نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مرتضي منصور: سأخوض انتخابات الزمالك والرئاسة ونقابة المحامين والبرلمان

صرح المستشار مرتضي منصور رئيس نادي الزمالك السابق خلال تصريحات تلفزيونية :" أعلنها صراحة ولأول مرة أنني سأخوض انتخابات نادي الزمالك على مقعد الرئاسة وسأخوض انتخابات رئاسة الجمهورية ومجلس الشعب ونقابة المحامين خاصة بعد سقوط النظام الفاسد وفرصتي في الفوز كبيرة لأنني راجل من الشعب".

وتحدث ايضا عن قضية نادى الزمالك وأن ممدوح عباس هو السبب في تأجيل قضية النادي المتداولة في القضاء قرابة سنة كاملة، موضحا أنه المدعى عليه في هذه القضية ولا يجوز له التنازل، وأن ممدوح عباس هو من يمكنه التنازل ولكنه لا يريد ويريد استمرار الارتباك والتوتر في النادي
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للمزيد....................

المقال "مرتضي منصور: سأخوض انتخابات الزمالك والرئاسة ونقابة المحامين والبرلمان" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
كده انا تاكدت ان راجل سوبر ماركت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
Ahmed20.MMM
انتخابات رئاسة ومجلس شعب وشورى وانتخابات الزمالك والنقابة
دة فاضل ينزل انتخابات مركز شباب نادى الحبانية
ياعم روح موت ولا احسن اسكت
دة اى حد بيكلمة بيرفع علية قضية
والحكاية مش ناقصة
تسلم ياغالى على الموضوع
!XP!
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
معتش فاضل غير البلاي ستيشن ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
ولا يجى يدخل انتخبات رئيس اتحاد الطلبه هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
hamedahmed
انا خايف مرتضى منصور انه يطعن عن الانتخابات الرئاسية ماهو اصلا مولود فى محكمة
emad elsager
من حق اي واحد في مصر الترشح لمنصب رئيس الجمهوريه حتي السفهاء والمنافقين والكذابين والمرضي النفسيين وهنيئا لك يا مرتضي الترشح لمنصب رئيس الجمهورية
Dera
بصراحه انا برشحه ليرآس المساجين في طره هذا هو المكان الذي يستحقه
محمدالتراس
لن ينتخبه احد وحيكون اضحوكة للشعب المصري يالا خليه يسلينا شوية
ISLAMAZ
لن ينتخبه احد وحيكون اضحوكة للشعب المصري يالا خليه يسلينا شوية
هذا الرجل بالفعل أنا كنت مخدوع فيه, ولكن الأيام اللى فاتت أثبتت أنى كنت غلطان.
لسه من كام يوم أنا سامع ليه تصريح بيقول فيه (انه خلاص معدش هيدخل انتخابات فى نادى الزمالك, ويدعو جميع رموز النادى الكبار لمقاطعة الانتخابات و ترك الفرصة للشباب) دلوقتى يقولك أنا داخل فى فى أى انتخابات فى الكرة الأرضية, و من سنتين قالك انا مش هارفع قضايا على الزمالك حتى لو الانتخابات مزورة, و من يومها و هو مدوخ الزمالك و جماهيره فى المحاكم بجميع درجاتها, وبعد كل ده يتهم ممدوح عباس انه سبب الارتباك فى النادى بممطالته فى القضية مع ان امبارح المحامى بتاعه هو اللى طلب التأجيل عشان (محدش عرفه ميعاد الجلسة) مع ان مصر كلها كانت عارفة الميعاد و عايزة تخلص من أم القضية دى بفارغ الصبر.
يا عم مرتضى ارحمنا بقى الله يخليك وروح (اشتغل مهندس ولا افتحلك عيادة) بس المهم تبعد عننا مش نقصاك دلوقتى خالص كفاية اللى احنا فيه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت انسان بجح وهتقع ان شاء الله
امير محمد
كشكول كامل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ممكن يعمل انتخابات ليرئس الجامعة ويبقى محمد علي 2
%u0632%u0627%u0626%u0631
روووووووووووووح يا فاسد
يا عدو الحرية
غرام ندى
هههههههههههههه هو طمع فى كل حاجه امال هيسيب للشعب ايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
ارحل بعنى امشى هو انت مابتفهمشى ياحمار
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله انت راجل مسلى جدا
وشفتوا البوستر اللى عامله عشان انتخابات الرئاسه ولا تامر حسنى تحس انه عاوز قلم على وشه اللى قد القفا ده
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو لم لم يجد أي شيء يطعن عليه أكيد يمكن يطعن على نسبه
%u0632%u0627%u0626%u0631
إنت إللى بتجيبه لنفسك ودايما فاضح الدقهلاويين بسببك وأحسن مكان لك هو العباسية ومعرفشى ليه الدوله لا ترعى مرضاهم قبل الثورة وبعد الثورة ؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
افتراضى:
خبر عاجل: اعلن رئيس جمهورة مصر العربية وعضو مجلس الشعب ورئيس نادى الزمالك ونقابة المحامين والمستشار مرتضى منصور عن ترشحة لمنصب رئيس جامعة الدول العربية والافريقية والعالمية وكما اضاف مصدر مقرب منه عن ترشحة لمنصب رئيس الفيفا والكاف واعلن ترشحة لرئاسة منظمة اليونيسكو والفاو قريبا

(طبعا ده خبر غير صحيح)
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله انا خايف على اهل بيته يرفع عليهم قضية لو محدش انتخبوا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتا راجل مش ينفع تمسك النادى تانى انتا بوظات كل حاجه عاوز تمسك ال النادى تانى ليه وبعدين يا ابن المتناكه مش ليك دعوه بالزماللك يا معرص
haldever
اية رايك ترشح نفسك رئيس للامم المتحدة ومجلس الامن ورئيس امريكا القادم وفى الاخر رئيس العباسية لغاية وفاة الاجل وكل الزملكاوية يرتاحو منك قول يارب او قول امين
gehad sayed
ده اخرة يمسك رئاسه مراجيح مولد النبى
عليم
ايه ياعم الحاج طب سيب حاجه لغيرك عايزين ناكل عيش
هي البلد دي مفيهاش غيرك
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يعدى الايام دى على خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحمد لله الذي عافانا من الجنون الذي ابتلى به مرتضى منصور
ابورضوى الاسكندرانى
[SIZE="6"][COLOR="Red"]غريب امر هذا الرجل يكذب وينسى اللى بيقولاحسن الناسوا علشان طبعه كاذب
اذا قال شيئا اليوم توقع ان يفعل عكسه فى اليوم التالى
بعد الانتخابات الاخيره قالها على جميع الفضائيات انه لن يطعن على نتيجة الانتخابات ولكن هيهات الغريب انه بيصدق نفسه وبيحاول يقنع الناس انه برىء ومش غاوى مناصب ولابتاغ مشاكل مع انه بيتمتع فى جعل النادى يعيش فى مشاكل على طول
بصراحه يامرتضى اعتزل الحياه العامه واقعد فى البيت COLOR][/SIZاحسن الناس كرهتك بجد وخاصة الزملكاويهE]
mohamed BIC
والله كويس الراجل ده من حقه ان يرشح نفسه للرئاسة وللنادي والنقابة ومجلس الشعب والشورى والمجالس المحلية واتحاد العمال والفلاحين هو فاكر ايه الترشيح ده ماحدش هيصوت فيه غيره انا مش هقول حاجة غلط لحسن يرفع علي قضية عشان الراجل ده متعود دايماص ماحدش يفهم غلط لكن هرد عليه بأغنية رومانسية عشان انا عارف انه هيرشح نفسه لمنصب ملك الرومانسية بالمحاكم المصرية وأقوله
" اشكيك لمين لمين لمين أشكيك لمين والمرشح انت والللي هتصوت اشكيك لمين " مع الاعتذار للأستا كاظم الساهر
mohamed BIC
يا عم من حقك ولا تبالي رشح نفسك للرئاسة ولنادي الزمالك ولنقابة المحامين ومجلس الشعب والشورى وزالمجالس المحلية ولما تنجح في الزمالك أبقى ألبس 11 فانلة و 11 شورت و 11 شراب و11 كوتشي وأنزل ألعب وانت تلعب الكورة ليك وتمشى بها وتشوت وتجيب جون ومن الفرحة ممكن تصخى من النون وتقول خير اللهم اجعله خير
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرتضي ارجو ان تقرا هذه التعليقات عشان تعرف ان جمهور الزمالك يكرهك
انت سبب دمار الزمالك
اما انا ارشح لان تكون مدير مراجحيح مولد النبي
يار جل غور في ستين داهيه انت رجل كذاب
لانك اعلنت قبل ذلك انك لن ترشح نفسك لنادي الزمالك
ياكذاب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: