نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندى مشكلة فى الفيس بوك أرجوا المساعدة

السلام عليكم
انا عندى مشكلة قى الفيس بوك وهى إنى عندما كنت أضع لينك أو موضوع و أعملة شير أو مشاركة كان بيظهر عند كل أصدقائى لاكن منذ أسبوع توقفت هذة الخاصية و لم يصل لأصدقائى أى شئ أنشرة مع العلم إنى أستقبل رسائلهم عادى فبرجاء المساعدة

المقال "عندى مشكلة فى الفيس بوك أرجوا المساعدة" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو مدونة يبقا ده السبب لن الفيس بيعمل حرب على جوجل
samerezz
الفيس بوك بيديك عدد محدود من الشير كل يوم وبعد كدة بيعتبرك سبام وبتعلن عن منتج او موقعك وبيعملك بلوك حاول تخفف الشير اللى انتا بتعمله
%u0632%u0627%u0626%u0631
عندي مشكلة فى الفيس بوك عند الدخول عندما ادخل تكون الصفحة بيضاء
%u0632%u0627%u0626%u0631
تمّ إقفال حسابك مؤقتاً لأسباب تتعلق بالأمان
للتحقق من أنك مالك هذا الحساب، يرجى تحديد هوية الأشخاص الذين تمت الإشارة إليهم في الصور . إذا لم تكن متأكداً من سؤال ما، يرجى على "تخطي".

مش عارف أدخل على حسابي في الفيس بوك

كل ما اجي ادخل على الفيس بوك وادخل بينات الدخول يكتب لي انه لازم توثيق يأما انه يبعت لي كود على الموبيل يأما اتعرف على صور الناس اللي عندي واعرف هي بتاعة مين طييب الصور طبعاً في ناس بتحط صور مواقف او صور فنانين مثلاً وانا معرفش دي بتاعة مين فيهم الحل ايه في طريقة ارجع بيها الأكونت ؟

المشكله انا مش عارف الصور كلها بتاعة مين
heemhamoo
تمّ إقفال حسابك مؤقتاً لأسباب تتعلق بالأمان
للتحقق من أنك مالك هذا الحساب، يرجى تحديد هوية الأشخاص الذين تمت الإشارة إليهم في الصور . إذا لم تكن متأكداً من سؤال ما، يرجى على "تخطي".

مش عارف أدخل على حسابي في الفيس بوك

كل ما اجي ادخل على الفيس بوك وادخل بينات الدخول يكتب لي انه لازم توثيق يأما انه يبعت لي كود على الموبيل يأما اتعرف على صور الناس اللي عندي واعرف هي بتاعة مين طييب الصور طبعاً في ناس بتحط صور مواقف او صور فنانين مثلاً وانا معرفش دي بتاعة مين فيهم الحل ايه في طريقة ارجع بيها الأكونت ؟

المشكله انا مش عارف الصور كلها بتاعة مين

جرب تأكيد الهوية عن طريق تاريخ ميلادك
%u0627%u0627%u0627
عندي مشكلة كل مرة احاول الدخول للفيسبوك يطلع صفحة فارغه وش السبب رغم ان البريد الاكتروني والرقم السري صحيحة
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عندى مشكلة فى الفيس بوك
وهى انى فى الالعاب كل لما اجى ابعت هدايا يظهرلى الصفحة اللى اكتب فيها الاسماء بس مش بتظهر تحت ولما على ارسال بيظهر حاجة كده زى مستطيل وجواه علامة بتفضل تحمل ومش بيوصل اى هدايا او بقدر اضيف جيران
بليييييييييز حد يساعدنى
blanda
سلام عليكم مشكلتي هي عندما اريد التحدث مع شخس لا يعطيني اين اكتب لدا اريد ان تساعدوني من فضلكة وشكرا مع تحياتي
posy mrmr
انا عندي مشكله كل ماعمل صفح يقولي سنبعت رمز امان عالي الموبيل ومبيبعتش حاجه ومش عرفه افتح الصفح الزاي ممكن حد يجاوبني
s@ra
مشكلة غريبة اوووووووووووووووووووووووووى
هند ابو عوالى
ارجو مساعدتى فى التواصل مع صفحة الفيس والدردشه ايضا بسرعه من فضلكم
midokeeper
بارك الله فيكم و شكرا للمساعده و الحمدلله المشكلة تم حلها
%u0632%u0627%u0626%u0631
كيف يمكنني أن أمسح صورة قبيحة في الفاسبوك بتاتا دون أن أعرف كلمة سر المستخدم
heba loka
مشكلتى انى باعت طلبات صداقة كتير وتم حظر الفيس كام يوم ولما رجع تانى مش عارفة اعمل اى تعليق ولا اعجاب وبيقولى ان الموضوع دة محظور والاهم ان لعبة المزرعة السعيدة كل ما اعمل حاجة مش تقبلها يعنى برضة مش شغالة معايا الحل اية
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا كل مادخل علي الفيس يقولي تأكيد عنوان البريد الالكتروني ايه المشكلة
%u0632%u0627%u0626%u0631
الدردشة افلين من غيرمعملها
%u0632%u0627%u0626%u0631
عندي مشكلة اشتريت لاب توب جديدكل مااسجل الدخول للفيس يكتب كلمة السر غير صحيحة وما عماقدر اوصل للحساب ساعدوني من اسبوع مافتحت الايميل شو الحل
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا لما ادخل على الفيس تسجيل الدخول بيقى عادة وبعدة كدة بيجى صفحة فيها اختيارات فيس بوك والاشعارات والدردشه بس لما ادوس عليهم مش بيفتحو
%u0632%u0627%u0626%u0631
عندى مشكلة فى الدخول على الفيس بوك . كل ما ادخل يعطينى رسالة ان هناك خطا بسبب معامل الامان
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا استطيع الدخول الى الفايسبوك و هذا ما يقال لى عندما احاول الدخول و اتبعت كل الخطوات لكن لا نتيجة ساعدونى هذه الكتابة التى تضهر لى عندما احاول الدخول................Quelqu’un a peut-être eu accès à votre compte

Pour sécuriser votre compte, vous devrez répondre à quelques questions et changer votre mot de passe.

Pour votre sécurité, personne ne peut vous voir sur Facebook tant que vous n’avez pas terminé
%u0645%u0646%u0627%u0631
انا لما ادخل على الفيس تسجيل الدخول بيقى عادة وبعدة كدة بيجى صفحة فيها اختيارات فيس بوك والاشعارات والرسائل بس لما ادوس عليهم مش بيفتحو
انا كل مافتح الفيس يأتيني صفحه بيضه ارجوكم اريد حل
AMINA JENTILLE
عندما اراسل اصدقائي برسالة فانني لا اتمكن من ذلك و يخرج مثلث اصفر بداخله علامة تعجب
%u0632%u0627%u0626%u0631
ارجو المساعدة انا قمت بانشاء حساب جدي على الفيس بوك بعدين بيطلع يرجى التحققمن هويتك بدو رقم الهاتف بس مايصلني شي انا من سوريا شو الحل
%u0632%u0627%u0626%u0631
عند التسجيل في الفيس لا يتم التسجيل
%u062A%u0646%u0646
عنم افتح الفس بوك تسجيل الدخول الصفحة بيضاء
مشكله
عندما افتح الفس بوك تسجيل الدخول تجيني الصفحة بيضاء
%u0632%u0627%u0626%u0631
مشكلتلي لااعرف الصور في الاختبار الامني هل يوجد طريقه اخرى لاستعاده صفحتي
%u0632%u0627%u0626%u0631
الفيس بدو توثيق وما في طريقة الا التغرف ع الاصدقاء وما تزبط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه