نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المكالمة التى تفضح احمد الشحات الذي ادعى انه انزل العلم الاسرائيلي ورفع علم مصر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد كشف البطل الحقيقي الذي انزل علم اسرائيل من على السفارة الاسرائيلية بالقاهرة مصطفى كامل ومطالبته في فيديو
ان تتم مناظرة بينه وبين احمد الشحات مدعي البطولية والذي اكد ان هدا الاخير قام بتهديده كي لايظهر للقنوات التلفزيونية ووسائل الاعلام ظهرت مكالمة هاتفية بين الشحات وبين احمد حمدي صحفي ومحرر ببوابة الوفد الالكترونية
تؤكد اقاويل مصطفى وتفضح ادعاءات احمد الشحات وافتراءاته بانه من انزل العلم الاسرائيلي
علما ان الاعلام الاسرائيل صرح بان اسرائيل تنوي رفع دعوى على مصر بسبب انزال العلم الاسرائيلي من على السفارة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد فيديو تسجيل المكالمة

المقال "المكالمة التى تفضح احمد الشحات الذي ادعى انه انزل العلم الاسرائيلي ورفع علم مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
هنعد نتخانق على مين نزل العلم يلعن ابو الهيافة والتفاهة الى بقت فينا والله بلد عايزة الحرق
غرام ندى
هى مشكله يعنى عبر سينا

المهم انه نزل

وبعدين اخدنا حقنا يعنى بالعلم

ربنا يهدينا وينصرنا على المهم
جدة مصرية
هنعد نتخانق على مين نزل العلم يلعن ابو الهيافة والتفاهة الى بقت فينا والله بلد عايزة الحرق
ههههههههههههههههههههههههههه

عادى زائرنا المحترم ولسه حا تسمع كلام كتير بالمرئيات واتعود على كده

شكرا أميرة الورد
منير الخطير
ولا واحد فيهم اللى نزل العلم
انا جوز زهرة الحقيقى
اها اها اها اها اهاااااااااااااا
sicooo20
ربنا يهدي الجميع ... بقي يعني خلصنا كل حاجه و بنتخانق علي العلم !!
ahmedalmasry

عن أبي العَبَّاس عَبْدِ اللهِ بنِ عَبْاسٍ رَضي اللهُ عنهما قال: كُنْتُ خَلْفَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم يًوْماً، فقال: " يا غُلامُ، إنِّي أُعَلِّمُكَ كلِماتٍ: احْفَظِ اللهَ يَحْفَك، احْفَظِ اللهَ تَجِدْهُ تُجاهَك، إذا سأَلْتَ فاسْأَلِ اللهَ، وإذا اسْتَعنْتَ فاسْتَعِنْ باللهِ، واعْلَمْ أنَّ الأُمَّة لَو اجْتَمَعَتْ على أَنْ يَنْفَعُـوكَ بِشَيءٍ لَمْ يَنْفَعُوكَ إلا بِشَيْءٍ قدْ كَتَبَهُ اللهُ لَكَ، وإن اجْتَمَعُوا على أن يَضُرَّوكَ بِشيءٍ لَمْ يَضُروكَ إلا بِشَيء قد كَتَبهُ اللهُ عَلَيْكَ، رُفِعَتِ الأقْلامُ وَجَفَّتِ الصُّحُفُ". رواه الترمذي وقال:حديث حسن صحيحٌ .

وفي رواية غير الترمذي [رواية الإمام أحمد ]: "احْفَظِ الله تَجِدْهُ أَمَامَكَ، تَعَرَّفْ إلى اللهِ في الرَّخاء يَعْرِفْكَ فـي الشِّدةِ، واعْلَمْ أَنَّ مَا أَخْطأَكَ لَمْ يَكُنْ لِيُصِيبَكَ، ومَا أَصابَكَ لَمْ يَكُنْ لِيُخْطِئَكَ، واعْلَمْ أَنَّ النَّصْرَ مع الصَّبْرِ، وأنَّ الْفَرَجَ مَعَ الْكَرْبِ، وأنَّ معَ الْعُسْرِ يُسْراً ".

استاذ مصطفى كامل

فأسمك على اسم الزعيم مصطفى كامل

لا تحزن فأذا اخذ احمد الشحات حقق فسأنتزعه منك لاعطيك حقق

و اعلم انك لك الخير كل الخير

و اذا اخذ حقق احمد الشحات من اعلام و شهره و شغل و تكريم من المحافظ

فأعلم تماما ان حقق لا يضيع فسيكون لك شأن كبير جدا و منزله كبيرة

فستأخذ اكثر من احمد الشحات بكثير

وحق من رفع السماوات بات عمد سأخذ حقق

و ارجوا من من يعرف استاذ مصطفى كامل

ان يراسلنى على الخاص

و يرسل لى رقم تليفونه

لانه له مفاجأه كبيره جدا

و لن ادع حقق يضيع سأفضحك احمد شحات بما فعلت

فانا اعرف الحقيقه من ساعة لما صعد استاذ مصطفى كامل و انتزع العلم الاسرائيلى

و رفع العلم المصرى

و عندى دليل اخر غير كل هذه الادله

لن ابوح به الان

فأرجوا التفاعل معى اذا عثر اى احد على تليفون

استاذ مصطفى كامل

و انا بنفسى سأبحث عنه فى كل مكان

اعلم استاذ مصطفى كامل لن يضيع حقق ابدا

elmadb
بصوا يا جمااعه انا هقول الصراحه انا اللي نزلت العلم!!
ابوسيف 2011
رايى من الاول ان الضجة الاعلامية والاهتمام الزائد بموضوع تنزيل العلم هو تفاهة اعلامية خصوصا وان فى بلدنا نفوس غشيمة فممكن نلاقى ناس تحب تقلد باساليب اخرى خطيرة وغشيمة وده حصل بالفعل وفاكرين ان الناس هتعتبرهم ابطال وتصفق لهم وتكرمهم (استرها يا رب واحفظ مصر وشعب مصر)
mohamed zezo
لا ده ولا ده اللى نزل العلم ،،
انا اللى نزلت العــلم هههههههههههههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا حول ولا قوة الا بالله
كل الاحاديث زالحلفات دة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
اجمد نكته فى رمضان يا رب اهدى
%u0632%u0627%u0626%u0631
الصوت مش صوت احمد الشحات .... التسجيل مزيف و عيب عليك يا وفد تقع في المطب ده
Ana Kada
خبر عاجل : اكد عدت شواهد بأن من انزل العالم الاسرائيلي هو فتاة يدعو من العمر 16 سنه الاسم (اسلام فضل) هههههه
زهير ابراهيم
ليك حق والله
ertuio
سؤال للوفد
ايه الدليل ان ده صوت احمد الشحات؟
محمد بولا
اللى نزل العلم انابقى هقولكم مين بس اصبرو عليا لمااحضر الجن القرمزى علشان يعرفلنا من فى الـــ 86 مليون الى نزل العلم.
%u0632%u0627%u0626%u0631
سرقوا الصندوق يا محمد لكن مفتاحه معايا...............الله يهديكوا السفاره موجوده
اسلام محمود رجب حسين
اكلام الراجل ده صح ايه الى يدل ان الصوت ده صوت احمد الشحات
سمرونه
البارحه في قناة المحور المذيع الورواري هاتف "الشحات" على الهواء وطلب منه الحضور لـ يتواجه مع مصطفى كامل والسيده التي ادخلته شقته , ولكن " الشحات " رفض الحضور وقال هم انتم تعالوا عندي في ديرته "الشرقيه" اذا مانيب غلطانه ,,
والليله سيحاول الورواري استكمال هذا الموضوع في حلقة الليله ان استجاب "الشحات" وحضر ّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!
%u0632%u0627%u0626%u0631
تحريرالقدس اهم من تنزيل العلم
nabilamedhat
لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
لماذا كل هذه الضجه
الاهم بلدنا والاهم سيناء
مين اللى نزل العلم مش مشكله انظروا لبلدكم اهم من العلم واهم من كل شئ
اللهم احفظ بلدنا وانصرنا على نفسنا
alknasfree
مش مهم مين اللى نزل العلم يا جماعة
المهم انو نزل
شكرا على الموضوع
maklad2010
يا جماعة .... الناس اللي كانت موجودة شهدت ان احمد الشحات ابن الشرقية هو اللي نزل العلم ...... ليه كتر الكلام بقي من الوفد ..... ودي حاجة مش مستهلة ....... الاهم اننا عرفنا نهين اسرائيل بجد .... البلد اللي الكل كان بيعملها حساب .

بجد ارفع راسك فوقك انت مصري عربي

الحقيقة ان الشعب كله هو اللي رفع علم مصر فوق السفارة وليس احمد الشحات وحده .... لان اللي حصل شعوووووور جماعي قام به فرد واحد ....
وشكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الملاحظ ان قناة الجزيرة مباشر كانت بتذيع الحدث على الهواء مباشرة ولما تم انزال العلم اعلنت الجزيرة فى نفس اللحظة ان اللى نزل العلم اسمه مصطفى كامل .. وبعدها بعشر دقائق تم تصحيح الخبر واعلنت ان أحمد الشحات هوة اللى نزل العلم .. دى واقعة .
السؤال : لماذا سكت / مصطفى كامل كل هذه الفترة ... لماذا لم يتدخل بمداخلة مع الجزيرة مباشر عندما استضافت / احمد الشحات تانى يوم نزول العلم .. وكان ساعتها واجهه عالهواء مباشرة
ولماذا دائما نبخس اى عمل نعمله .. اللى نزل العلم كل الناس اللى كانت متظاهرة أمام السفارة الإسرائيلية .. لأن لولا تواجدهم لما استطاع أيا من كان أن يفعل ما فعل من انزل العلم ....
ونداء أوجهه لأحمد الشحات .. يا ريت تكون عندك الشجاعة الأدبية أن تعلن من انزل العلم .. سواء أنت أو غيرك ..
%u0632%u0627%u0626%u0631
أنا شاكك فى أحمد الشحات لأن أنا رأيت فيديو على اليوتيوب أن مصطفى كانو الناس بيحتفلوا به وكان بيقول أنا عايز أصلى فى القدس
ولكن إذا كنا عايزين الحقيقه القاطعه راجعوا الفيديو عدة مرات هتشوفوا أن المتسلق سواء أحمد أو مصطفى الله أعلم
وهو نازل من العماره دخل فى بلكونه العماره الملاصقه لعمارة السفاره بأذن من أصحاب الشقه
فأكبر شاهد هم أصحاب الشقه هم الوحيدون الذين يعرفون شكل الرجل الذى أزال العلم
%u0632%u0627%u0626%u0631
خلاص نسينا الشهدا اللى دمهم لسه مانشفش على الارض وبنتخانق على مين اللي نزل العلم
وانا مع اخويا اللي قال "طب ما السفارة لسة موجوده"

صباح الخير يا مصر
groby
كلمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة حق

اخى العزيز مصطفى بما ان انت تقول انك انزلت العلم يبقى انت كنت موجود امام السفارة و بما ان الشحات متصور مرفوعا على الاكتاف عقب نزوله من المبنى حسب ما قيل و رأيت يبقى ايضا هو كمان كان امام السفارة يعنى انتم الاتنين كنتم اما السفارة مطالبين بطرد السفير و اخذ حق جنودنا يبقى ليه الانشقاق علشان شوية شهرة لا انا شايف انى المستفيد من المسرحية دى اتنين اسرائيل علشان شافتكم بتقطعوا فى بعد و مش مهتمين بدم اهلنا الى استشهدوا على الحدود الطرف التانى الجريدة الى نشرت دا علشان جريدة هى كمان مش خايفة على الوطن من الانشقاق و فى نفس الوقت تحقق اكبر نسبة مبيعات بعيد النظر عن انت الى نزلت العلم ولا لا لازم تستوعب فى ناس دمهم لسه مبردش على الحدود فى ناس اتقتلت برشاشات و سابو وراهم عائلات الله اعلم بحالهم فى الى ساب ابن ياتيم والى ساب ام هيتحرم من ابنه طول حياته فى ناس اضربوا اكتر من رصاصة و استشهدوا على حدود بلدك علشان فقط انها بتأدى واجبها و انت رايح تقول انا الى نزلت العلم لا لا البطل الحقيقى هو الى دموا سايل فى سينا و على الحدود البطل الحقيقى مش الى نزل العلم لازم تكون فاهم الكلام دا كويس دا مش كلامى دا كلام ملايين المصريين من جرانك و اصحابك و اخواتك الى نزل العلم مجرد مواطن محب لواطنه و انا شايف ان لحظة وجودك امام السفارة و وجود الشحات ايضا امام السفارة هو اكبر حب منكم لمصر و اقل واجب ممكن تأدوا لحق الشهداء بلاش بقى انشقاق شبعنا من وجهة نظرى ان جه الوقت لكى نتوحد .............................

ارجو ان اكون وفقت فى كلمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة الحق
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد بجد ربنا يشفـــــــي .. بقينا نتخانق على البطولة؟؟؟ ..بيقولك اعمل الخير وارميه في البحر مش اتباهى بيه .. بعدين مين مصطفى كامل دا ان شاء الله ،، هو اي حاجة في اي حتة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : مصطفى كامل يثبت بالادلة انه هو الشاب الحقيقى الذى انزل العلم من فوق السفارة و ليس الشحات
بالفيديو : من انزل العلم من السفارة الاسرائيلية ليس احمد الشحات
بالفيديو:البطل الحقيقي الذي انزل العلم الاسرائيلي