نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بيان رقم 1 لاتحاد طلبة المعاهد و الدبلومات الفنية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو من جميع الطلاب المشاركة معانا اسم الجروب المنظم علي الفيس بوك :

طلبة الدبلومات بيقولو مش هنسيب حقنا تاني

المقال "بيان رقم 1 لاتحاد طلبة المعاهد و الدبلومات الفنية" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
صح كدة عندك حق والله رغم انى انا ضد اى مظاهرة علشان محدش يقول اننى عايزين نخرب مصر لكن كدة مستقبلنا هايضيع من التعليم وكمان حقنا .... بس الرجاء من الجميع اذا طلعنا فى هذه المظاهرة تكون سلمية سلمية ويجب ان نجعل هذه المظاهرة لا تضرر باى شئ ولا نوقف المرور .... صح كدة.. وخير الختام ذكر( النبى صلى الله وعليه وسلم)
xman492
صح كدة عندك حق والله رغم انى انا ضد اى مظاهرة علشان محدش يقول اننى عايزين نخرب مصر لكن كدة مستقبلنا هايضيع من التعليم وكمان حقنا .... بس الرجاء من الجميع اذا طلعنا فى هذه المظاهرة تكون سلمية سلمية ويجب ان نجعل هذه المظاهرة لا تضرر باى شئ ولا نوقف المرور .... صح كدة.. وخير الختام ذكر( النبى صلى الله وعليه وسلم)
باذن الله المظاهرة هتكون سلمية و المظاهرة لمطالبة بابسط حقوقنا وهي ظهور نتيجة التنسيق فاضل ااقل من 14 يوم علي دخول الكليات هنلحق امتي نقدم في الكلية الاوراق ولو لقدر الله روحنا اي محافظة تانية غير محافطتني هنلحق امتي نحجز مكان لسكان احنا كدا هنبقا تحت الامر الواقع ولو ملحقناش نعمل حااجة هنضيع نلحق شوية لاني خلاص الوقت بيروح و ربنا يستر و ياريت اللي عرف يبلغ اصحابه
طالب محروق دمه
مش هقول غير حاجه واحده حسبنا الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد ده قرار كويس واستمرو عليه ربنااااااااااااااا معانا يارب لان بجد الواحد خالص مش قادر هما ايه مش معتبرنا بشر حسبي الله ونعم الوكيل والله في عقول في الصنايع احسن من عقول اللي في الثانوي عام بس هانعمل ايع نصبنا بس بجد انا لو من القاهرة كنت جيت معاكم واستمر علي ذلك وربنا معانا يارب الصببببببر يارب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
المعاهد والكليات التي تقبل طلبة الدبلومات الفنية الصناعية
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2015 للقبول بالجامعات و المعاهد المصرية للشهادات الفنية 3 و 5 سنوات
نتيجة الدبلومات الفنية : التجارية - الصناعية - الزراعية - أخبار وموعد ظهور نتائج الدبلومات الفنية ثلاث وخمس سنوات
جدول ومواعيد امتحان القدرات للمتقدمين للتنسيق من طلبة الدبلومات و المعاهد الفنية 2009