نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو البلطجية يهجمون علي المتظاهرين في العباسية بالسيوف

العديد من البلطجية قاموا بالاعتداء علي المتظاهرين في العباسية يمنعوهم من الذهاب الي المجلس العسكري ومكالمة هاتفية مع شاهد عيان من منطقة العباسية يروي ما يحدث في العباسية ويحكي ان هناك العديد من البلطجية الذين يمنعوهم من العودة للتحرير او الذهاب الي مقر المجلس العسكري ويقذفون عليهم مولوتوف ويحملون مياة نار يقذفون بها علي قوات الجيش مما ادي الي اصابة ضباط من الجيش و21 من افراد الشعب في العباسية كما بدا الضباط بضرب النيران في الهواء ويقول شاهد العيان ان افراد الجيش لا يتدخلون بين البلطجية والشعب ولا يمنعوهم علي الرغم من ضر البلجية لكل من الجيش والشعب بالشماريخ والملوتوف وماء النار والسيوف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو البلطجية يهجمون علي المتظاهرين في العباسية بالسيوف" نشر بواسطة: بتاريخ:
dr tarek
يا اخى كلامك مش مفهوم .. وباين انك عايز تبين ان اللى توجهو الى المظاهرة امام المجلس العسكرى ناس محترمة والشعب والاهالى والجيش ناس مش مظبوطة.....،، وانا احب اقولك تانى دول شوية عيال صايعة ،،عيال صايعة ،،، وصلت الرسالة . شكرآ
REBEL
الناس اللى توجهوا الى المظاهرة امام المجلس العسكرى محترمين ومفيش حد فى رجولتهم واخلاقهم وكل حاجة واضحة فى الفيديو مش مستاهلة كلام كتير واحنا عارفين بيطالبوا لية بأقالة المجلس الزبالة

والناس اللى بتقول غير كدا مش فاهمين حاجة ولا يعرفوا اى حاجة وقاعدين تحت المروحة مش هاممهم حاجة خالص ولما يزهقوا ينزلوا فى روكسى يتفسحوا والظاهر انهم معندهومش اى رؤية للموقف الحالى من المجلس الزفت ولا السياسة اللى ماشى بيها
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره انا من العباسية وكل اهالى العباسية هما الى وقفوا للخونة الى عايزين يوثعوا الجيش مع الشعب والى بيقول غير كده فهو جاهل مايعرفش اى حاجه فى اى حاجه الشعب كله هيقفلهم خلاص اللعبه بانت يا جاهله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور احداث العباسية وافشال الجيش مخطط البلطجية
بالفيديو لحظة دخول توفيق عكاشة ميدان العباسية وتهليل وترحيب المتظاهرين هناك به
بالفيديو : تفاصيل الاشتباكات التى حدثت بين البلطجية و المتظاهرين فى ميدان العباسية
المتظاهرين يغادروا ميدان العباسية الان..تقرير الصحة 143 مصاب في العباسية..مسجد النور يستقبل المصابين
بالفيديو:المذيعة هالة فهمى تتهم وزير الاعلام أنس الفقى بدعم البلطجية للهجوم على المتظاهرين