نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شيكابالا يشترط شرطين للاستمرار فى الزمالك وعدم فسخ عقده

قام محمود عبد الرازق شيكابالا لاعب الزمالك بابلاغ عبد الله جورج عضو مجلس الإدارة بشرطين للاستمرار مع الزمالك وعدم فسخ تعاقده :
الشرط الأول هو الحصول على مقدم العقد الجديد وهو 5 ملايين و600 ألف جنيه "كاش" حيث كان جلال إبراهيم رئيس الزمالك قد وضع 3 ملايين و225 ألف جنيه في حساب اللاعب وهو ما رفضه شيكابالا.
الشرط الثاني هو رفع الغرامات التي تم فرضها عليه طوال الموسم الماضي والتي وصلت إلى 2 مليون جنيه و7500.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للمزيد................................

المقال "شيكابالا يشترط شرطين للاستمرار فى الزمالك وعدم فسخ عقده" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمدالتراس
ادفع يا زمالك لشيكابالا اللي هو عايزه لان هو اللي بيكسبكم المباريات وماتستخسروش فيه الملايين لان ح يجيب لكم مليارات
wanne
هو الحد الادنى للمرتبات 700 جنيه هنصرفه شهر 8 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i
عليم
بالتوفيق للزمالك ان شاء الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبنى الله ونعم الوكيل معدش بقى فى حاجة اسمها حد ادنى وحد اقصى
emad elsager
صحيح الزمالك ده عمره ما يكون فريق محترم طول ما الصغار بيلعبوا بيه ويفرضوا عليه شروطهم . ياجماعه ان شا الله ما خدنا الدوري ولا الكاس بس نيقي محترمين مفيش لاعب مهما كان يتحكم في النادي ويملي عليه شروطه اتمني ان تعرفوا الفرق بين الاهلي والزمالك هوه مجلس إدارة قوي لا يسمح للاعب مهما كان مستواه ان يتخطي حدوده كلاعب
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو عاوزين ناخد بطولات لازم يكون فيه مباديء اللي بيحصل ده احنا كلنا مسئولين عنه جمهور ونادي وانا عندي فكرة لازم اللاعب اول ما يدخل النادي يتصور 6 صور ابيض واسود عشان لما يجي يتكلم ويشترط نعرفه هو كان ايه والنادي وصله الي ايه وحسبي الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
منكم لله ولله الحمد فيما اعطى وفيم اخذ
%u0645%u0627%u0631%u0648
اسمعو الكلام
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبنا الله ونعم الوكيل فيكم جميعا
ما البلد فيها فلوس اهى امال ازاى تقولو حد ادنى وحد اقصى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياخى اتقى الله 5 مليون و600الف جنيه
ليييييييييييييييييييييييييييه ده حرام والله العظيم
ياجماعه سيبكو دولقتى من حكايه الماديه فى الكورة وغيرها وشوفو الشعب اللى قرب يموت من الجوع
حسبنا الله ونعم الوكيل
mooga7
حسبى الله ونعم الوكيل
Mohamed Mohsen Zidan
هل يقبل جمهور الزمالك شروط البيه البواب؟ وماذا كانت هى شروطه لو كان حقق لهم بطولة الدورى؟
جدة مصرية
الله يرحم عبده نصحى واللى كان بلدوزر الزمالك وكان بيجيب الجول من شوطة جامدة من السنتر وكان حارس مرمى الخصم بيتلوح ويجيله كرامب من شدة الشوطة
وعلى كده كان عبده نصحى بيروح الماتشات بالمواصلات وشنطة عادية على كتفه ولا اديداس وولا اى ماركات وكمان توفى فقير

مقصود كلامى ان لاعبين زمان كانوا فقراء ومعدمين ولكن كانوا لاعيبة على حق
مش دلوقتى كلهم مش قادرين يوصلوا لبطولة عالمية واحدة وكمان بيتأمروا

شكرا وكل سنة وانت طيب مش عارف
The Nightmare
Shika wants millions and in the same time there are alot of splendid players in thehospital .it is the circle life
محمد باشا فايد
يااخى روح فى داهيه امال لو كنت جبت بطوله كنت عملت ايه دة اى لعب فى الاشيال افضل منك
ISLAMAZ
هو الحد الادنى للمرتبات 700 جنيه هنصرفه شهر 8 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i
قصدك !!!!!!!!!!!هههههههههه!!!!!!اهىء!!!!!!!!!!!!!
%u0639%u0644%u064A
إدا كان اولاد الناي بسو هيك هذا كيف عمرو زكي إالي مش إبن النادي إيش يسوي بكره عمرو زكي كثير
smgmego
الزمالك يستحق ما يجري له لان الادارة فيه بالاهواء اليوم معك وغدا ضدك والعكس
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا اهلاوى بس عمر ما هياخذ بطولات طول مافى لاعيبة بتامر النادى
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله انا شايف ان دى قلت ادب وعالم بايظ بيكلموا فى الملايين وكانها قروش وقال اه مش عاجبه بسلامته معلهش اصل الراجل اخترع اللى محدش قدر يخترعه يا اخى بلا وكسه
%u0632%u0627%u0626%u0631
أنا زملاكاوى أعلم أن شيكابالا أحسن لاعب فى مصر الأن لكن لا يوجد لاعب فى مصر بصدق يستحق المليون جنية
الزمالك فريق جيد لن تنقصه أدارة جيدة . بدون مجاملة أفضل فريق فى مصر الأسماعيلى وأفضل أدارة الأهلى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شيكابالا يعتذر والزمالك يقبل ويربط تجديد عقده بالالتزام وعدم اثارة المشاكل