نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس

منك لله ياوزير الهم والنكد إنت انسان اصلا بااااااااااااااااااااااااااااااااارد ومستفز ومفيش عند اهلك احساس بجد جاتك نيله فيك وفى اللى عينك وزير

احنا الدفعة الوحيدة على مستوى مصر اللى اتظلمت وطلع روحها بداية من الإبتدائى لما طبقوا علينا سنة 5 لوحدها و 6 لوحدها

جبت مجموع عالى فى الإعدادى وناس كتير قالولى ادخل ثانوى عام وانا قولت لأ بلاش هدخل فنى واجتهد فيه علشان حالتى مش ميسره دخلت واجتهدت وجبت مجموع عالى قدمت فى التنسيق من اول يوم يفتح فيه التنسيق قولت كلها بالكتير اسبوع والتنسيق يظهر كل يوم ادخل موقع الزفت التنسيق الاقى نتيجة البشوات بتوع الثانوى العام هيا اللى موجودة وكل يوم ادخل الاقيها موجودة ابص على نتيجتنا يقولك انتظروا بقالهم اسبوعين بيقولوا انتظروا مش عارف هننتظهر لحد امته الدراسة بكرة ومحدش عارف داخل ايه وهيتنيل ايه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

منكم لله ظلموتنا وضيعتوا مستقبلنا منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله منكم لله

اقسم برب الكعبة حلال فيكم المظاهرات واى شخص يطلع يقول بطلوا مظاهرات وخلوا البلد تمشى يبقى غلطان وستين غلطان ولو انت فى نفس موقفنا ده هتحس بينا لكن هنعمل ايه احنا شعب كده كل واحد همه نفسه وبس والله العظيم لو ماظهرت النهاردة النتيجة لكون بكرة عند مكتب الوزير ومعايا اصحابى وهنخربها على دماغه وهنكسرله المكتب باللى فيه

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس" نشر بواسطة: بتاريخ:
elhawagry
وايه اخرتها ؟ دا اخرنا احنا اللى قربت
ان شاء الله نذهب جميعا االى مكتب التنسيق فى القاهره يوم الاحد1\10\2011 لمطالبة بنتائج التنسيق هو كل ده علشان احنا دبلومات
غير محسو بين على الدولة الكليات كلها هتبداء يوم الاحد الساكت عن الحق شيطان اخرس
زائر حرام الظلم
التنسيق امتة حرام عليكو مش كفايا ضحكتوا علينا وقولتو لينا كلية حقوق لشعبة القانون احنا ممكن نتظاهر امام مكتب التنسيق بس البلد مش ناقصة
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة انزل وماتسكتوش انا طالب ف كلية هندسة ومستعد انزل معاكل يلا متسيبوش حقكم
عبدالرحمن 92
يا جماعة متقلقوش التنسيق هيظهر السنة الجاية ان شاء الله
حرااااااااااااااااام
بصراااااااااااااااااااااااااااحة ربنا يقرفهم يااااااااااااااارب قرفونا فى عيشتنا منهم لله ولا عارفين رسنا من رجلينا يدخلونا اى زفت ولو مش عجبنا ندخل جامعات خاصة بلاش قرف حكومة زبااااااااااااااااااااااااالة والله طظ فى الحكومة المقرفة دى كلهم كلاب
زائر 33
يا (((((مهندسين المستقبل))))) احنا زهقنا وعود و زهقنا كلام كتير عن التنسيق لو انت خايف على حقك احنا بكره نازلين وانت لازم تكون معانا وتطالب بحقك احنا مش هنسكت تانى عن حقنا لو انت عايز تسكت يبقى متجيش تطالب بيه تانى لو حقك يهمك كلم واحد صحبك وقوله معادنا بكره الساعه 9 عند وزاره التعليم العالى وولازم نكون اول ناس تطالب بحقها لو مش عارف مكان الوزارة كلم: 0174508176 او 0195627878
المعهد الفنى الصناعى بالصحافة
osama mano
والله احنا بلد مهمله جدا وده بقا trs ومش هقول اكتر من كده وحسبي الله ونعم الوكيل
ayaa_zone2000
ياجماعه حد يرد عليه لو سمحت بعد ازنكوا التنسيق هيبان امتى والجامعات هتبدى بكرة وانا مش عارفه هيبان امتى ياريت لو سمحت حد يقولى امتى عشان انا تعبببببببت
امل محمد احمد محمد الغريب
انا اسمي : امل محمد احمد محمد الغريب
انا عاوزه اعرف انا دخلت كليه ايه عشان الكليات هتبدأ بعد بكره خلاص وبجد انا تعبت جامد
صبرت كتير
كل ما اقوله حسبى الله ونعم الوكيل
محمد ......
حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياوزير التعليم الواطى
%u0627%u062D%u0645%u062F
رقم جلوسي 958914 وعايز اعرف النتيجه
adel casper
يا جماعة بحاول الدخول علي الموقع
لكن الظاهر ان فيه مشكلة
ارجوكم حد يساعدني ودا رقم الجلوس 380948
شكرا
النورالحسينى
نتيجة تنسيق لررقم جلوس 11627 معهد فنى تجارى ورقم الكود 5069027
%u0632%u0627%u0626%u0631
عاوزه اعرف نتيجتى رقم الجلوس 911805
زائرمنال نصر
اناوخده دبلوم فنى قسم زخرفه من سنتين ينفع اقدم فى كليه وايه هى الكليه الى تنسبنى
زائر ت
ممكن حد يعرفلى رقم بطاقه الترشيح

رقم الجلوس 316718
محمد عمر سمرى عمر
أنا جبت 86% عايز أعرف إية الكليات المفتوحة أدامى
waheedw47
74.2عاوزاه اعرف ايه الجامعه اوالمعاهد لى اقدم فيهم بس يرد الرد سريعا
1980360
انا ابراهيم محمود اريد ان اعرف ادخل ايه رقم جلوسي 158889
خلود جمال على احمد
محافظه الشرقيه مدرسه الثانويه الصناعيه بههيا بنات انا عاوز اعرف نتيجة التنسيق ورقم جلوسى 597129
فاطمة محمود يوسف
عايزة اعرف الحد الادنى للقبول بالكليات والمعاهد ومجموعى هو 391
رد زائرمحمد خميس حجازى
ده رقم جلوسى 652264 وعاوز اعرف التنسيق انا جايب 80 فى الميه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2015 للقبول بالجامعات و المعاهد المصرية للشهادات الفنية 3 و 5 سنوات
نتيجة تنسيق المرحلة الثالثة 2014
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 لحظة بلحظة وبرقم الجلوس
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 , لحظة بلحظة برقم الجلوس