نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بخصوص تأخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

يا شباب مينفعشي نسكت اكتر من كدا ( الساكت عن الحق شيطانا اخرس )
يا ريت ناخد موقف و بلاش سلبيا و سكوت اكتر من كدا احنا مش اقل الناس
حرام بجد مفيش اي مبرر او عقل يقول مع احترام الكامل لكل طلاب الدور التاني جميع المراحل
اني نتيجة تنسيق الدور التاني و المرحلة التالتة ثانوي عام تفتح و تظهر النتيجة و يفتحوا لهم
تقليل الاغتراب و التحويل كل ده في خلال اسبوع واحنا للاسف بقالنا اكتر من شهر
حتي الدور الاول لحد دلوقتي لسه مظهرش بالعقل كليات --- معاهد ايه اللي هتكون فاضية بعد
كل دا احنا كدا اكترنا هيكون لقدر الله استنفذ رغباته و احنا لا دور تاني و لا حاجة حرام ان احنا
نتعب و نذاكر و نجيب مجموع بعدين نتسوح بالطريقة دي يا ريت كل طلاب الدبلومات
يشاركونا عشان نوصل صوتنا لهم ونبين لهم اني احناا موجودين ولينا حقوق ضايعة من زمان احنا
مش ااقل من اي حد المفروض يحسوا بين لاني كدا كتيييييير و حرام
يا ريت يا شباب نتجمع كلنا في الجروب دا ناوين نعمل مظاهرات قدام مبني وزارة التعليم العالي

ابحثوا عنه علي الفيس هو اسمه : طلبة الدبلومات بيقولو مش هنسيب حقنا تاني

يا ريت كلنا نشارك ونتواصل مع بعض

المقال "بخصوص تأخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0647%u0634%u0627%u0645
والله عندك حق انا كمان قلقان جدا على نتيحة التنسيق ومش عارف لى هى لسة مظهرتش... فعلا والله حرام كدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا معااكم والله فعلا مش حنلاقى كليات فيها اماكن فاضية

وانا جايبة مجموع عااااالى 89.3 يعنى من حقى ادخل كلية محترمة

وخلاص الدراسة حتبدأ ف لازم نعرف احنا فييييييييييين ف اى كلية ؟؟
جودى تامر
انا اضم صوتى لحضرتك وفعلا انا احس بالظلم والقهر

انا بحس ان الدبلومات ملهش لازمة فى المجتمع وده حرام لاننا تعابنا وذاكرنا واجتهدنا ومش اخدنا حقنا

مثل الثانوى العام انا عوزة اعرف بيتميز عننا باية طلاب الثانوى العام

بجد كدة حرام نتيجة تنسيق شهر ونص كتير جداااا انا فقدت الامل انى ادخل كلية ولامعهد

حسبى الله ونعمة
%u0647%u0634%u0627%u0645
والله عندك حق انا مش عارف لى التنسيق اتاخر كدة ولى المعاملة دة معانا هو احنا مش طلبة ولا كنا بنتدرس فى الشارع والله انا على اعصابى وخايفى يقولو مفيش تكملة دراسة للدبلومات السنة دى كدة هانتحر انا على طول... ياجماعة لازم كلنا نتحرك احنا طلبة... احنا طلبة... ومتعلمين فى مدارس ... شكرا على المنتدى الرائع
%u0646%u0648%u0631
بجد حررررررررررررام نتيجه التنسيق هتظهر امتى الموقع لحد تلويدى يقول استكمال التنسيق لحد السنه الجايه حررررررررررررررام الواحد اخنق بجد
%u0647%u0628%u0647
حراااااااااااااااااااااااااااام الواحد صبره نفذ يدونا معاد محدد لظهور النتيجه بس
%u0632%u0627%u0626%u0631
المفروض بتوع التنيسق يخلصو بقا اتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــوا اللة فينا
جوليا الغبارى
يا جماعة كدة مش هينفع لازم نعمل حاجة كل واحد يقول المفروض نعمل ايه؟ وان شاء الله هنلاقى الحل ربنا معانا
%u0632%u0627%u0626%u0631
هيا مصر باظت من شويه مصر مبظتش الا بسبب التفرقات فى الطبقه بين الغنى والفقير المتعلم والجاهل التعليم العالى والمتوسط الله يخربيتهم حتى الثوره ضيعو حقها يخربيت ده زمن
%u0639%u0645%u0627%u062F
والله ده حرااااام وانا معاكم ياشباب
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا الفكره ممتازه لازم نوضح ليهم ان احنا لينا حق زى اى طلاب و من نسبه للتأخير فا انا من كتر ما منظرها بقيت فاقد الامل ان هى تبان
xman492
يا شباب فيه مظاهرة يوم الاتنين الجاي 19-9-2011 الساعة 10 صباحا امام مبني وزارة التعليم العالي يا ريت كل طلاب الدبلومات الفنية و المعاهد يشاركوا معانا طلابتنا
- المطالبة بالمساواة مع الثانوية العامة في ظهور نتيجة التنسيق التي تاخرت كثير و اظهارها في خلال يومين كحد اقصي
- نطالب بالغاء التوزيع الجغرافي اسوة بالثانوية العامة
- زيادة نسبة قبول طلاب الدبلومات في كليات الهندسة
يا ريت اكبر عدد ممكن يشارك
%u0646%u062F%u0649
انا والله تعبت بس هعمل ايه ماباليد حيله هدوا نفسكو عشان احنا كده هنموت نفسنا قبل ماالتنسيق يظهر
محمد محمود حافظ
طبعا كلنا معاكم والى عاوز ينضم لينا فى الصفحة الخاصة بكل طلاب الدبلومات الفنية 2011 ومن خلال الصفحة هنقوم بعمل مظاهرة .... للمزيد من التفاصيل زورو الصفحة على الرابط التالى
[طلبه الدبلومات بيقولو مش هنسيب حقنا تانى
aalshkry
والله الواحد زهق ومش عارف يعمل ايه ومش عارف حتى يكلم مين علشان يعرف حاجه
محمد مصطفى محمد كله
ياعم هتوصل صوتك لمين مين هيسمعك حسيى الله ونعم الوكيل فيهم
star sky
عندوكوا حق مش كفاية اللى حصل واحنا بناخدوا الكارت والمهزلة اللى كانت هناك كمان لما قدمنا مكنش فى كليات وكلها معاهد مع انى جايبة فوق 80% وناس كتير كدا وكمان مفيش اى اهتمام ومأخرين النتيجة ومزهقينا جدا .. حبيت اتواصل على الفيس معاكم بس للاسف ملقيتش صفحة( طلبة الدبلومات بيقولو مش هنسيب حقنا تاني ) وربنا ييسر لنا الحال لان بجد احنا هخلاص زهقنا بجد
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد الوصف للتعليم هو ......................"طز"
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكلام اللى الجميع دا كله بيقوله سليم ومنطقى بس الكلام لوحده مش كفاية احنا لازم نعمل حاجة ونطالب بحقوقنا ولا كن بشكل سلمى مش بالمظاهرات ولو ينفع ان احنا تختار مجموعة من العقلاء منا نذهب للوزير ونحدث معا بشكل محترم فمن يوافقنى الرأى
دودا الاموره
انا صاحبة صفحة معا ضدد تاخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنيه بضم صوتى لصوتك وياريت يبقى فى بنا تعاون مشترك لتكوين مظاهرة الاثنين الجاى وانا هدعى للمظاهرة وانضموا لنعلى الصوت وشعارنا هو المساواه بينا وبين طال الثانوى انضموا لينا
دودا الاموره
انا ادمن صفحة معا ضدد تاخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية وانا بضم صوتى لصوتكم وياريت نبقى ايد واحدة عشان صوتنا يعلى ونبقى كلنا واخد انضموا الى صفحتنا
star sky
فعلا حسبى الله ونعم الوكيل ..كان نفسى اشارك معاكوا فى صفحتكوا بس مش لاقيه اى حاجة على الفيس خالص
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بضم صوتي لصوتكم ومش على تأخير التنسيق وبس كمان تكون نسبة القبول بالجامعات الحكومية 80%بحد ادنى على الاقل ويا ريت بجد نعمل المظاهرة دي بجد
%u0632%u0627%u0626%u0631
منهم للة واللة الواحد زهق وعتش قادر يستحمل
منايا الجنه
ياجماعه حراااااااام اوى كده لسه12 يوم والجامعات تبدء ومفيش اخبار عن تنسيقنا وكمان ممكن منلقيش اساسا اماكن فاضله فى الكليات احنا تعبنا طول السنه وذاكرنا وعملنا اللى علينا واحنا مش اقل من حد وعاوزين يكون فى مساواه بين جميع الطلاب ونعمل ايه بجد والله ربنا مش هيبارك لهم وحسبى الله ونعم الوكيل وملناش غير ربنا نشكيلوا
%u0632%u0627%u0626%u0631
هى جمله واحده ربنا يهلك الظالمين يخرب بيت ابو التعليم علشان خاطرهم انا فقدت الامل وزهقت من التعليم والتفرقه يعنى نبقى اوائل الاعداديه ويعملوا فينا كده علشان دخلنا فنى طيب فتحوها ليه وهى ملهاش قيمه عندهم حسبى الله ونعمه الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا عندكم حق وحتى كل ما الواحد يسال فى مكتب التنسيق يقولوا منعرفش حاجة
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد فعلا حرام كدة كتير اووووووووووى واحنا خلاص تعبنا حسبى الله ونعم الوكيل فيهم
elomda farag
ياريت ياجماعة ان شاء الله بعد ظهور نتيجة التنسيق دا لو ظهرت اصلأ اللي يعرف فين موقع النتيجة ينزلو هنا علي المنتدا دا وربنا يسهل المهم ياااااريت بعد الصبر دا يكون خير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية بالاسم 2015 لطلاب الثانوية الفنية
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2017
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 , ضع رقم جلوسك
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012