نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية آخر الأخبار

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012/2011

على غير عادتها تأخرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011 ، وقد ترددت بعض الأنباء عن ظهور النتيجة خلال الأسبوع القادم على الرابط الرسمي لعرض نتيجة تنسيق الشهادات والدبلومات الفنيةالتجارية والصناعية والزراعية 3 او خمس سنوات نظام الثلاث والخمس سنوات من خلال موقع بوابة الحكومة المصرية لخدمات تنسيق القبول بالكليات والمعاهد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

[http://www.tansik.egypt.gov.eg/tAppl...faultFani.aspx
تابعوا معنا هذا الموضوع وسنوافيكم بكل جديد بشأن تنسيق الدبلومات الفنية .
والله ولي التوفيق
الان نتائج الشهادات الفنية ماعدا المعاهد الفنية الصحية والتمريض حيث سيتم اعلانها لاحقا

اكتب رقم الجلوس الذي تريد الاطلاع على نتيجته وسوف نوافيك بالنتيجة فورا .

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية آخر الأخبار" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0647%u0646%u0627
ايه اللا مبالاه اللى انتو فيها دى انا بجد اتخنقت وكرهت التعليم والله العظيم الوزير دا خساره فيه انه يبقى وزير حسبى الله ونعم الوكيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ل
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكليات بكره ازاااااااي يعنى هنرووح بعد الكليه

بلييييييز اتأكد من المعلومه ازاي انا بكلمهم بيقول ان العملاء مشغولين

الخبر ده منيين علشان انا فقدت الامل خلاص
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد حرام اللي احنا في يعني الجامعات تفتح بكره واحنا معرفناش هندخل فين يرضي مين حسبي الله ونعم الوكيل
%u0627%u062D%u0647
وزير ابن مره متناكه من الاخر وكس ام اى حد
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله حراااااااااااااااام الواحد حاسس انه ملهوش قيمه ليه كده ذاكرنه وتعبنه واحنا مش اقل من حد الكليات النهارده ولسه مظهرتش حسبى الله ونعم الوكيل وان شاء الله الوزير ده يتشال
zapata
الان نتائج الشهادات الفنية ماعدا المعاهد الفنية الصحية والتمريض حيث سيتم اعلانها لاحقا

الحدود الدنيا للكليات والمعاهد الفنية لعام 2011
الحد الادنى زراعى ثلاث سنوات
الحد الادنى صناعى ثلاث سنوات
الحد الادنى صناعى خمس سنوات
الحد الادنى تجارى ثلاث سنوات
الحد الادنى تجارى خمس سنوات
الحد الادنى سياحة خمس سنوات
%u0632%u0627%u0626%u0631
مش هقول اكتر من حسبي الله ونعم الوكيل انا قسم تبريد وتكييف وجايب مجموع في النظري 85% والمجموع الكلي بالعملي 79% ظلم ظلم ظلم وان طالع مبعرفش افك جهاز تكييف حتي دة تعليم ازبل من الزبالة ولا لية اي لزمة
بس املنا في ربنا كبير كبير اوي وانشاء الله مصر تبقي قوية بشبابها الجي ولو مكنتش انا الهعمل كدة بايدي هيكون ابني او حتي ابن ابني هيحررو مصر من العلمانية دي والتخلف الاحنا في ادعي انت بس وخليك مع ربنا والحل بسيط جدا الله سبحانة وتعالي يقول (ولو ان اهل القري امنو واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والارض ) شوفو يا جماعة الحل بسيط ازاي!!!!!!!!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية بالاسم 2015 لطلاب الثانوية الفنية
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2015 للقبول بالجامعات و المعاهد المصرية للشهادات الفنية 3 و 5 سنوات
رابط نتيجة تنسيق المرحلة الثالثة 2014 ونتيجة تنسيق الدبلومات الفنية tansik.egypt.gov.eg
نتيجة تنسيق المرحلة الثالثة 2014