نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بخصوص تأخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012

ياريت ياشباب اللي يشوف نتيجة التنسيق ظهرت دا لو ظهرت ان شاء الله يعني ينزل الموقع الرابط بتع نتيجة التنسيق هنا ويارب يكون اخر صبرنا دا خير

المقال "بخصوص تأخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمدmeto
تنسيق الدبلومات هيبان امتى ياريت حد يتصل ويقولى01512512855
العـــ الأسف ـــاشق
يا جماعة إيه خلاص كده حنستسلم وننتظر النتيجة بتاعتنا والروتين الرخم بتاعهم ده ....................حد يقولى وانا عاوز اعرف نتيجى وتم حذف 44 الف طلب تقديم بسبب ان مجموعهم مجبش الكليات الى مقدمين فيها

حد يرد علينا يا جماعة يإما ننزل تانى يوم الأحد القادم ونشوف بقه حنتجمع فين يوم 25 ديسمبر نشوف بقى علشان إحنا مش أقل من طلاب الثانوية العامة ضحينا بسنتين من عمرنا علشان نتعامل المعاملة الزبالة دى نفسى أعرف السبب إيه
ريمو شقاوة
بجد هم ظلمونا كتير اوووووووووووووووى كدة حرام علبيهم حتى اللى جايب 69.9 ملهوش غير معاهد خاصة لية كدة بالذمة دة مش يبقى ظلم وقولنا مش مشكلة معهد خاص وخلاص لاكان كمان ياخروا نتيجة التنسيق دة يبقى اسمة تعدى على الاخرين وظلم اوووووووووى
جهاد محمد مصطفى
بصراحة أنا موافقة على كل أقتراحات كل الزملاء لابد من أتخاذ موقف ضد المهزلة والتفرقة بين التعليم العام الثانوى والتعليم الفنى بكل تخصصاتة لانى كنت أظن الاوضاع بعدثورة 25يناير هتتغير ولكن تغيرت من سىء لاأسوء وبعدين يقول السادة وزراء التعليم تطوير التغليم الفنى لانه عصب الحياة الأقتصادية ( صناعة - تجارة - زراعة ) وفعلا تم التطوير هذا العام بالشكل التالى:-
1- عدم طبع معظم الكتب الدراسية لطلاب الدبلومات الصف الثالث وعدم وجود كتب خارجية لطلاب الدبلومات مش مهم!!!!! ماالوزارة بطور !!! 2- عدم السماح للمدرسين السماح للطلاب بتصوير مذكرات المنهج الا في الشهر الأخير ما بطور!!!!!
3 - تأخير نتيجة التنسيق حتى تاريخة الى أن يتم شغل معظم الأماكن من طلبة أخواننا طلبة المرحلة الثالثة والدور الثانى كمان يعنى بتوع 50% وملاحق ويمتحنوا وتظهر النتيجه والتنسيق وتقليل الأغتراب ولايظهر تنسيق الدبلومات !!!! معلش هذا هو التطوير الجديد بغد الثورة ( حرية - ديمقراطية- وكمانةالمهم اللى حففنه الوزارة العدالة الأجتماعية !!!بين الفنية والثانوية
وتحياتى للسيد الوزير ماقبل وبعد الثورة د/ أحمد جمال الدين الذى أكمل منظومةالتطوير وأخر نتيجة التنسيق حتى أنفض المولد بتاع الثانوية العامة وأخر ليلة فى المسرحية الهزلية أقصد تنسيق 50% والملاحق !!!! شكرا - شكرا للتطوير
زائرمصطفي
واللة كدا حرىم اعتبروهم بنادمين
دبلوم فنى
بجد كدة حرام بالى شهر ونصف كاتب الرغبات ومظهرتش النتية بجد حرررررررررررررام اوووووووووووووى نفسى اعر ف انا ابلا ت في اة تعبت بجدوانا معاكوط
ِAYA
فعلا والله اا كرهت التعليم وبالاخص كرهت الثانوي العامه دا حتي انا كرهت اختي والله عشان كانت في الثانويه وانا جايبه اكتر منها 89 % وجالها كليتها وانا لسه مستنيه حسبي الله ونعم الوكيل فيهم ربنا يخلص منهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام انتوا مش بتفهموا احنا اعصابنا تعبت تعبنا نخفا نموت بقا والا ايه صحابنا بتوع الثانويه ومستواهم اقل من مستوانا ويقابلونا يترسموا علينا دا مستوياتهم زباله وداخلين حكومى اما نشوف هتودونا فين ياعالم والله هتودونا جهنم بالبرود اللى انتوا فيه ده انتو مش حاسين بتعب اعصابنا احنا مش بنى ادمين زيهم
ykr
موقع ظهور نتيجة التنسيق وزارة التعليم العالى بوابة الحكومة المصرية
عبده مشمش
والله حرام كده ممكن حد يتصل بيا ويقولى النتيجه امتى 0118207845
lo lo
انا زهقت جدآ التنسيق هيبان امتى
%u0632%u0627%u0626%u0631
من الواضح انهم مش لقين حاجه تسليهم فقررو انهم يتسلو علينا

حسبى الله ونعم الوكيل
زائر ا
واللهى داحرام التخير ده احنا مش بنى ادمين بردو ولا ايه
احمد حسن عرفة قنا
انا احمد حسن عرفة دبلوم تجارة 3 سنوات مجموعى 80% انا كنت مشارك فى الثورة والله العظيم احنا لو رجالة بجد نعمل مظاهرات ونقلبها لميونيا احنا لينا حقوق ورمينا كدة انا من قنا لو عاوزينى اجلكم فى اى مكان هاجى ونعمل مظاهرات وناخد حقوقنا بس يريت نبقا عدد كبير مش نروح ومحدش يحث بينا حرام كدة والله العظيم دة اسمة ظلم لما انتو مش مهتمين بلدبلومات الفنية طيب ماتلغوها احسن من كدة حسبنا الله ونعمة الوكيل
anosah2
رقم جلوسى 31405 تجارة 3 سنوات
بجد حرام التنسيق اتاخر كتير جدا جدا جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
مش كفاية انهم هيدخلوكو كلية ولا معهد كمان مش عاجب صحيح (عامل عصبة ومالبيش ----------)
مغترب
يا جماعة فعلا احنا مش لازم نسكت الكليات تقريبا استكفت ومش هنلاقي مكان لينا لازم نتحد مع بعض علشان يعرفوا ان لسة في ناس حقها ضايع
زائر..
اضراب عام فى مصر كلها
يا جماعة كدا مش ينفع خالص احنا مظلوميـــــــــــن والله ونفسيتنا بتتعب جدا جدا دا اللى بيجيب 50%فى الثانوية احسن مننا واحنا بنذاكر وبنتعب وموادنا اكتر منهم بكتير حسبى الله ونعم الوكيل........لازم نعمل حاجه
عايزين نعمل كلنا اضراب مش نروح المدرسة خالص لحد ما يوافقوا على كل مطالبنا واهمها اننا نتساوى بالثانوية العامه مين معايا انا صفحتى ع الفيس/ashihataa اكيد اكيد لازم نعمل حاجه قبل السنة دى ما تعدى ونندم...............
مروة علي مسعود
ممكن اعرف النتيجة بتعتيانا مش عرفة اجبة وانا في المعهد الفني الصحي في الفرقة الثانية شعبة طواري ورعاية حرجة
ضياء ابراهيم
متى تظهر نتيجة تنسيق الدبلومات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية بالاسم 2015 لطلاب الثانوية الفنية
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2017
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 , ضع رقم جلوسك
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012