاعة
المغامر الصغير
ارجو من الاخوة الذين يتحدثون عن مهند او غيرة من البشر
ان كان مسلم او مسيحى ارجو وبشدة الحديث بشكل افضل اى لانشتم مهند او غيره
لان الله عز وجل فقط وبشده اؤكد ان الله عز وجل فقط هو من يحاسب عباده
واريد من الاخوه الذين يتحدثون ان يقوموا بتوسيع مدارك أفاقهم
واريد ان تذكر قول الله تعالى (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )
عمانية قمر
الله يرحمه اذا كان متوفي
ومب زين تدعون عليه الله يصلحه انشاءالله ويهديه
لو مهما يصير يظل انسان ادعو له بالخير
منار السلام
الله يهدى جميع البنات المسلمين اتقوا الله بقى تسيبو شهداء ثورتناالمصرية وهتموتوا على مهند ليه من جماله اوى في احلى منه بس حافظو على الصلاة ولا تتركو اى فرض خلينا نفكر فى الاخرة وووحححاااافففظظظوا على مصر مممصصصرررررررييية وبتحبكو ياريت تقبلوا النصيحة
الحب والجراح
يا جماعه علي فكرا مهند دة شخص جامد اخر حاجة علي شان قبل ما يموت اتكلمت معاه وكان شخصية جميله جدا بس للاسف في ناس تفه بتفكر في حجات تفه جدا بس علي فكرت حبيت اوضح حاجة [[دة الي عندو كلب بيموت بيزعل عليةيبقي مش هتزعل علي شخص ]] وحب اقول الشاب المصري بيفكر تفكير غريب سعات بيكون كويس وسعات بيودي في دهيه وعلي فكرا لو كنت فكرت لو سفرت تتكلم معاه هتلقي شخص عادي ربنا يهدي اي شاب طايش واية بنت طايشه وانا كاتبت اشعار والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته**
منةر
الله لا يرحمه بسبب المسلسلات القبيحة حرام عليكم تتفرجوا على كافر
على المنصوري
والله ما عندكم سالفه انتو ومهند الاهتمام الحقيقي يكون في شخص لهو تاريخ في النظال من اجل امه لا من اجل انسان عش حياته في غزو بنات المسلمين واحترافهم في التضليل اين العروبه راحت وين الاسلام ؛؛
لما نفكر في شخص زي هذا ونهتم بيه يعني احنا ولا شي شخص مثل هذا لا يعني لنا شي ؛؛
عجبي على ناس حبت هذا الشخص الذي دمر اسر باحالها وجعل منهم سلعه لا حول الله يا رب

الله لا اله الا هو ومحمد عبده ورسوله على افضل الصلاه والسلام ؛؛
زائرنونو
اني نحب مهند لكن الاعمار بيد الله الله يرحمه كان لخبر صح وكان اشاعة نقوله الحمد الله
لولا7
نفسي افهم البنات هتموت نفسها عليه ليه ده وحد كافر لو مات في دهيا والله يرحمه بردو ولو ما متشي ان شاء الله يموت يا جماعه خلينا في احسن في اللي البلد فيا وبلاش تفها بجد احنا شعب ملوش غير في المسلسلات والكلام الفاضي ربنا يهدي الجميع
اعلامية
الله أكبر فكروا بالله ويوم الحساب استغفر الله مهند ماهو إلا شيطان من شياطين الأرض اذكروا الله ياعالم وتذري يا أختي العفة زينة الفتاة الحقيقية مهند لاينفعك لا بالقبر ولا بالحساب
moamen0010
هههههههههههههههه حلوة اوي الحدوتة دي
لا يوجد اسم
ناس فاضيه بس اتعرف الموت اعوذ بالله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل احداث محاولة مقتل مهند سمير والمتهم مفاجئة...
صور مهند اكبر مجموعة صور الفنان التركي مهند بطل المسلسل التركي نور مسلسل العشق الممنوع صور مهند ونور
بالفيديو هل فعلا قتل الفنان التركى مهند